Més aviat, si prenguessin la decisió ferma de fer-ne un per Gran Via i un altre per la Diagonal, i que fessin un bucle a l'aeroport amb rodalia, MD i AV.BB9200 wrote:Si quadripliquessin el túnel de la Marina fins a Sants en aquest temps, perdonaríem a ADIF les barbaritats que ha fet?
Alteracions de servei a Renfe per obres
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Els perdonaria si...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Tandebó!!!!! Si veiessin la llum, en quan a que és imprescindible fer això, i tant!!!!!!!! Vaja, que ho celebraria i tot!!!!BB9200 wrote:Però ja que ho tenien, no s'han molestat més que per a una catenària que farà el mateix que la anterior: Funcionar.Si quadripliquessin el túnel de la Marina fins a Sants en aquest temps, perdonaríem a ADIF les barbaritats que ha fet?metring wrote:No, dues setmanes més de talls, nooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Jo estava pensant exactament el mateix, encara que jo vaig en sentit tècnic. Construcció de MacroGlòries per passatgers i sentit de control tècnic, en substitució de l'avariat de Montcada-Bifurcació, i remodelació a l'estil Atocha-cercanías de Pl.Catalunya. Ah! I el MetroRàpid !
Jo aniria preparant el Cava, en el cas que fessin això. Vaja, almenys que enviin les rates al clavegueram, que és on tindrien que ser, i neteja total, amb canvi de via inclòs.metring wrote:Tandebó!!!!! Si veiessin la llum, en quan a que és imprescindible fer això, i tant!!!!!!!! Vaja, que ho celebraria i tot!!!!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Las obras del túnel de Catalunya afectaron a 800.000 personas
• La renovación de la catenaria se ultimará esta semana entre Arc de Triomf y Clot
• Las líneas C-3, C-4 y C-7 volvieron ayer a la normalidad y solo la C-1 sigue cortada
Andenes de la estación de plaza de Catalunya, ayer, excepcionalmente vacíos. Foto: GUILLERMO MOLINER
Si desea ver el gráfico en PDF haga click en la imagen.
XABIER BARRENA
BARCELONA
Renfe y Adif hicieron ayer balance de las obras realizadas en el túnel ferroviario que soporta más tráfico de toda España, el que une las estaciones de Sants, Catalunya y Arc de Triomf, de ocho kilómetros de longitud. Más de 800.000 pasajeros se vieron afectados entre el 3 y el 23 de agosto por los trabajos del cambio de catenaria y que obligó a cortar las líneas C-3, C-4 y C-7, que ayer volvieron ya al servicio. Hasta el próximo domingo, la línea C-1 quedará cortada entre Sants y Clot-Aragó por las obras en el enlace entre Arc de Triomf y Clot-Aragó.
En el 2008, Adif y Renfe decidieron cambiar la catenaria de los 47 kilómetros de túneles ferroviarios que existen en el subsuelo del término municipal de Barcelona, con un coste de 11,7 millones de euros. El cambio de la catenaria –la conducción de donde toman electricidad los convoyes– flexible a una rígida supone una mejora para solventar posibles incidencias. Además, factor importante de cara al futuro de las Cercanías, permite aumentar la frecuencia de paso de los trenes.
SISTEMA SÓLIDO / La solidez del nuevo sistema, junto a su mayor capacidad de llevar corriente, permite utilizar de forma intensiva las líneas sin los riesgos y limitaciones de los cables actuales. La revisión y sustitución de sus elementos se hace, además, de forma automática con maquinaria especial, lo que simplifica el mantenimiento y reduce las horas en las que la infraestructura no funciona. La introducción de la catenaria rígida en el metro de Barcelona fue decisiva para poder ampliar el horario hasta la medianoche.
La renovación se está ejecutando por fases. La primera, que afectó al trayecto entre Montcada Bifurcació y L’Hospitalet y que afectó a la estación de paseo de Gràcia. Este verano ha tocado el turno al otro túnel que cruza longitudinalmente la ciudad. Puede decirse, por tanto, que el grueso del trabajo, contando las obras en curso que finalizarán el domingo, está ya hecho, quedando aún por hacer –seguramente en el próximo periodo navideño– algunos tramos en Sant Andreu, Sagrera y la estación de Francia.
CASI 1.000 TRENES / El director general de Cercanías Barcelona, Miguel Ángel Remacha, señaló ayer que el dispositivo finalizado ayer prestó servicio a casi un millar de convoyes, cuyo índice medio de puntualidad fue del 97,03%, alcanzando, en algún caso (C-4) el 98,85%.
