pukyxd wrote:Foment millorarà les estacions de Renfe de Manresa i Monistrol
Marquesines i entorns són alguns dels elements sobre els quals s'actuarà. En total, es destinaran 550.000 euros a repartir entre 52 estacions
ACN El Ministeri de Foment, a través de l'Adif, invertirà 550.000 euros en l'execució d'obres de modernització en onze estacions de les comarques del Vallès Occidental i el Bages, situades en la línia d'ample convencional Barcelona-Manresa i en el tram Castellbisbal-Mollet del Vallès. Aquestes actuacions s'insciuen en la realització de 70 projectes en 52 estacions de Catalunya amb una inversió de 2,7 milions d'euros amb l'objectiu de millorar la qualitat dels serveis als clients del ferrocarril.
Al Vallès Occidental, en la línia Barcelona-Manresa, es reposaran les escales de l'entrada de l'estació Sabadell centre,m es rehabilitarà l'edifici i el vestíbul de viatges a Sabadell Sud i s'asfaltarà la zona d'andanes i l'aparcament de l'estació de Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls.
Per la seva banda, a l'estació de Vacarisses, es rehabilitarà un mur de contenció a l'estació Vacarisses-Torreblanca, es repararà la façana de l'edifici i a l'estació de Terrassa es millorarà la zona de les escales.
També en aquesta línia, al Bages, s'urbanitzaran els entorns de l'estació de Monistrol de Montserrat i es millorarà l'estat de les marquesines de l'estació de Manresa.
D'altra banda, en el tram Castellbisbal-Mollet, es rehabilitaran les marquesines de Sant Cugat del Vallès i Rubí.
Finalment, en l'estació Moncada -Bifurcació, que presta serveis de Rodalies a les línies 3, 4 i 7, es realitzaran reparacions a la façana de l'edifici de viatgers.
FONT:
Regio7
Nomès llegeixo que és rehabilitaren escales,marquesines i millora d'andanes,peró res d'instal.lar ascensors o una reforma profunda de les estacions per enlloc.
Tinc la sensació que cada dia la C4 està mès discriminada per part de Rodalies Renfe i que el senyor Remacha aquesta línia no li importa gens,tant pel tema de l'estat de les estacions,com pel tema de que els usuaris discapitats d'aquesta línia a la majoria d'estacions tenen problemes per accedir a les instal.lacions i als trens(ni algun civia,ni que sigui un o dos i en doble composició,ni intenció de posar mès ascensors),com les freqüències(és totalment penòs que de Vilafranca a Sant Vicenç de Calders hi hagui un rídicul tren cada hora,que l'últim tren a Manresa els caps de setmana sigui a les 21.39 per Sants,que fins a Terrassa en hores valls hi hagui sols 4 trens/hora quan Mataró tenint uns 85.0000 habitants menys en té 6!)
Que és posin les piles i reformin L'Arboç,Sant Sadurní d'Anoia,Molins de Rei(una disposició nova de vies pel qual les dues vies centrals siguin per acabar trajecte tots els trens de la C1 i així rebaixar els retards habituals de la tarda,i insal.lació d'ascensors a totes les andanes),totes de St.Miquel de Gonteres a Vacarisses,i ascensors a St.Vicenç de Castellet i Manresa).
Ara bé,cal dir que la C3 marauradament està molt pitjor que la C4,i la C2 també té problemes semblants a la C4,o en alguns casos pitjors,tot i l'anunci de reforma d'unes quantes estacions,peró a la C2 falta freqüència,capacitat de trens,i solucionar els retards diaris.I que a la C2 encara que reformin les estacions que han dit,encara hi queden algunes que tela per pujar el tren,La Llagosta o Garraf serien uns exemples.