Ahir a la tarda funcionaven, almenys a la L1.metring wrote:Oleeee, moltes gràcies!
Va per llarg que els panells d'informació de temps d'arribada dels trens no funcionin?
Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Doncs avui, he agafat la 1, la 3 i la 5 (en sèrio, tres línies a hores d'ara ), i enlloc no funcionaven
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022
La policia conclou que el noi atropellat pel metro no fugia
1. • Algunes informacions van apuntar erròniament que l’havien atrapat robant
EL PERIÓDICO
BARCELONA
L’informe policial sobre la mort d’un noi que va ser atropellat per un comboi del metro el dia 3 d’agost passat ha determinat que es va tractar d’un accident i no esmenta que la víctima, un noi de 31 anys veí de la població de Ripollet, estigués robant material d’una obra a l’estació, en contra del que van informar en el seu moment les agències Europa Press i Efe, i que va ser recollit per alguns mitjans de comunicació, entre ells EL PERIÓDICO.
Segons la informació que va ser difosa l’endemà de l’atropellament mortal –publicada per aquest diari el 5 d’agost–, i basant-se en les declaracions que es van recollir d’alguns testimonis, semblava que el jove havia estat sorprès per alguns usuaris del metro mentre robava material d’unes obres que s’estaven portant a terme a l’andana de l’estació de Plaça Catalunya de la línia 1. Les mateixes fonts van apuntar que a l’adonar-se’n va fugir per l’andana amb tan mala fortuna que va ensopegar accidentalment i va acabar caient a les vies del suburbà, on va ser atropellat mortalment per un comboi. Aquests fets van tenir lloc a les 19.30 hores.
ACCIDENT / Per contra, l’informe policial al qual ara ha tingut accés l’agència Efe corrobora en les seves conclusions que la mort d’aquest veí de Ripollet va ser un accident, i no esmenta en cap moment que el noi estigués a l’andana robant o ni tan sols intentant fer-ho, que provés de fugir i ensopegués i que aquesta fos la causa per la qual es precipités a les vies. Segons les conclusions que aporta l’informe, el noi era a les vies per causes que es desconeixen i quan va veure venir el tren va intentar sortir-ne, però no va poder arribar a temps a l’andana.
FAMÍLIA / Per la seva part, la família de la víctima ha enviat una carta als mitjans de comunicació que van difondre la notícia en la qual asseguren que tant en l’informe elaborat pels Mossos d’Esquadra com en les explicacions que en el seu dia els va oferir la policia en cap moment no es van esmentar aquestes circumstàncies.
La policia conclou que el noi atropellat pel metro no fugia
1. • Algunes informacions van apuntar erròniament que l’havien atrapat robant
EL PERIÓDICO
BARCELONA
L’informe policial sobre la mort d’un noi que va ser atropellat per un comboi del metro el dia 3 d’agost passat ha determinat que es va tractar d’un accident i no esmenta que la víctima, un noi de 31 anys veí de la població de Ripollet, estigués robant material d’una obra a l’estació, en contra del que van informar en el seu moment les agències Europa Press i Efe, i que va ser recollit per alguns mitjans de comunicació, entre ells EL PERIÓDICO.
Segons la informació que va ser difosa l’endemà de l’atropellament mortal –publicada per aquest diari el 5 d’agost–, i basant-se en les declaracions que es van recollir d’alguns testimonis, semblava que el jove havia estat sorprès per alguns usuaris del metro mentre robava material d’unes obres que s’estaven portant a terme a l’andana de l’estació de Plaça Catalunya de la línia 1. Les mateixes fonts van apuntar que a l’adonar-se’n va fugir per l’andana amb tan mala fortuna que va ensopegar accidentalment i va acabar caient a les vies del suburbà, on va ser atropellat mortalment per un comboi. Aquests fets van tenir lloc a les 19.30 hores.