La estación que acogió a más viajeros afectados fue la de Sant Andreu Arenal, 26.294 cada día, seguida de cerca por la de Clot-Aragó, con 23.510 viajeros. El total fue de 65.769 pasajeros.
Durante esta semana los trenes de la C-1 iniciarán o finalizarán su recorrido en Clot-Aragó. Los viajeros podrán seguir trayecto en convoyes de la C-2 o bien gracias a la L-1 del metro. Desde plaza de Catalunya y Arc de Triomf, la manera más efectiva de llegar hasta Clot será recurriendo al metro, a la línea L-1. Si no se desea cambiar de operadora de transporte se puede recurrir a las recién reabiertas líneas C-3, C-4 y C-7, hasta Sants y, de ahí, mediante la C-2, hasta la estación de la avenida Meridiana con Aragó.
Los trenes internacionales hacia París, Milán, Zúrich y Montpellier, por su parte, trasladan durante estos días su origen y término a la estación de Sants.
De: http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1022&h=
• La renovación de la catenaria se ultimará esta semana entre Arc de Triomf y Clot
• Las líneas C-3, C-4 y C-7 volvieron ayer a la normalidad y solo la C-1 sigue cortada
Andenes de la estación de plaza de Catalunya, ayer, excepcionalmente vacíos. Foto: GUILLERMO MOLINER
Si desea ver el gráfico en PDF haga click en la imagen.
XABIER BARRENA
BARCELONA
Renfe y Adif hicieron ayer balance de las obras realizadas en el túnel ferroviario que soporta más tráfico de toda España, el que une las estaciones de Sants, Catalunya y Arc de Triomf, de ocho kilómetros de longitud. Más de 800.000 pasajeros se vieron afectados entre el 3 y el 23 de agosto por los trabajos del cambio de catenaria y que obligó a cortar las líneas C-3, C-4 y C-7, que ayer volvieron ya al servicio. Hasta el próximo domingo, la línea C-1 quedará cortada entre Sants y Clot-Aragó por las obras en el enlace entre Arc de Triomf y Clot-Aragó.
En el 2008, Adif y Renfe decidieron cambiar la catenaria de los 47 kilómetros de túneles ferroviarios que existen en el subsuelo del término municipal de Barcelona, con un coste de 11,7 millones de euros. El cambio de la catenaria –la conducción de donde toman electricidad los convoyes– flexible a una rígida supone una mejora para solventar posibles incidencias. Además, factor importante de cara al futuro de las Cercanías, permite aumentar la frecuencia de paso de los trenes.
SISTEMA SÓLIDO / La solidez del nuevo sistema, junto a su mayor capacidad de llevar corriente, permite utilizar de forma intensiva las líneas sin los riesgos y limitaciones de los cables actuales. La revisión y sustitución de sus elementos se hace, además, de forma automática con maquinaria especial, lo que simplifica el mantenimiento y reduce las horas en las que la infraestructura no funciona. La introducción de la catenaria rígida en el metro de Barcelona fue decisiva para poder ampliar el horario hasta la medianoche.
La renovación se está ejecutando por fases. La primera, que afectó al trayecto entre Montcada Bifurcació y L’Hospitalet y que afectó a la estación de paseo de Gràcia. Este verano ha tocado el turno al otro túnel que cruza longitudinalmente la ciudad. Puede decirse, por tanto, que el grueso del trabajo, contando las obras en curso que finalizarán el domingo, está ya hecho, quedando aún por hacer –seguramente en el próximo periodo navideño– algunos tramos en Sant Andreu, Sagrera y la estación de Francia.
CASI 1.000 TRENES / El director general de Cercanías Barcelona, Miguel Ángel Remacha, señaló ayer que el dispositivo finalizado ayer prestó servicio a casi un millar de convoyes, cuyo índice medio de puntualidad fue del 97,03%, alcanzando, en algún caso (C-4) el 98,85%.
La estación que acogió a más viajeros afectados fue la de Sant Andreu Arenal, 26.294 cada día, seguida de cerca por la de Clot-Aragó, con 23.510 viajeros. El total fue de 65.769 pasajeros.
