metring wrote:Els de TMB van trobar a una cotxera els forjats d'Urgell i de Rocafort. Els tornaran a posar?
Desaparició de les antigues boques de Metro
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Desaparició de les antigues boques de Metro
Yo pasaba por aquí y....
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Vull la línia 9 amb forjats !!!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
I ja de pas les altres línies!liniadelRipollés wrote:Vull la línia 9 amb forjats !!!!!
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Urgell a l'antiga de TMB
Imagineu per un moment que recuperen els forjats d'Urgell, adaptant-los a la nova empresa. Què us semblaria si quedés així?:
- Attachments
-
- urgelltmb.jpg (203.44 KiB) Viewed 11200 times
- Guigui
- Administrador
Maco, maco!
Que si t'haguessis presentat al concurs de fotomuntatges, l'hauries guanyat de carrer.metring wrote:Què us semblaria si quedés així?:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
completament d'acordGuigui wrote:Que si t'haguessis presentat al concurs de fotomuntatges, l'hauries guanyat de carrer.metring wrote:Què us semblaria si quedés així?:
-
- N10
Re: Urgell a l'antiga de TMB
Hauríem de planificar "algo" també per a FGC... No cal que sigui Urgell. Ja està! una banderola de MetroRipollès a Rialb.
metring wrote:Imagineu per un moment que recuperen els forjats d'Urgell, adaptant-los a la nova empresa. Què us semblaria si quedés així?:
Gràcies, nois
No en sé gaire de Photoshop, però ahir em vaig engrescar...
No en sé gaire de Photoshop, però ahir em vaig engrescar...
- automotorserie 436
- N7
Re: Estil anys 70
El presente siempre reniega de su pasado más reciente y expía sus culpas en el pasado anterior, es una regla de oro.Guigui wrote:El problema que jo tinc amb les boques dels anys 70 (i, en general, amb tota l'estètica d'aquesta època) no és que les consideri antiquades, sinó simplement lletges. A més, conceptualment, representen un temps en que es va destruir tot l'anterior, incloses moltes obres de bellesa indubtable, en nom d'una suposada modernitat que ha resultat ser inexistent, començant per la seva vessant tècnica.Mortadel·lo wrote:estant d'acord en que m'agraden molt les boques amb forjats del Gran Metro i no gaire les setenteres de la línia 4, als anys 70 segurament tothom veia les boques del GM com una cosa extremadament antiquada, pot ser d'aquí 40 anys hi haurà tot de frikis lamentant-se que no quedi cap boca de metro d'estil 70s...o 90s de vidre!
Así como ahora pasa con la gran obra de finales de los 80, la ronda litoral provocó la destrucción de una muy necesaria línea marítima en Barcelona.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Aquesta boca de Liceu, amb les lletres diferents, sabeu de quina època podia ser?
- Attachments
-
- bocaliceu2.jpg
- (105.98 KiB) Downloaded 99 times
- 122-042-132
- N9
Just abans de les obres que se la van carregar, la foto és de finals dels 90, crec. Salut!
- Guigui
- Administrador
Una mica anterior
No seria una mica anterior? Pel que recordo, el rètol que deia "Liceo" en castellà va ser retirat abans. Per tant, la fotografia podria ser del final dels anys 80 o començament dels 90.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
No es veu gaire bé, però diria que no surt pintat el "logo" de la L2 a Passeig de Gràcia. Això ens remet al periode entre novembre de 1985 (inauguració del tram de la L3 fins a Montbau) i setembre de 1995 (inauguració de la L2).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- lauria1226
- N7
Aqui va la de Rocafort l'any 1973
- Attachments
-
- rocafort 1973.jpg (184.63 KiB) Viewed 10723 times
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
jo també crec que es de finals dels 80, però no hi ha cap detall que m'ajudi a possar una data concreta.
els accessos al metro els podeu veure a la nostra wiki: http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _del_metro
els accessos al metro els podeu veure a la nostra wiki: http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _del_metro
En Chausson Bs ha penjat al seu Flickr unes quantes fotos de boques de metro i FGC de juliol del 1985, molt interessants!!
