Dons suposo que les posaran totes. Encara que trobo que haurien de posar les que pasen per aaquella andana.BCN2008 wrote: I que faràn en intercambiadors com La Sagrera, on hi hauràn un munt de linies?
Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Això ja ho vaig dir fa uns mesos, quan va sortir a un video aquest tipus de senyalització: Nosaltres perque ho sabem, pero per els no friquis i especialment els turistes això pot representar un problema. Imaginem-nos per exemple un turista: Ha de cambiar de la L9 a la L5 a La Sagrera, el turista no es confondrà i es quedarà esperant a que arribi un tren de la L5 a l'andana de la L9? Jo crec que sí.pol wrote:Dons suposo que les posaran totes. Encara que trobo que haurien de posar les que pasen per aaquella andana.BCN2008 wrote: I que faràn en intercambiadors com La Sagrera, on hi hauràn un munt de linies?
Re: Seguiment de les obres de la L9
TOT es una enganxina, i totes les estacions surten igual... l'únic es que el termòmetre esta com descentrat, com si es pogués posar una enganxina a sobre amb les estacions fins a sagrera sense haver de canviar la gran enganxina...pol wrote: -Termòmetres de la línia (crec que ja amb la prolongació fins a..., ja que
l'estació de Can Peixauet es una enganxina)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Si ja se que tot esuna enganxina, però tots queden partits per la meitat just entre Can Peixauet i Fondo, i curiosament la part de l'enganxina de Can Peixauet es veu mes gran, com si tapes alguna cosa, no se si m'explico.traveller wrote:TOT es una enganxina, i totes les estacions surten igual... l'únic es que el termòmetre esta com descentrat, com si es pogués posar una enganxina a sobre amb les estacions fins a sagrera sense haver de canviar la gran enganxina...pol wrote: -Termòmetres de la línia (crec que ja amb la prolongació fins a..., ja que
l'estació de Can Peixauet es una enganxina)
Re: Seguiment de les obres de la L9
No crec que tapi res, perquè quan inagurin fins a La Sagrera hauran de posar també la L10 (completant la Y) i a aquestes enganxines no hi cap.... Penso que es una enganxina tan gran que l'han fet en 2 trossos...pol wrote:Si ja se que tot esuna enganxina, però tots queden partits per la meitat just entre Can Peixauet i Fondo, i curiosament la part de l'enganxina de Can Peixauet es veu mes gran, com si tapes alguna cosa, no se si m'explico.traveller wrote:TOT es una enganxina, i totes les estacions surten igual... l'únic es que el termòmetre esta com descentrat, com si es pogués posar una enganxina a sobre amb les estacions fins a sagrera sense haver de canviar la gran enganxina...pol wrote: -Termòmetres de la línia (crec que ja amb la prolongació fins a..., ja que
l'estació de Can Peixauet es una enganxina)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Per la descripció, el cartell de Can Peixauet tapa Santa Rosa. Algú te alguna foto?pol wrote:Si ja se que tot esuna enganxina, però tots queden partits per la meitat just entre Can Peixauet i Fondo, i curiosament la part de l'enganxina de Can Peixauet es veu mes gran, com si tapes alguna cosa, no se si m'explico.traveller wrote:TOT es una enganxina, i totes les estacions surten igual... l'únic es que el termòmetre esta com descentrat, com si es pogués posar una enganxina a sobre amb les estacions fins a sagrera sense haver de canviar la gran enganxina...pol wrote: -Termòmetres de la línia (crec que ja amb la prolongació fins a..., ja que
l'estació de Can Peixauet es una enganxina)
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment de les obres de la L9
No deixaven , però jo el que vaig veure és que als termòmetres de l'andana, can peixauet no era crom, i estava molt distanciada de l'altra estació, amb un crom pel mig tapant Santa Rosa. I els 9000 que vaig veure tenien un termòmetre d'enganxina.
Jo també m'hi vaig fixar en el plànol sense la L9 dins el cotxe, ja no m'enrecordava.
Jo també m'hi vaig fixar en el plànol sense la L9 dins el cotxe, ja no m'enrecordava.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Simplement imagina una enganxina gegant negra, dividida just per la meitat, com si fossin 2 enganxines una a continuació de l'altra; amb la "casualitat" de que mitja enganxina es negra i agafa can peixauet i l'espai on hi hauria de ser Santa Rosa. Tot el termòmetre queda descentrat i amb un espai llarg entre fondo i can peixauet, però cap enganxina a sobre de cap altra.
Can Peixauet esta escrit exactament igual que la resta d'estacions, només destacar aquesta separació entre fondo i can peixauet, res mes.
P.D.: No hi ha avui mateix cap 9000 amb termòmetres d'enganxina.
Can Peixauet esta escrit exactament igual que la resta d'estacions, només destacar aquesta separació entre fondo i can peixauet, res mes.
P.D.: No hi ha avui mateix cap 9000 amb termòmetres d'enganxina.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tram comú L9 i L10
Jo crec que a les estacions del tram comú, fora de les dels dos extrems (Can Peixauet i Torrassa), no haurien d'indicar correspondència entre L9 i L10, sinó deixar-ho en una franja bicolor. Per a entendre'ns, com fan a Londres, on hi ha molts trams d'aquestes característiques.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Tram comú L9 i L10
Seria lògic, però a veure com ho fan... m'espero qualsevol cosa...Guigui wrote:Jo crec que a les estacions del tram comú, fora de les dels dos extrems (Can Peixauet i Torrassa), no haurien d'indicar correspondència entre L9 i L10, sinó deixar-ho en una franja bicolor. Per a entendre'ns, com fan a Londres, on hi ha molts trams d'aquestes característiques.