Durante esta semana los trenes de la C-1 iniciarán o finalizarán su recorrido en Clot-Aragó. Los viajeros podrán seguir trayecto en convoyes de la C-2 o bien gracias a la L-1 del metro. Desde plaza de Catalunya y Arc de Triomf, la manera más efectiva de llegar hasta Clot será recurriendo al metro, a la línea L-1. Si no se desea cambiar de operadora de transporte se puede recurrir a las recién reabiertas líneas C-3, C-4 y C-7, hasta Sants y, de ahí, mediante la C-2, hasta la estación de la avenida Meridiana con Aragó.
Los trenes internacionales hacia París, Milán, Zúrich y Montpellier, por su parte, trasladan durante estos días su origen y término a la estación de Sants.
De: http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1022&h=
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Aquests dies que no va la C-1 per el túnel de Plaça Catalunya s'hi va de mort, fluïdesa molt bona, estacions bastant buides. Pràcticament els usuaris de la C-4 tenim el túnel per nosaltres solets
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
Modificacions del servei a la línia C2 de Rodalies per obres
publicat el 22/09/2009 a les 20:13 h. Redacció bcn.cat
Els trens afectats seran els de primera hora del matí.
Degut a les obres prèvies a la construcció de noves infraestructures ferroviàries a l'entorn de l'estació de Sant Andreu Comtal, el servei de les línies 2, 2 nord i 2 sud de Rodalies es veurà afectat el dia 24 de setembre.
En concret, seran els trens de primera hora els que no s'aturaran a l'estació de Sant Andreu Comtal. La modificació dels serveis per als trens afectats serà la següent:
Trens amb direcció Sant Celoni
Vilanova (4.42h) - Sant Celoni (6.29h): no circula entre Clot Aragó i Sant Andreu Comtal. Per continuar amb el seu viatge, els clients poden enllaçar amb els trens de les línies 4 i 7 de Rodalies a les estacions de Barcelona Sants, Plaça de Catalunya i Sant Andreu Arenal.
Aeroport (6.08h) - Sant Celoni (7.32h): no circula entre Passeig de Gràcia i Sant Andreu Comtal. Per continuar amb el seu viatge, els clients poden enllaçar amb els trens de les línies 4 i 7 de Rodalies a les estaciones de Barcelona Sants, Plaça de Catalunya i Sant Andreu Arenal.
S'habilitarà un tren especial entre Montcada i Reixac (6.30h) i Sant Celoni (7.32h).
Trens amb direcció Aeroport
Granollers Centre (4.52h) - Aeroport (5.53h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Des de l'estació de Montcada i Reixac, els viatgers poden desplaçar-se a peu fins a l'estació de Montcada i Reixac-Manresa per a enllaçar amb les línies 4 i 7 de Rodalies.
Granollers Centre (5.26h) - Aeroport (6.27h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Transport alternatiu per carretera entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Arenal, on els viatgers poden enllaçar amb el servei de Metro.
Sant Celoni (5.35h) - Aeroport (6.57h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Transport alternatiu per carretera entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Arenal, on els viatgers poden enllaçar amb el servei de Metro.
Nova variant
Les obres consisteixen en l'execució d'una variant d'1,5 quilòmetres de longitud per al trasllat de les dues vies generals de circulació en aquest sector.
La posada en servei del nou traçat permetrà alliberar espai per a construir el túnel de la línia d'Alta Velocitat, el soterrament de la infraestructura d'ample convencional i la nova estació de Sant Andreu Comtal.
La posada en servei d'aquesta variant es realitzarà en dues fases, la primera la nit del dia 23 al 24 de setembre i la segona en el mes de novembre.
Modificacions del servei a la línia C2 de Rodalies per obres
publicat el 22/09/2009 a les 20:13 h. Redacció bcn.cat
Els trens afectats seran els de primera hora del matí.
Degut a les obres prèvies a la construcció de noves infraestructures ferroviàries a l'entorn de l'estació de Sant Andreu Comtal, el servei de les línies 2, 2 nord i 2 sud de Rodalies es veurà afectat el dia 24 de setembre.
En concret, seran els trens de primera hora els que no s'aturaran a l'estació de Sant Andreu Comtal. La modificació dels serveis per als trens afectats serà la següent:
Trens amb direcció Sant Celoni
Vilanova (4.42h) - Sant Celoni (6.29h): no circula entre Clot Aragó i Sant Andreu Comtal. Per continuar amb el seu viatge, els clients poden enllaçar amb els trens de les línies 4 i 7 de Rodalies a les estacions de Barcelona Sants, Plaça de Catalunya i Sant Andreu Arenal.