Accés de l'estació Fontana de la L3 del Metro de Barcelona, al carrer Gran de Gràcia.
Boca d'accés a l'estació Pàdua, dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, al carrer de Balmes. Aquesta estació es troba a la línia L7.
Edicle d'accés a l'estació Sant Gervasi de la línia L6 dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, a la Plaça Molina.
Boca d'accés a l'estació Zona Universitària de la L3, a la Diagonal.
Accés a l'estació de Metro d'Urquinaona de la L4, a la Via Laietana amb Junqueras.
[img]ttp://farm3.static.flickr.com/2525/3999194632_e4460fe3a4_b.jpg[/img]
Accés de l'estació de Metro i Renfe Arc de Triomf, a la Ronda de Sant Pere, actualment desaparegut.
Rètol de Metro a l'accés de l'estació Urquinaona de la L1, al carrer del Bruc.
Accés de l'estació Fontana de la L3 del Metro de Barcelona, al carrer Gran de Gràcia.
Boca d'accés a l'estació Pàdua, dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, al carrer de Balmes. Aquesta estació es troba a la línia L7.
Edicle d'accés a l'estació Sant Gervasi de la línia L6 dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, a la Plaça Molina.
Boca d'accés a l'estació Zona Universitària de la L3, a la Diagonal.
Accés a l'estació de Metro d'Urquinaona de la L4, a la Via Laietana amb Junqueras.
[img]ttp://farm3.static.flickr.com/2525/3999194632_e4460fe3a4_b.jpg[/img]
Accés de l'estació de Metro i Renfe Arc de Triomf, a la Ronda de Sant Pere, actualment desaparegut.
Rètol de Metro a l'accés de l'estació Urquinaona de la L1, al carrer del Bruc.
Una vegada més, un 10 per a en Pere París i les seves grandioses imatges!!!
Què és alló??
Mare de dèu, Urquinaona devant de "La Caixa" i el "Palacio del Cinema". A més, aquesta foto està pressa quan jo estudiava per allà i feia servir la L4 per nara al cole cada dia. Quins records!!!!!
Que som gent sensible!!!
Foto commovedora, d'en Chausson Bs!!!!
http://www.flickr.com/photos/chausson_b ... 3/sizes/l/
Accés a l'estació Correos, del ramal Granvia-Correos del Gran Metro, avui integrat a la L4. Barana enderrocada, avui només queda una reixa a la vorera. Via Laietana.
Barcelona, agost de 1986.
I d'això, què en dieu??
Accés a l'estació de metro de Liceu de la L3. Rambles, davant del Liceu.
Barcelona, abril de 1986.
Barcelona, 13 d'abril de 1995.
Accés a l'estació de metro de Passeig de Gràcia de la L3 i també a l'estació Passeig de Gràcia de Rodalies Renfe. Passeig de Gràcia cantonada amb Aragó.
http://www.flickr.com/photos/chausson_b ... 3/sizes/l/
Accés a l'estació Correos, del ramal Granvia-Correos del Gran Metro, avui integrat a la L4. Barana enderrocada, avui només queda una reixa a la vorera. Via Laietana.
I d'això, què en dieu??
Barcelona, abril de 1986.
Barcelona, 13 d'abril de 1995.
Accés a l'estació de metro de Passeig de Gràcia de la L3 i també a l'estació Passeig de Gràcia de Rodalies Renfe. Passeig de Gràcia cantonada amb Aragó.
-
- N9
Re: Que som gent sensible!!!
L'estació de Passeig de Gràcia de Renfe, no de Rodalies Renfe, foto realitzada l'any 1986.
metring wrote: Accés a l'estació de metro de Passeig de Gràcia de la L3 i també a l'estació Passeig de Gràcia de Rodalies Renfe. Passeig de Gràcia cantonada amb Aragó.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van