Gimcana TMB de la Mercè 2009

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
metring
Administrador

Gimcana TMB de la Mercè 2009

Post by metring »

Algú s'anima? Vaaal, que s'escriu gimcana!!! :D

http://www.gimcanatmbdelamerce.com/

La Gincana TMB de la Mercè 2009

Per 21è any som amb vosaltres per proposar-vos que participeu en el joc més intel·ligent i divertit de la nostra ciutat: la Gimcana TMB de la Mercè.

Reserveu-vos el dissabte 19 de setembre. A partir de les 16 h podreu participar en la Gimcana més gran del món. Passareu una jornada d'allò més emocionant i divertida, recorrent la ciutat, superant proves i resolent enigmes.

Reuneix 4 amics, baixa't les bases, inscriu-te i participa en aquest joc que et permetrà conèixer la nostra ciutat d'una forma molt i molt especial.

Us permetrem comptar, també, amb un equip de suport format per persones diferents dels membres de l'equip, sempre que els components d'aquest equip de suport no facin servir cotxes ni motocicletes en la tasca de col·laboració.

Les inscripcions es podran realitzar des del 9 fins el 18 de setembre de 2009.

Per a participar, ho teniu molt fàcil.

Heu d'anar a un dels llocs d'inscripció que relacionem més endavant i fer la inscripció de l'equip, si bé us aconsellem que, prèviament, feu les passes que us diem a continuació per tal de guanyar temps i evitar cues:

* 1r - Descarregueu el formulari en PDF(al link, aneu a Com inscriure's.)
* 2n - Feu 2 còpies dels formularis.
* 3r - Complimenteu, amb lletra clara, els formularis.
* 4t - Aneu a un dels punts d'inscripció i allà s'acabarà de fer la mateixa, assignant-vos el vostre nº d'equip
metring
Administrador

Re: Gimcana TMB de la Mercè 2009

Post by metring »

A BCN.cat ho escriuen be, i parlen dels premis.

http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN

La Gimcana més gran del món escalfa motors

publicat el 01/09/2009 a les 14:46 h.
El dissabte 19 de setembre, a partir de les 16 h, tindrà lloc a Barcelona la 21a edició de la Gimcana TMB de la Mercè.

Per a participar-hi només cal formar un equip de 4 persones d’entre les quals, com a mínim dues, duguin una motxilla customitzada amb un disseny propi, imaginatiu i original.

Durant la jornada, els i les participants tindran a la seva disposició un bitllet gratuït especial de TMB i podran rebre la col·laboració d’un grup de suport (sempre que aquest no faci servir cotxes ni motocicletes durant el curs del joc).

Les inscripcions, amb un cost de 4 € per persona, es poden realitzar del 9 al 18 de setembre.

Al web de la Gimcana podeu consultar el llistat d’adreces on formalitzar les vostres inscripcions , així com les bases completes del concurs i el llistat de premis que es lliuraran el 15 d’octubre a l’Espai Jove La Fontana (viatges a París, Roma, Palma de Mallorca i Tenerife, etc.).

Per altra banda, també podeu informar-vos sobre els detalls de la Gimcana TMB de la Mercè al seu espai a Facebook que ja compta amb més de 500 seguidors.

Un cop formalitzada la inscripció es facilitarà a cada participant el seu dorsal i les instruccions sobre les proves que haurà de superar, els objectes que haurà de recollir, els tres punts de control per on caldrà que passi, etc.

Tingueu en compte que aquells equips que estiguin formats, com a mínim, per dos membres amb el Carnet Jove, gaudiran d’un 20% de descompte.
Guigui
Administrador

No se'n saben estar

Post by Guigui »

La Gimcana més gran del món escalfa motors
... al parvulari polític més gran del món.

"Jo la tinc més grossa que tu."
"No, jo!"
"No, jo!"
Etc. ...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
wefer
Administrador

Re: No se'n saben estar

Post by wefer »

Guigui wrote:"Jo la tinc més grossa que tu."
Més que grossa, la majoria el que la tenen és dura.

Em refereixo a la cara, eh? :P
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”