Aeroport (6.08h) - Sant Celoni (7.32h): no circula entre Passeig de Gràcia i Sant Andreu Comtal. Per continuar amb el seu viatge, els clients poden enllaçar amb els trens de les línies 4 i 7 de Rodalies a les estaciones de Barcelona Sants, Plaça de Catalunya i Sant Andreu Arenal.
S'habilitarà un tren especial entre Montcada i Reixac (6.30h) i Sant Celoni (7.32h).
Trens amb direcció Aeroport
Granollers Centre (4.52h) - Aeroport (5.53h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Des de l'estació de Montcada i Reixac, els viatgers poden desplaçar-se a peu fins a l'estació de Montcada i Reixac-Manresa per a enllaçar amb les línies 4 i 7 de Rodalies.
Granollers Centre (5.26h) - Aeroport (6.27h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Transport alternatiu per carretera entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Arenal, on els viatgers poden enllaçar amb el servei de Metro.
Sant Celoni (5.35h) - Aeroport (6.57h): no circula entre Sant Andreu Comtal i Passeig de Gràcia. Transport alternatiu per carretera entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Arenal, on els viatgers poden enllaçar amb el servei de Metro.
Nova variant
Les obres consisteixen en l'execució d'una variant d'1,5 quilòmetres de longitud per al trasllat de les dues vies generals de circulació en aquest sector.
La posada en servei del nou traçat permetrà alliberar espai per a construir el túnel de la línia d'Alta Velocitat, el soterrament de la infraestructura d'ample convencional i la nova estació de Sant Andreu Comtal.
La posada en servei d'aquesta variant es realitzarà en dues fases, la primera la nit del dia 23 al 24 de setembre i la segona en el mes de novembre.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
A St. Andreu Arenal també
Jo he vist a Vic, que els dies 28 - 29 i 30 de Novembre (si la memòria no em falla), hi hauran modificacions a les línies 3 4 i 7, les que passen per St. Andreu Arenal, els tres primers trens de la R3 (un Canovelles i dos Vic) són els afectats.Mako448 wrote:Aquesta tarda alguna cosa ha passat a la C1,per qué cap allà les 18.30 per Arc de Triomf,anunciaven demora de 20 minuts en el tren amb destinació Molins de Rei.He vist el Blanes-Hospitalet de les 18.23 per Arc de Triomf a les 18.41,18 minuts de demora.Ha passat alguna cosa?
Per una altra banda,avui per megafonia a estacions i trens de la C2 Nord anunciaven que el proper 1 de Novembre és farien obres de infraestructures a la C2(ho deien d'aquesta manera),i és deia que per més informació cartells a les estacions(que no n'hi havien),o a la web de renfe(que no posa res).Algú sap de quines obres és tracten i com afectarà la circulació de trens?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Concretament el dia 1 de novembre des de l'inici del servei fins a la una del migdia aproximadament no hi haurà servei entre les estacions de Barcelona Sants i Montcada i Reixac pels trens de la línia R2 nord, caldrà desplaçar-se fins a Montcada - Manresa de la línia R4 i fer el transbord a peu. Pels trens de Mitjana Distància de la línia de Portbou encara no hi ha previst cap pla alternatiu.
And now for something completely different...
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Aquest matí anunciaven això de la C2 a l'interior d'un Civia!!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
En principi és previst el desviament dels trens de MD i LD per Mataró.Tony M. Nyphot wrote:Concretament el dia 1 de novembre des de l'inici del servei fins a la una del migdia aproximadament no hi haurà servei entre les estacions de Barcelona Sants i Montcada i Reixac pels trens de la línia R2 nord, caldrà desplaçar-se fins a Montcada - Manresa de la línia R4 i fer el transbord a peu. Pels trens de Mitjana Distància de la línia de Portbou encara no hi ha previst cap pla alternatiu.
- Vilarrubla
- N8
- Posts: 673
- Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
- Location: Urgell(et)
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Llavors beatificariem a adif, es convertiria en Santa Adif, la Sagrada Família (si no cau) estaria presidida per la mare de déu d'Adif i es posaria de moda que les nenes barcelonines es diguessin Adif. XDBB9200 wrote:Però ja que ho tenien, no s'han molestat més que per a una catenària que farà el mateix que la anterior: Funcionar.Si quadripliquessin el túnel de la Marina fins a Sants en aquest temps, perdonaríem a ADIF les barbaritats que ha fet?metring wrote:No, dues setmanes més de talls, nooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El que trobo dolç a tu t'amargue.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Només hi haurà dos trens MD desviats per Mataró que en principi no seran servits per 449 que sé que algú ho està desitjant els trens són:
Sortida de Barcelona a les 7:46 i 8:46 i sortida de Girona a les 7:10, la resta de trens de MD circularan pel seu encaminament normal ja que entre les 9:30 i 13:00 més o menys es podrà circular amb restriccions per Sant Andreu Comtal.
