FTC Madrid version
FTC Madrid version
Suposo que alguns d'aquí ja coneixeu aquest fòrum, però per als qui no, avui he fet una ullada a Anden 2 http://www.anden1.org/anden2/foro/portada.php , que és com la versió del FTC, però del transport a la comunitat de Madrid. Està força bé, però quins deuen ser els equivalents de wefer, Trenscat, Santfeliuenc i metring?
- Guigui
- Administrador
Altres equivalents
Jo estic pensant més en personatges més pintorescs. I no dic noms...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: FTC Madrid version
s'hauria de dir FTM, no?
FTM= Fòrum del Transport "Madrilenyu"
FTM= Fòrum del Transport "Madrilenyu"
El forum s'anomena Anden 2 perque es propietat de Anden 1, la Associacion de Amigos del Metropolitano de Madrid.
No em puc estar de comentar una cosa que em va deixar sorpresa: que al fòrum d'Anden 2 comentessin la mort de Michael Jackson http://www.anden1.org/anden2/foro/viewt ... f=1&t=3589
Bé, al "Depósito 2" és el fòrum Off-Topic, s'hi comenta de tot.metring wrote:No em puc estar de comentar una cosa que em va deixar sorpresa: que al fòrum d'Anden 2 comentessin la mort de Michael Jackson http://www.anden1.org/anden2/foro/viewt ... f=1&t=3589
Mira que aquí ja es va comentar en el seu temps de fer una cosa semblant, però per l'enquesta que vam fer, no va ser acceptada la proposta.
- automotorserie 436
- N7
Interesante, un cajón de sastre donde los foreros pueden comentar a sus compañeros temas que no son estrictamente de trasnporte público.UT596001 wrote:
Bé, al "Depósito 2" és el fòrum Off-Topic, s'hi comenta de tot.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Guigui
- Administrador
Michael Jackson i el transport
Potser consideren el Moonwalk una modalitat de transport. En el nostre cas, classificable a "transport privat".metring wrote:No em puc estar de comentar una cosa que em va deixar sorpresa: que al fòrum d'Anden 2 comentessin la mort de Michael Jackson http://www.anden1.org/anden2/foro/viewt ... f=1&t=3589
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Un respecte per un home que va gravar tot un videoclip ambientat en una estació de metro!
Per cert, a la pel.lícula "Moonwalker" hi ha una paròdia de "Bad" amb nens disfressats com els ballarins originals, però per llavors l'estació havia sigut desmantellada o remodelada (no ho recordo, fa vint anys que ho vaig llegir) i es va refer en un plató.
Per cert, a la pel.lícula "Moonwalker" hi ha una paròdia de "Bad" amb nens disfressats com els ballarins originals, però per llavors l'estació havia sigut desmantellada o remodelada (no ho recordo, fa vint anys que ho vaig llegir) i es va refer en un plató.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ostres, i saps quina estació era? Així, el Michael Jackson ja té relació transportil!!
Es podrien dir perfectament FTC
Fòrum del transport Castizo
"Oye, qué chul·los estos de Vaaldearriba del Jarama [inventat] quieren soterrar las vías, que no es la puerta del·l Sol·l y su caverna"
[ Sí, l'humor no és lo meu ]
Per cert, és d'agrair que Andén 1 tingui menú en català, deu ser per la plaga de catalans que hi tenen
Fòrum del transport Castizo
"Oye, qué chul·los estos de Vaaldearriba del Jarama [inventat] quieren soterrar las vías, que no es la puerta del·l Sol·l y su caverna"
[ Sí, l'humor no és lo meu ]
Per cert, és d'agrair que Andén 1 tingui menú en català, deu ser per la plaga de catalans que hi tenen