El cementerio de Algodor

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
Pardal
N4
N4

El cementerio de Algodor

Post by Pardal »

No se si sabreis que lo queda de la antigua línea convencional de Castillejo Añover a Toledo, a partir de Algodor, se está convirtiendo en el cementerio de Renfe. En este momento se encuentran apartados "en plena vía" dos automotores 592 sin reformar, tres electrotrenes 448 de Larga Distancia, y once UT 440R de diferentes tipos, uno detrás de otro, formando una hilera de casi dos kilómetros de largo.

Próximamente más UT 440, 470 seguiran el camino de sus hermanas, acompañadas de locomotoras de las series 269, 289 (Las 289.1 se van a salvar gracias a una privada), y 250, y se rumorea que automores 596 y 592 sin reformar e incluso alguna 446, en vista de que hay 90 unidades excedentes en Madrid.

Triste panorama el que nos espera con Renfe desguazadora.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Re: El cementerio de Algodor

Post by canalcole »

No sé que decir, me he quedado sin palabras. Sobretodo al decir 11 UT's 440... :'(
En Mora la Nova, igual. Mirar este video:

FerrocarrilsCAT
N4
N4

Post by FerrocarrilsCAT »

Ara tinc por d'anar a Móra la Nova. Maleits grafiters de m....!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
trensmat
N9
N9
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Post by trensmat »

que li farem si els de la Renfe retiren trens amb bon estat
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
FerrocarrilsCAT
N4
N4

Post by FerrocarrilsCAT »

Segurament la Renfe es manté econòmicament de la ferralla que obté :emprenyat :emprenyat :emprenyat :nono
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Guigui
Administrador

Nou rics

Post by Guigui »

trensmat wrote:que li farem si els de la Renfe retiren trens amb bon estat
Tot sigui per tenir la flotamamodennaduropa. Tenint això, què importa la resta: horaris, servei, puntualitat, comoditat...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

Vinc d'Algodor i sols queden:

Plataformes DD-9500, tolves de diversos tipus, alguns cotxes de viatgers, la 448.028 i un 592. Vist des de fora, perquè no m'han deixat entrar.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Pardal
N4
N4

Post by Pardal »

No estan en la estaciò, estan en la antiga línia de Toledo a uns tres quilometres, ahir mateix hi habia material.

Tendrem amb Renfe "Laflotamamodennaduorpa", pero axo si, el servei mès deficient d'Europa.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

La 448.028? segur que és aquesta?
megapauer wrote:Vinc d'Algodor i sols queden:

Plataformes DD-9500, tolves de diversos tipus, alguns cotxes de viatgers, la 448.028 i un 592. Vist des de fora, perquè no m'han deixat entrar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

josep_serre wrote:La 448.028? segur que és aquesta?

M'ho ha semblat però tampoc em facis molt cas. Això sí, estava pintada de Renfe-Operadora.

Mirant listadotren.es potser era la 026, perquè ara que ho dius, crec que la 028 la vaig fotografiar per Girona aquest estiu
Last edited by megapauer on Monday 14/09/2009 23:32, edited 1 time in total.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Més que res que el 028 és el que fa els Catalunya Expres tot i que no està reformat.
megapauer wrote:
josep_serre wrote:La 448.028? segur que és aquesta?

M'ho ha semblat però tampoc em facis molt cas. Això sí, estava pintada de Renfe-Operadora.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

I la Sncf, reobrint línies TER amb èxit... :nono
Em repugna el "novo-riquisme" que hi ha en certes capes de la societat (especialment en la part de la societat que porta cotxe oficial)...
Com poden deixar trens relativament nous tirats per aquí i per allà quan (per posar un exemple) la relació Pamplona-Alsasua-Vitoria-Miranda-Burgos està morta de fàstic tot i que té potencial per a un regional cada hora i amb gent?????
Com poden tirar trens quan el nord de Castelló i el sud de Tarragona reclamen més regionals Tortosa-València???
Com poden fer això sabent que a Extremadura la gent no agafa el tren... perquè no hi ha freqüències???!!?!?!?!?!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
Guigui
Administrador

Eslògan castrense redefinit

Post by Guigui »

Ah, amic... Todo por la flotamamodennaduropa :boig
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”