El Català Talgo i l'Elipsos de París s'encaminaran per Mataró.
I la gran bomba si es confirma, l'Estrella Costa Brava circularà via Vallès.
Sortida de Barcelona a les 7:46 i 8:46 i sortida de Girona a les 7:10, la resta de trens de MD circularan pel seu encaminament normal ja que entre les 9:30 i 13:00 més o menys es podrà circular amb restriccions per Sant Andreu Comtal.
El Català Talgo i l'Elipsos de París s'encaminaran per Mataró.
I la gran bomba si es confirma, l'Estrella Costa Brava circularà via Vallès.
Pere wrote:En principi és previst el desviament dels trens de MD i LD per Mataró.Tony M. Nyphot wrote:Concretament el dia 1 de novembre des de l'inici del servei fins a la una del migdia aproximadament no hi haurà servei entre les estacions de Barcelona Sants i Montcada i Reixac pels trens de la línia R2 nord, caldrà desplaçar-se fins a Montcada - Manresa de la línia R4 i fer el transbord a peu. Pels trens de Mitjana Distància de la línia de Portbou encara no hi ha previst cap pla alternatiu.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
No entenc per que un si i l'altre no circularà desviat..josep_serre wrote:El Català Talgo i l'Elipsos de París s'encaminaran per Mataró.
I la gran bomba si es confirma, l'Estrella Costa Brava circularà via Vallès.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
No sé si m'equivoco, però al dir via Vallès pot ser que es refereixi a la Papiol-Mollet, cosa que evitaria el pas per la zona e SAC, en canvi els TH com surten/arriben de/a EdF (almenys l'Elipsos), no tenen alternativa...Archie-250 wrote:No entenc per que un si i l'altre no circularà desviat..josep_serre wrote:El Català Talgo i l'Elipsos de París s'encaminaran per Mataró.
I la gran bomba si es confirma, l'Estrella Costa Brava circularà via Vallès.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Pero si el Costa Brava va pel vallès... Com ho farà exactament:
1- Bellvitge -Sants - Catalunya - Sant Andreu Arenal - Uab - Maniobra inversio - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Cerdanyola UAB.
2- Bellvitge -Sants - Maniobra inversio - Molins de Rei - Rubi - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Sants-
3- Bellvitge - Bif Gornal- l'Hospitalet- Sants (de cul)- Molins de Rei- Rubi - Granollers. No es fa inversió de marxa pero es circula marxa endarrera de l'Hospitalet a Sants. Tal com fa per exemple el Garcia Lorca a Valencia Estació del Nord desde Font de Sant Lluis.
4- Bellvitge - l'Hospitalet - Molins de Rei - Rubi - Granollers. El Costa Brava no pasa per Sants, el viatger amb desti Sants son transbordat a un rodalies desde Bellvitge o l'Hospitalet. No fa falta cap maniobra. Un transbord pels viatgers a Barcelona.
I segur que hi han encara mes posibilitats
1- Bellvitge -Sants - Catalunya - Sant Andreu Arenal - Uab - Maniobra inversio - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Cerdanyola UAB.
2- Bellvitge -Sants - Maniobra inversio - Molins de Rei - Rubi - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Sants-
3- Bellvitge - Bif Gornal- l'Hospitalet- Sants (de cul)- Molins de Rei- Rubi - Granollers. No es fa inversió de marxa pero es circula marxa endarrera de l'Hospitalet a Sants. Tal com fa per exemple el Garcia Lorca a Valencia Estació del Nord desde Font de Sant Lluis.
4- Bellvitge - l'Hospitalet - Molins de Rei - Rubi - Granollers. El Costa Brava no pasa per Sants, el viatger amb desti Sants son transbordat a un rodalies desde Bellvitge o l'Hospitalet. No fa falta cap maniobra. Un transbord pels viatgers a Barcelona.