ACCIDENT / Per contra, l’informe policial al qual ara ha tingut accés l’agència Efe corrobora en les seves conclusions que la mort d’aquest veí de Ripollet va ser un accident, i no esmenta en cap moment que el noi estigués a l’andana robant o ni tan sols intentant fer-ho, que provés de fugir i ensopegués i que aquesta fos la causa per la qual es precipités a les vies. Segons les conclusions que aporta l’informe, el noi era a les vies per causes que es desconeixen i quan va veure venir el tren va intentar sortir-ne, però no va poder arribar a temps a l’andana.
FAMÍLIA / Per la seva part, la família de la víctima ha enviat una carta als mitjans de comunicació que van difondre la notícia en la qual asseguren que tant en l’informe elaborat pels Mossos d’Esquadra com en les explicacions que en el seu dia els va oferir la policia en cap moment no es van esmentar aquestes circumstàncies.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Missatges traslladats
He traslladat els missatges sobre el nou CCM a un fil nou: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9847
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ara que l'havien reobert...
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=292660
Una incidència deixa sense servei de metro l'estació d'Horta de la L5
Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina
LAMALLA.CAT
Una incidència tècnica a la línia 5 del Metro de Barcelona manté sense servei l'estació d'Horta, segons informa el servei Transmet. D'aquesta manera, els trens d'aquesta línia, la blava, finalitzen el seu recorregut a l'estació de Vilapicina.
Aquest divendres, precisament, es va restablir el servei de metro entre aquestes dues estacions un cop finalitzades les obres de connexió amb el perllongament d'aquesta línia a la Vall d'Hebron.
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=292660
Una incidència deixa sense servei de metro l'estació d'Horta de la L5
Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina
LAMALLA.CAT
Una incidència tècnica a la línia 5 del Metro de Barcelona manté sense servei l'estació d'Horta, segons informa el servei Transmet. D'aquesta manera, els trens d'aquesta línia, la blava, finalitzen el seu recorregut a l'estació de Vilapicina.
Aquest divendres, precisament, es va restablir el servei de metro entre aquestes dues estacions un cop finalitzades les obres de connexió amb el perllongament d'aquesta línia a la Vall d'Hebron.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La L5 només funciona fins a Maragall, no fins a Vilapicina.metring wrote:Una incidència deixa sense servei de metro l'estació d'Horta de la L5
Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
And now for something completely different...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Merci per la informació de primera mà!
Per cert, diuen algun motiu pel tall, i si durarà gaire?
Per cert, diuen algun motiu pel tall, i si durarà gaire?
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Només sé que no he pogut agafar el metro a Virrei Amat.
And now for something completely different...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Possiblement, les últimes agulles de la línia (a part de les d'Horta) deuen ser a Maragall i per això deuen haver tallat tot el tram. Ara mateix no tinc el plànol a mà. Algú pot confirmar/desmentir aquest fet?Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Sí, a Maragall hi han agulles per poder accedir al ramal de connexió de la L4 des de les dues vies.wefer wrote:Possiblement, les últimes agulles de la línia (a part de les d'Horta) deuen ser a Maragall i per això deuen haver tallat tot el tram. Ara mateix no tinc el plànol a mà. Algú pot confirmar/desmentir aquest fet?Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Jo he escrit que els trens acaben a Maragall, no a Vilapicina.wefer wrote:Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
And now for something completely different...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La informació, més complerta:
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... s-las.html
Cortada la L5 del Metro entre Maragall y Horta a los tres días de restablecerse el servicio tras las obras
Los trenes no han circulado durante algo más de dos horas
21/09/2009 | Actualizada a las 12:58h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Una avería en un enclavamiento -sistema electrónico que controla las señales y la posición de los trenes- obligó esta mañana a cortar el tramo de la Línea 5 de Metro entre las estaciones de Maragall y Horta. El servicio de metro en este tramo se restableció el pasado viernes tras llevarse a cabo en agosto las obras de conexión por la prolongación de esta línea hasta Vall d'Hebron.
Según informó Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la circulación de trenes se interrumpió a las 8.14 horas entre las estaciones de Vilapicina y Horta, a raíz de la caída del enclavamiento situada en esta última estación. Sobre las 9.04 horas, se limitó la circulación de trenes hasta la estación de Maragall.
