Prova per a frikis metreros
- Guigui
- Administrador
Audere est facere
Doncs no cal sinó posar-s'hi.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Prova per a frikis metreros
Donat el poc temps que fa que participo en el FTC espero no ser gaire agosarat plantejant una prova.
La pregunta és: de quina estació és l’accés que es veu a la imatge?
La pregunta és: de quina estació és l’accés que es veu a la imatge?
- Attachments
-
- Endevinalla Pregunta.jpg
- (161.82 KiB) Downloaded 504 times
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
-
- N10
Mmm. això ha de ser l'accés Centre Plaça de la Plaça Catalunya, no?
No
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Benvingut, elbandero!
Jo penso que pot ser Plaça Espanya.
Jo penso que pot ser Plaça Espanya.
Parlem amb propietat.
potser em mateu, però no se perqué, a mi em sona a Av. Tibidabo de FGC.
Efectivament és la Plaça Espanya!!!!
Es tracta de l'accés original, amb escales independents per metro i per catalans. Potser és un dels accesos que ha durat menys, doncs amb les obres de l'exposició universal s'anul·là. A la seva ubicació es troba la font de Pl. Espanya.
- Attachments
-
- Endevinalla Resposta.jpg (116.44 KiB) Viewed 5496 times
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Bona endevinalla, m'ho he pensat perque la boca de metro semblava del transversal, i per que passaven tranvies a un lloc tan ampli...
Gracies i continua aixì, que alomillor algun dia arrives a nivell 11, i jo també! :festa
Gracies i continua aixì, que alomillor algun dia arrives a nivell 11, i jo també! :festa
Parlem amb propietat.
Aquesta no la responeu els veterans, que ja us la sabeu de sobres.
A quin vehicle pertany aquest interior?
A quin vehicle pertany aquest interior?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
En material motor no estic gaire posat, pero en observar la finestra frontal i despres de repasar les diferents series en la web del wefer, em llenço a la piscina i... serie 300?
No crec que sigui cap 300, ja que l'amplada es nota, el 100, ho dubto, ja que hi veig moltes portes, crec que es un 400. (i si no ho és, és un 200)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Em sembla que aquella finestra amb el marc arrodonit es a la que intentava arrivar de puntetes quan no feia ni mig metro.Deu ser un 400 de la linia 1!
-
- N10
Platanito, et delates quan l'altre dia vas explicar que vas estar a Sagrera i vas veure el 400...
- FerrocarrilsCAT
- N4
És el 400, n'estic segur!
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
1000?
El terra, les finestres, les barres, els seients... tot apunta al 1000 El que no m'acaba de quadrar és el fons (el que sembla la porta que porta a la cabina, que sembla massa grossa... a no ser que ja hagin arrencat tot aquell tros)
El terra, les finestres, les barres, els seients... tot apunta al 1000 El que no m'acaba de quadrar és el fons (el que sembla la porta que porta a la cabina, que sembla massa grossa... a no ser que ja hagin arrencat tot aquell tros)
Instagram: Ferrocarril | Aviació
La foto és feta d'aquesta mateixa setmana, i la resposta ja l'han donada alguns companys.
un 1000? mare de déu, on veieu el 1000? el 1000 no tenia finestra frontal, ni tenia barres transversals per sobre dels seients i menys amb agafadors tipus "autobus", ni l'interior era color crema.
Jo dic que és un 2100 original.
Jo dic que és un 2100 original.
com a vetera, al menys d'edad, amb callo pero la resposta ja esta donada, quins records
Ara que en parlem, El Llop: què ha passat amb les enganxines del "nen punki"? Nomès hi vaig trobar restes d'una d'elles... Ara, les de les 1000 pessetes de multa eren a cada porta!
sí,quan jo li vaig fer les primeres fotos quan estava a Torras i Bages ja tenia les enganxines així, per això vaig haver de treure la del "Nen Punki" d'un altre lloc. Les del nen punki tenien més anys i anaven enganxades al vidre i les de les multes, es canviaven més sovint.