I segur que hi han encara mes posibilitats
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Gràcies per l'acaració.oriolp13 wrote:No sé si m'equivoco, però al dir via Vallès pot ser que es refereixi a la Papiol-Mollet, cosa que evitaria el pas per la zona e SAC, en canvi els TH com surten/arriben de/a EdF (almenys l'Elipsos), no tenen alternativa...Archie-250 wrote:No entenc per que un si i l'altre no circularà desviat..josep_serre wrote:El Català Talgo i l'Elipsos de París s'encaminaran per Mataró.
I la gran bomba si es confirma, l'Estrella Costa Brava circularà via Vallès.
Total, per una circulació mes, de que els hi vindrà, i a sobre sent festiu, i diumenge alhora... Amb les ganes que tenía de veure'l per la costa del nord de Barcelona...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Trens desviats via ramal de les aigües
Confirmo el que us avançava divendres, que per obres de millora de la infraestructura a St. Andreu Arenal, es desiven els primers trens del dia de les línies que passen per allà, via ramal de les aigües, Sant Andreu Comtal i Clot Aragó. Només he anotat els de la R3, que són els següents:
By orikaiser
27-28-29 de Novembre
Imagino que té a veure amb la instal·lació de la catenària rígida.
By orikaiser
27-28-29 de Novembre
- Granollers Canovelles 5:06 -> L'Hospitalet 5:56
- Vic 5:43 -> L'Hospitalet 6:40
- L'Hospitalet 6:10 -> Vic 7:49
- L'Hospitalet 6:52 -> La Tour de Carol 10:17
Imagino que té a veure amb la instal·lació de la catenària rígida.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
El Costa Brava NO passarà per Barcelona, serà directe de St Vicenç de Calders a Granollers-Centre per Vilafranca, Martorell, Cerdanyola Universitat i Granollers.davida wrote:Pero si el Costa Brava va pel vallès... Com ho farà exactament:
1- Bellvitge -Sants - Catalunya - Sant Andreu Arenal - Uab - Maniobra inversio - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Cerdanyola UAB.
2- Bellvitge -Sants - Maniobra inversio - Molins de Rei - Rubi - Granollers. Necesitem un especialista per fer la maniobra de canvi de maquina a Sants-
3- Bellvitge - Bif Gornal- l'Hospitalet- Sants (de cul)- Molins de Rei- Rubi - Granollers. No es fa inversió de marxa pero es circula marxa endarrera de l'Hospitalet a Sants. Tal com fa per exemple el Garcia Lorca a Valencia Estació del Nord desde Font de Sant Lluis.
4- Bellvitge - l'Hospitalet - Molins de Rei - Rubi - Granollers. El Costa Brava no pasa per Sants, el viatger amb desti Sants son transbordat a un rodalies desde Bellvitge o l'Hospitalet. No fa falta cap maniobra. Un transbord pels viatgers a Barcelona.
I segur que hi han encara mes posibilitats
Els viatgers amb destinació Barcelona seràn transbordats a Granollers en un tren de MD imagino, tot i que també ho podrien fer a Cerdanyola a un rodalies.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Tot i que ja s'ha donat resposta, aquesta opció és imposible ja que la Bifurcació Gornal està anul·lada i hi ha tot de 440R apartades dins seu.davida wrote:3- Bellvitge - Bif Gornal- l'Hospitalet- Sants (de cul)- Molins de Rei- Rubi - Granollers. No es fa inversió de marxa pero es circula marxa endarrera de l'Hospitalet a Sants. Tal com fa per exemple el Garcia Lorca a Valencia Estació del Nord desde Font de Sant Lluis.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Com que el Costa Brava va directe de Sant Vicenç de Calders a Sants i de Sants a Granollers, el més lògic és que els viatgers amb destinació Barcelona els transbordin a Sant Vicenç de Calders (6:27). El més lògic seria fer-los anar en una unitat de regionals (448) fletada especialment per a la ocasió, directa de SVC a Sants, que podria arribar a Sants amb el mateix horari que el Costa Brava (7:36). El més probable és que vagin en autocar.
Salut !!
Salut !!
Pere wrote:El Costa Brava NO passarà per Barcelona, serà directe de St Vicenç de Calders a Granollers-Centre per Vilafranca, Martorell, Cerdanyola Universitat i Granollers.
Els viatgers amb destinació Barcelona seràn transbordats a Granollers en un tren de MD imagino, tot i que també ho podrien fer a Cerdanyola a un rodalies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.