A las 10.46 horas, se recuperó el enclavamiento y el funcionamiento normal de la L5 hasta Horta.
Para sustituir el servicio de Metro interrumpido se estableció un servicio especial de autobuses, primero entre Vilapicina y Horta, y, posteriormente, entre Maragall y Horta, con parada en las estaciones intermedias de Virrei Amat y Vilapicina.
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... s-las.html
Cortada la L5 del Metro entre Maragall y Horta a los tres días de restablecerse el servicio tras las obras
Los trenes no han circulado durante algo más de dos horas
21/09/2009 | Actualizada a las 12:58h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Una avería en un enclavamiento -sistema electrónico que controla las señales y la posición de los trenes- obligó esta mañana a cortar el tramo de la Línea 5 de Metro entre las estaciones de Maragall y Horta. El servicio de metro en este tramo se restableció el pasado viernes tras llevarse a cabo en agosto las obras de conexión por la prolongación de esta línea hasta Vall d'Hebron.
Según informó Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la circulación de trenes se interrumpió a las 8.14 horas entre las estaciones de Vilapicina y Horta, a raíz de la caída del enclavamiento situada en esta última estación. Sobre las 9.04 horas, se limitó la circulación de trenes hasta la estación de Maragall.
A las 10.46 horas, se recuperó el enclavamiento y el funcionamiento normal de la L5 hasta Horta.
Para sustituir el servicio de Metro interrumpido se estableció un servicio especial de autobuses, primero entre Vilapicina y Horta, y, posteriormente, entre Maragall y Horta, con parada en las estaciones intermedias de Virrei Amat y Vilapicina.
Sagrada Família, col.lapsada
A causa d'això a les 9 del matí, el vestíbul de Sagrada Família estava col.lapsat. La gent arribava fent cua fins on hi ha la passarel.la per agafar els ascensors a la L2!
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
TMB haurà de fer alguna cosa amb aquest transbord, perquè aquestes monstruoses cues quan hi ha una incidència a la L5 són massa habituals. El vestíbul costat L5 és massa petit per la gent que fa servir el transbord.
And now for something completely different...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Com ja he comentat alguna vegada, les escales des de les andanes de la L5 cap a la L2 no es van tocar quan es va fer l'enllaç amb la L2 els anys 90. Són encara les mateixes escales pensades i dissenyades a finals dels anys 60 com una simple sortida al carrer en una estació de barri. Ara, però, han de suportar a més a més tota la marabunta d'usuaris que fan l'enllaç i la riuada de turistes que visiten el temple. Evidentment, allò es desborda per tots els costats cada dia en hora punta, i quan hi ha una incidència, és un embut perillós i molest.Tony M. Nyphot wrote:TMB haurà de fer alguna cosa amb aquest transbord, perquè aquestes monstruoses cues quan hi ha una incidència a la L5 són massa habituals. El vestíbul costat L5 és massa petit per la gent que fa servir el transbord.
Certament, és un dels punts de la xarxa que necessita una intervenció més urgent.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I no seria possible fer un enllaç des del nivell de la L5 cap a la L2 sense haver de pujar al vestíbul d'entrada?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Una intervenció en aquesta estació crec que hauria de consistir bàsicament en això que dius.Nozomi wrote:I no seria possible fer un enllaç des del nivell de la L5 cap a la L2 sense haver de pujar al vestíbul d'entrada?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Parlant de Sagrada Famila, el fet que les andanes de L2 siguin asimètriques, sabeu el perque. A mi m'agradaria pensar que és per un estudi de demanda però...
Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Doncs van estudiar malament, ja que sempre que hi estic, hi veig més gent per anar cap al centre i Paral.lel que no cap a Clot i La Pauelbandero wrote:Parlant de Sagrada Famila, el fet que les andanes de L2 siguin asimètriques, sabeu el perque. A mi m'agradaria pensar que és per un estudi de demanda però...
Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Andanes asimètriques
Així d'entrada, se m'acut Espanya L1, tot i que el motiu n'és un altre.elbandero wrote:Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.