Us heu fixat en que últimament els teleindicadors de dins els cotxes de la 447 tenen errades? Hi ha moltes unitats 447 que posa:
Per exemple entre Sant Adrià de Besòs i Clot Aragó es pot llegir: "Destino Molins Rei Destino Clot Aragó Destinació Molins Rei Proxima parada Clot Aragó".
Resulta curiós i el més curiós és que ja ho vaig veure fa uns 6 mesos en algunes unitats... I veig que ningú les revisa per arreglar el problema...
Sabeu si n'hi ha moltes afectades... Que pot ser? Una errada en la pujada de la informació de les línies?
Errades en els teleindicadors de les UT 447
- rogermelcior
- N5
-
- N8
Re: Errades en els teleindicadors de les UT 447
Yo sé que hay una 447, que también se lee lo siguiente: No sé exactamente cuantaas uts.tienen este tipo de problemas... pero veo, que 2, comenten error, a distinta manera.rogermelcior wrote:Us heu fixat en que últimament els teleindicadors de dins els cotxes de la 447 tenen errades? Hi ha moltes unitats 447 que posa:
Per exemple entre Sant Adrià de Besòs i Clot Aragó es pot llegir: "Destino Molins Rei Destino Clot Aragó Destinació Molins Rei Proxima parada Clot Aragó".
Resulta curiós i el més curiós és que ja ho vaig veure fa uns 6 mesos en algunes unitats... I veig que ningú les revisa per arreglar el problema...
Sabeu si n'hi ha moltes afectades... Que pot ser? Una errada en la pujada de la informació de les línies?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N9
El que m'ha passat alguns cops a Sants és que comença a cantar una infinitat de correspondències.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
O quan no els panells exteriors del tren que no funcionen o equivocats el tren en sentit ST VIÇENC DE CALDERS y l'indicador diu MANRESA. A mi m'es igual que jo ja ho sé pero el que vagi perdut o agafi poc el tren es trobaría amb un problema
-
- N9
Això passa als panells que no són de leds que a l'invertir la destinació al final de trajecte d'alguna forma no responen i es queden amb l'anterior destinació.
Alex_C4 wrote:O quan no els panells exteriors del tren que no funcionen o equivocats el tren en sentit ST VIÇENC DE CALDERS y l'indicador diu MANRESA. A mi m'es igual que jo ja ho sé pero el que vagi perdut o agafi poc el tren es trobaría amb un problema
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Divendres passat va vanir una doble de 447 a Molins de Rei fent un Martorell-Terrassa,pujo i m'hi fixo als panells interiors i posa"DESTINO TERRASSA CON PARADA EN TODAS LAS ESTACIONES",y en català.Aquest missatge solen posar-ho en l'estació d'inici de trajecte,o sigui en aquest cas Martorell,peró el tren portava ja tres estacions,a Molins de Rei.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Jo diria que hi havia un tema obert per això, i hi vaig aportar un video jo que vaig grabar a Sabadell Sud...
Hola!
Jo m'he trobat unes quantes 447 amb el problema aquest de "DESTINO MARTORELL DESTINO L'HOSPITALET" quan en realitat és "DESTINO MARTORELL PRÓXIMA PARADA L'HOSPITALET"....Això ho veig molt ultimament a la C4 amb destinació MARTORELL.
Ah! I un altre error, aquesta vegada amb la megafonia: Quan entra a BARNA-SANTS de Pl. Catalunya diu "Tren con destino L'Hospitalet, próxima parada Barcelona Sants, correspondencia con líneas 1,2,3,7 metro, de cercanías", diu abans metro que "de rodalies".
Salutacions!!
Jo m'he trobat unes quantes 447 amb el problema aquest de "DESTINO MARTORELL DESTINO L'HOSPITALET" quan en realitat és "DESTINO MARTORELL PRÓXIMA PARADA L'HOSPITALET"....Això ho veig molt ultimament a la C4 amb destinació MARTORELL.
Ah! I un altre error, aquesta vegada amb la megafonia: Quan entra a BARNA-SANTS de Pl. Catalunya diu "Tren con destino L'Hospitalet, próxima parada Barcelona Sants, correspondencia con líneas 1,2,3,7 metro, de cercanías", diu abans metro que "de rodalies".
Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Osatres, quines errades més rares! Jo fins ara, l'únic que he arribat a veure és la destinació equivocada, però aquestes coses...