A partir d'una carta d'un lector de La Vanguardia, a on puntua el bus i el metro de TMB, aquí també ho podem fer:
Parlem de TMB?
MARGARITA RAICH CUNILL - Barcelona
Als bus, els dono un aprovat i als xofers, un excel · lent. Metro: un aprovat justet. Part de les estacions són inaccessibles per a les persones amb mobilitat reduïda,com és el meu cas.
La línea 1 es la que té més afluència de viatgers i en moltes estacions manquen escales automàtiques i ascensors, per citarne una, la d´Urquinaona, una de les més concorregudes; però n´hi ha d´altres. La corporació de transports públics en pot fer una llista, us hi convido. A més d´un entreteniment, fareu una bona tasca si poseu mans a l´obra.
Com ja s'ha dit en altres fils, si hagués viatjat a d'altres ciutats, hauria vist que el nostre metro és dels més adaptats, tot i que té raó en que estacions amb gran volum d'usuaris, no ho estan o al menys no del tot , i que encara queda força cosa a fer.
Parlem de TMB?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
En procés
A part de que s'estan fent coses. Si se n'hagués queixat deu anys enrere, on el pla d'accessibilitat encara no estava en marxa i la gent no en tenia notícia, d'acord. Però ara, que es veuen moltes estacions en obres per a instal·lar-hi ascensors després de passar-se anys i panys sense tenir-ne, crec que és prou indici per a veure que alguna cosa s'hi està fent.Com ja s'ha dit en altres fils, si hagués viatjat a d'altres ciutats, hauria vist que el nostre metro és dels més adaptats, tot i que té raó en que estacions amb gran volum d'usuaris, no ho estan o al menys no del tot , i que encara queda força cosa a fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Parlem de TMB?
M'animo també.
Metro:
L-1: Un 2, per posar l'ATP i haver de trigar més absurdament.
L-2: Un 7, la línia va bé, pero massa tecnològia.
L-3: Un 8, cap objecció, excepte els 3000 Reformats
L-4: Un 5, ferralla automatitzada que s'espatlla cada 3 dies, ffreqüències insuficients.
L-5: Un 8, cap objecció, excepte l'enllaç Diagonal i algunes estacions deixades.
L-11: Un 3, He vist que les portes automàtiques comencen a fallar.
Bus:
Un 7, Es podrien equiparar les freqüencies de tots els busos, no pot ser que cada 2 minuts pasi un 27, i que cada 10 un 19.
Metro:
L-1: Un 2, per posar l'ATP i haver de trigar més absurdament.
L-2: Un 7, la línia va bé, pero massa tecnològia.
L-3: Un 8, cap objecció, excepte els 3000 Reformats
L-4: Un 5, ferralla automatitzada que s'espatlla cada 3 dies, ffreqüències insuficients.
L-5: Un 8, cap objecció, excepte l'enllaç Diagonal i algunes estacions deixades.
L-11: Un 3, He vist que les portes automàtiques comencen a fallar.
Bus:
Un 7, Es podrien equiparar les freqüencies de tots els busos, no pot ser que cada 2 minuts pasi un 27, i que cada 10 un 19.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Parlem de TMB?
Tecnologia n'hi haura cada vegada més....Miquel wrote:M'animo també.
Metro:
L-1: Un 2, per posar l'ATP i haver de trigar més absurdament.
L-2: Un 7, la línia va bé, pero massa tecnològia.
L-3: Un 8, cap objecció, excepte els 3000 Reformats
L-4: Un 5, ferralla automatitzada que s'espatlla cada 3 dies, ffreqüències insuficients.
L-5: Un 8, cap objecció, excepte l'enllaç Diagonal i algunes estacions deixades.
L-11: Un 3, He vist que les portes automàtiques comencen a fallar.
Bus:
Un 7, Es podrien equiparar les freqüencies de tots els busos, no pot ser que cada 2 minuts pasi un 27, i que cada 10 un 19.
Per mi la L2 és la millor línia. Exceptuant la L11, parteix de ser la més nova i tenir la totalitat de trens els més nous, i per mi no té cap "defecte", i unes excel.lents freqüències a hores punta, que en el meu cas fan que si perdo un metro, ni corro ja que sé que en 1 minut en tinc un altre.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Parlem de TMB?
TMB només té un punt feble important: la total falta de personal a estacions i trens, tant d'atenció al públic com de seguretat.
Això fa que el viatger es senti perdut, indefens i insegur a les seves instal·lacions, i dispara els problemes de deinqüència en general.
A part d'això, la resta encara que no és perfecte, té un nivell acceptable.
Això fa que el viatger es senti perdut, indefens i insegur a les seves instal·lacions, i dispara els problemes de deinqüència en general.
A part d'això, la resta encara que no és perfecte, té un nivell acceptable.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT