Les 50/30 i la data de caducitat invisible

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
metring
Administrador

Les 50/30 i la data de caducitat invisible

Post by metring »

No sé si us hi haureu trobat, però ara que he tornat a comprar targetes ATM 50/30, no sé si passa amb totes, però les que he comprat a les MAE,s de metro i Renfe, tenen un text a la part de dalt al darrera que diu "Tarifa vigent inclós...", i està situat amb tanta punyeteria, que quan la cancel·les per primer cop i t'imprimeix la data de caducitat tot just a sobre, per culpa d'això no es pot veure!!!!! No podrien vigilar el disseny de les targetes, per tal que es pugui veure la data i poder saber en tot moment quan de temps et queda per fer-la servir??? :emprenyat
Mortadel·lo
N9
N9

Re: Les 50/30 i la data de caducitat invisible

Post by Mortadel·lo »

lo millor d'això és quan se't fa malbé i et fan una T-bescanvi :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

metring wrote:No sé si us hi haureu trobat, però ara que he tornat a comprar targetes ATM 50/30, no sé si passa amb totes, però les que he comprat a les MAE,s de metro i Renfe, tenen un text a la part de dalt al darrera que diu "Tarifa vigent inclós...", i està situat amb tanta punyeteria, que quan la cancel·les per primer cop i t'imprimeix la data de caducitat tot just a sobre, per culpa d'això no es pot veure!!!!! No podrien vigilar el disseny de les targetes, per tal que es pugui veure la data i poder saber en tot moment quan de temps et queda per fer-la servir??? :emprenyat
Just la T 50/30 que he tirat avui mateix li passava això i portava uns dies intentant esbrinar quin dia caducava per allò d'anar a picar i haver de girar a comprar una nova targeta XD Per sort recordava que vaig començar a utilitzar-la als volts del dia 15 del mes passat i m'havia comprat una nova targeta per no haver de girar i finalment se m'ha acabat abans que es caduqués.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

I comptar 30 dies des de la data d'adquisició que surt a l'anvers (sempre que s'hagi comprat a una autovenda)?
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

si teniu dubtes amb les dates de les targetes, us podeu adreçar a l'aac de l'estació i ell us ho pot dir.
Guigui
Administrador

Primera validació

Post by Guigui »

victorcasta wrote:I comptar 30 dies des de la data d'adquisició que surt a l'anvers (sempre que s'hagi comprat a una autovenda)?
No sempre fas la primera validació el mateix dia que compres la targeta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Exacte, per això és un problema que no es vegi la data a l'imprimir el missatge tant a dalt. I si l'imprimissin a l'altre cara?
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Això et pot passar tant pel text que esmentes com per la publicitat que sovint s'hi insereix, per cert a mi també em molesta el text imprès al revers de la targeta, penso que el que no pugui cabre al marge de la targeta s'hauria de poder escrire a l'anvers, a part de l'hipotètica publicitat.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

victorcasta wrote:I comptar 30 dies des de la data d'adquisició que surt a l'anvers (sempre que s'hagi comprat a una autovenda)?
Millor comptar 30 dies des del dia de la 1ª validació. Recordar que una marcació tipus de T-50/30 és:

154818 49

On:
15->Dia del mes que s'ha fet la cancel·lació. En aquest exemple el dia 15.
48->Operador (en aquest exemple, La Vallesana).
18->Zona de la validació (en aquest cas, la 3C).

I finalment, el 49 el número de viatges restants.

Per la T-Familiar és igual excepte el camp operador que no s'imprimeix, la mateixa validació exemple seria en aquest cas:

151849.

(Edito: adjunto revers de la última T-50/30 que vaig fer servir. En aquest cas, la primera validació es va fer un dia 13, en aquest cas d'Octubre, a l'operador 40, que és Cingles Bus (Grup Sagalés), al sector tarfiari 08 (zona 2C) i com a saldo de viatges 49. Com podeu veure, en el meu cas va ser la validació 48 la que m'ho va capar >:( )

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... img059.jpg
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”