Re: Tram comú L9 i L10
Crec que a l'unic lloc on han de marcar correspondència, es a les dues estacions on s'ajunten les dues línies, com pasa a FGC, en el tram comú no diu enllaç excepte on es separen/agunten.Guigui wrote:Jo crec que a les estacions del tram comú, fora de les dels dos extrems (Can Peixauet i Torrassa), no haurien d'indicar correspondència entre L9 i L10, sinó deixar-ho en una franja bicolor. Per a entendre'ns, com fan a Londres, on hi ha molts trams d'aquestes característiques.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sagrera
Avui m'he passat per l'intercambiador de La Sagrera per veure com van les obres. M'ha sorprès la falta de previsió de TMB:
A on ha de començar el curt passadís que porti fins a les escales que portaran a la L9 hi tenen posat el centre d'atenció al ciutadà. Per tant, quan comencin les obres el tindran que translladar.
La barrera tarifària del vestíbul Felip II, on va l'enllaç amb la L4, està situada massa avançada, per tant, s'haurà de translladar més cap a la sortida per tal de que hi pugui haber el passadís d'enllaç.
No saben fer bé les coses?
A on ha de començar el curt passadís que porti fins a les escales que portaran a la L9 hi tenen posat el centre d'atenció al ciutadà. Per tant, quan comencin les obres el tindran que translladar.
La barrera tarifària del vestíbul Felip II, on va l'enllaç amb la L4, està situada massa avançada, per tant, s'haurà de translladar més cap a la sortida per tal de que hi pugui haber el passadís d'enllaç.
No saben fer bé les coses?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Sagrera
Potser és que ja hi compten amb això? De totes maneres, durant l'any que ve caldrà tancar el vestíbul L1-L5 per les obres de l'estació de rodalia. A més, el CIAC de Sagrera sempre l'he entès com quelcom provisional per substituir el de Diagonal...BCN2008 wrote:A on ha de començar el curt passadís que porti fins a les escales que portaran a la L9 hi tenen posat el centre d'atenció al ciutadà. Per tant, quan comencin les obres el tindran que translladar.
Re: Seguiment de les obres de la L9
A la web de la L9 ja es poden veure fotos de les estacions que entraran en servei pròximament: Can Peixauet, Fondo, Esglesia Major, Singuerlín, Can Zam, Gorg, La Salut, Llefià i Bon Pastor
Can Zam:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_07.jpg
Singuerlín:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_43.jpg
Església Major:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_12.jpg
Fondo:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_15.jpg
Can Peixauet:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_06.jpg
Gorg:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_17.jpg
La Salut:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_21.jpg
Llefià:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_23.jpg
Bon Pastor:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_03.jpg
Can Zam:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_07.jpg
Singuerlín:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_43.jpg
Església Major:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_12.jpg
Fondo:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_15.jpg
Can Peixauet:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_06.jpg
Gorg:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_17.jpg
La Salut:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_21.jpg
Llefià:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_23.jpg
Bon Pastor:
http://www.gencat.cat/L9/img/fitxes/foto_03.jpg
Re: Seguiment de les obres de la L9
Doncs la veritat es que m'agraden més les estacions del ramal de Gorg i Bon Pastor que les del ramal de Can Zam . Es veuen molt modernes.
Re: Seguiment de les obres de la L9
També s'ha actualitzat la secció funcionalitat i disseny, on trobem una altra foto de La Salut. En aquesta foto podem veure la forma de "balcons" que ha utilitzat l'arquitecte Alfons Soldevila per reduir el vertigen:
Link
Link
Re: Seguiment de les obres de la L9
mmm, cercant per la xarxa, he trobat la pagina de CGT del Metro, on parla de la L9.
Mireu que hi posa:
Mireu que hi posa:
Deixo l'enllaç, per si voleu llegir la noticia sencera. http://www.cgtmetro.org/ Que també te tela.Pues bien, a fecha de hoy nosotros no tenemos constancia de que la obra esté entregada y lo único que sabemos por rumores es que los trenes de la serie 9000, a las tres horas de funcionamiento “se mueren”; que alguno se ha conectado solito; que los TOLAS han pasado todo el verano con la sensación de que no sabían qué hacer con ellos; que los OLAS se aburrían como ostras; que los CLA hacían protocolos para tirarlos y volver a hacerlos y para colofón la LÍNEA 11 sigue funcionando con AAC’s.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment de les obres de la L9
LA LÍNIA FANTASMA!! trens que s'engeguen sols (i funcionen sols) moren a les tres hores... jo flipo!
Esperem que ningú del manteniment nocturn, no es trobi amb una sorpresa que li pugui causar problemes, com un tren que s'engegui sol.
Esperem que ningú del manteniment nocturn, no es trobi amb una sorpresa que li pugui causar problemes, com un tren que s'engegui sol.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment de les obres de la L9
No oblidem que estim llegint un escrit sindical del sindicat més "canyero". Millor creure-ho a mitjes.Lluita1714 wrote:LA LÍNIA FANTASMA!! trens que s'engeguen sols (i funcionen sols) moren a les tres hores... jo flipo!
Esperem que ningú del manteniment nocturn, no es trobi amb una sorpresa que li pugui causar problemes, com un tren que s'engegui sol.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment de les obres de la L9
Tens raó, i diu "rumors" no se li ha de donar pas gaire credibilitat. Tots sabem com son aquestes agrupacions, que qual els convé, són destructius, no constructius. Amés, si s'engeguen sols, és tan fàcil com baixar el pantògraf, no? o com es fa la connexió del vehicle amb la central? Però m'ha fet gràcia, molta gràcia, em recorda a les pelis on els cotxes o camions van sols, o controlats per un esperit, s'engeguen sols, i corren a atropellar al protagonista (sempre de nit i amb els llums llargs).
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.