437.001 wrote:- Pau <> Canfranc (réélectrification Pau - Oloron : 1500Vcc > 25000V ~) [25000V / 93 Km / 20??]
Ostres! A França es dignen a fer coses per a menar als confins del món civilitzat!
437.001 wrote:- Pau <> Canfranc (réélectrification Pau - Oloron : 1500Vcc > 25000V ~) [25000V / 93 Km / 20??]
Vaja... primera notícia.BB9200 wrote:Gràcies per aquesta informació .
Amb el darrer canvi d'horaris, ja tenim una línia estil Canfranc. La línia Montréjeau-Luchon ha deixat de fer serveis per ferrocarril.
??? Però si fa dos dies que l´han tancat!! Quins estudis volen fer que no duguin a la conclusió que cal reintroduir els 3 TER Montluçon-St.Eloy-Clermont i vvv que hi havia abans del tancament, tot això després, evidentment, de la renovació total de la via i del viaducte de les Fades? Aquesta línia es va tancar pel pèssim estat de les instal.lacions, no perquè no hi pugés ningú! Avui en dia el servei CAR TER que l´ha substituït no ha estat cap millora, al contrari.A la par que a l'Auvèrnia estan pensant en reobrir alguna línia com Volvic-Lapeyrouse per les noves companyies de mercaderies, com Veolia, ECR... I estudis també a veure quin seria e tràfic aproximat de passatgers.
La Bretània és la regió que ha desbancat a l'Alsàcia en rècord de puntualitat aquest any, per cert.
Dir que en la línia Portbou-Narbonne s'estan generalitzant ràpidament els serveis coberts amb AGC, en detriment sobretot de les Z2, i d'alguns serveis que eren coberts amb material Corail.
Però circula entre Ginebra i Milà. Per tant, no és cap "nova sobre França".BB9200 wrote:http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?t=29054
En aquest enllaç podeu trobar el Cisalpino nou (sembla un 114...), que ja està en circulació.
Hola oh (¿¿Asturianín, o tal vez catalán con tendencias célticas??)...Pardal wrote:Hola
ès la linia del Sillon Alpin Sud no?
Un placer...Pardal wrote:Asturianu de les cuenques oh!
Ah, ok, salut!Pardal wrote:Sí, bajo el nombre de una señal de limitación de velocidad...
Per tant, si Renfomentadif no en pren nota, és perquè no vol.437.001 wrote:Resulta que la línia Cannes-Grasse, reoberta el 2005 després d´haver estat tancada el 1938, ha estat un èxit tan rotund que en el proper contracte-programa, es preveuen obres per millorar-ne la capacitat! Es van quedar curts!
Potser una línia similar a la de Cannes-Grasse sigui Albatera-Torrevieja (em refereixo a població servida), però em sembla que part del traçat ha desaparegut.Guigui wrote:Per tant, si Renfomentadif no en pren nota, és perquè no vol.437.001 wrote:Resulta que la línia Cannes-Grasse, reoberta el 2005 després d´haver estat tancada el 1938, ha estat un èxit tan rotund que en el proper contracte-programa, es preveuen obres per millorar-ne la capacitat! Es van quedar curts!