Apostes: Per quan el Civia?
- Carlos L'H
- N6
- Serie-1000-metro
- N7
Horrible?Serie-1000-metro wrote:Per mi el Civia sel poden fotre al cul!, allà on està està molt bé! no e vist mai un tren tan horrible, benu, me so mensy com el 5000 de la L5 del METRO de Barcelona.
Bé, són opinions, no és el Mr.Universo dels metros, però més bonic que els 2000s, 2100s, 3000s, 4000s i 500s (pastats per fora) és...I aquests em semblen també bonics, que consti!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Carlos L'H
- N6
Hoy 11 de Enero a las 10:30 de la mañana aproximadamente me he cruzado con un Civia cuando venía de Sitges en la línea de Sant Vincenç, justo a la altura de la estación de metro de la L1 de Mercat Nou.
No sabía que ya hubiese modelos Civia en el área metropolitana de Barcelona. Alguien sabe sobre la llegada de este modelo. Gracias
No sabía que ya hubiese modelos Civia en el área metropolitana de Barcelona. Alguien sabe sobre la llegada de este modelo. Gracias
A la fàbrica Alstom de Santa Perpetua fabriquen Civias, que actualment estan en un avançat estat de construcció i es possible que algun fins hi tot algun acabat. Aquesta fàbrica te una ramal d'access desde Mollet Santa Rosa pel que surten trens destinat a Renfe. Per tant es possible que sigues un tren sortit de fàbrica o que tornes a fàbrica per algun problema.
Fa temps vaig trobar-me un AVE de la serie 104 a l'estació de Mollet Santa Rosa.
Fa temps vaig trobar-me un AVE de la serie 104 a l'estació de Mollet Santa Rosa.
Podrías explicarnos más sobre este hallazgo? Viste si llevaba pasajeros o ponia sin servicio o algo? Es que no es muy habitual verlos por aquí dando vueltas...Carlos L´H wrote:Hoy 11 de Enero a las 10:30 de la mañana aproximadamente me he cruzado con un Civia cuando venía de Sitges en la línea de Sant Vincenç, justo a la altura de la estación de metro de la L1 de Mercat Nou.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Carlos L'H
- N6
Actualmente por Cataluña no circula ningun Civia, y es muy posible que estos civias que se han visto ya estén haciendo pruebas y más o menop en menos de un año poder circular. Almenos muchos maquinistas de Cercanías Valencia me han dicho que este mes de Enero empezarían las pruebas.
Respecto a las líneas por las que circularán, de cercanías Barcelona tengo entendido que irían a parar a la C-4 y también circularán por la línea de Alicante a San Vicente del Raspeig (que por cierto, que será C-1 Alicante o C-3 Murcia/Alicante? ) o por la C-6 de Valencia entre otras.
Respecto a las líneas por las que circularán, de cercanías Barcelona tengo entendido que irían a parar a la C-4 y también circularán por la línea de Alicante a San Vicente del Raspeig (que por cierto, que será C-1 Alicante o C-3 Murcia/Alicante? ) o por la C-6 de Valencia entre otras.
- davids_from_liepaja
- N4
jo he votat això de les gallines pixin...
Si abans d muntar-me en un Civia d'aquests em veig corrent x la via xq les 447 estaran ja molt molt rovellades...
Si abans d muntar-me en un Civia d'aquests em veig corrent x la via xq les 447 estaran ja molt molt rovellades...
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
-
- N4