Quina via???the sapus wrote:... totalment inassumible per desplaçar-se diàriament d'anada i tornada i més si tenim en compte que la via vins a Mollet fa més de 30 anys que esta infrautilitzada!
La de Papiol-Mollet?
Quina via???the sapus wrote:... totalment inassumible per desplaçar-se diàriament d'anada i tornada i més si tenim en compte que la via vins a Mollet fa més de 30 anys que esta infrautilitzada!
Efectivament, la mateixa que tenia les estacions de Baricentro, Cerdanyola Universitat, Sant Cugat i Rubí... totes construïdes ja fa més de 30 anys! fins al punt que en el moment de posar-les en servei (només algunes d'elles...) ha calgut enderrocar-les i fer-les noves.ElDesi1994 wrote:Quina via???the sapus wrote:... totalment inassumible per desplaçar-se diàriament d'anada i tornada i més si tenim en compte que la via vins a Mollet fa més de 30 anys que esta infrautilitzada!
La de Papiol-Mollet?
Amb tots els respectes, St. Andreu Comtal no genera el volum de passatgers de Sants o Pg. de Gràcia, i tampoc és qüestió de carregar el ja de per si sofert trajecte amb parades.593Dromedario wrote:Estenc la pregunta a: Per què els Catalunya Exprés no paren a Sant Andreu?
Doncs potser perquè al costat de Sant Andreu Comtal hi tens una parada de Metro de la línia 1, que en dues parades de trajecte et deixa al Clot.593Dromedario wrote:Estenc la pregunta a: Per què els Catalunya Exprés no paren a Sant Andreu?
Bé, són 4 parades en realitat, més un enllaç certament millorable.Jordi Freixas wrote:Doncs potser perquè al costat de Sant Andreu Comtal hi tens una parada de Metro de la línia 1, que en dues parades de trajecte et deixa al Clot.593Dromedario wrote:Estenc la pregunta a: Per què els Catalunya Exprés no paren a Sant Andreu?
I en una ciutat de 43.000 habitants, si?megapauer wrote:Doncs que vols que ti digui. Fer parar un tren l'AV en una ciutat de 33mil habitants em sembla fora de lloc.Jordi Freixas wrote:Doncs home...jo veig bé que hi tinguin parada els Avant (o els futurs InterCity). El que no veuria bé, és que hi fessin parada els AVE.
A mi em fa molta gràcia veure línies que diuen que no tenen demanda, cosa que fan per justificar serveis escassos i lents... mentre paral·lelament al ferrocarril veus carreteres plenes a vessar i amb retencions contínuesGuigui wrote: addueix la falta de demanda per a no augmentar l'oferta