"El embrujo de Shanghai" amb tramvia
"El embrujo de Shanghai" amb tramvia
Fa 8 anys, es va fer el rodatge de la pel·lícula "El embrujo de Shanghai" a la plaça Rovira de Gràcia. Van decorar-la, de manera que semblés de l'època de la postguerra. M'hi vaig passar alguns cops per allà, i era molt maco! Hi havia un tramvia antic, el que ja no recordo és si era un decorat o autèntic. Algú ho va veure i va poder fer fotos, per saber-ho?
- Mortadel·lo
- N9
Re: "El embrujo de Shanghai" amb tramvia
si no recordo malament era de pega, com tota la resta, el paviment de llambordes era una mena de catifa! molt aconseguit tot, sobretot quan ho veus a la pantalla!
ES PELIGROSO ASOMARSE
El tramvia utilitzat per a la filmació de la pel·licula no era de cartró, ben al contrari, va ser traslladat des de València per a l'ocasió.
Correspon a la unitat 216, que actualment es troba a les cotxeres de la línia 4 de Metro València en espera d'un futur Museu del Transport, que a l'igual que a Barcelona i d'altres llocs,no sabem quan es fara.
Correspon a la unitat 216, que actualment es troba a les cotxeres de la línia 4 de Metro València en espera d'un futur Museu del Transport, que a l'igual que a Barcelona i d'altres llocs,no sabem quan es fara.
Ei, molt interessant la informació, moltes gràcies!!!
És aquest?
http://www.busvalencia.com/fototranvias.htm
És aquest?
http://www.busvalencia.com/fototranvias.htm
- Attachments
-
- 216.JPG (32.92 KiB) Viewed 2330 times
Si, es aquest, si la informació que em va arrivar en aquell moment no era equivocada. Es més va sortir als diaris i jo vaig fer la reflexió de que tenint tramvies de Barcelona en algun lloc, (com per exemple els que es van exposar a "Trens i Estacions" al Born el 1981), s'havia de llogar un vehicle de fora.
Suposo que el 867 del Born (llavors numerat 870) ja no estava en condicions i deuria ser més fàcil i económic llogar-ne un a València.
Suposo que el 867 del Born (llavors numerat 870) ja no estava en condicions i deuria ser més fàcil i económic llogar-ne un a València.