Sortida AAFCB matinal amb vapor
Sortida AAFCB matinal amb vapor
Organitzador del viatge: AAFCB
Data de la sortida: 26 d'octubre de 2008
Sortida de Barcelona PlaçaEspanya a les 9:00h. del matí, amb la Patxanga i els cotxes de fusta (concentració al vestíbul de l'estació a les 8:30h.)
Arribada a Martorell-Enllaç a les 9.40h, i canvi de locomotora.
Visita al Museu del Fum (antiga estació de Martorell) i al material històric de l'associació.
Sortida de Martorell a les 10.20h. amb la locomotora 209 (Monistrol) amb els vagons de fusta cap a Monistrol de Montserrat.
A les 11.10h., arribada a Monistrol amb temps lliure fins a la tornada. Refrigeri previst a la zona d'esbarjo del costat de l'estació.
A les 12.30, tornada cap a Martorell-Enllaç amb tren històric, i arribada a Martorell a les 13.20h, amb transbordament a una unitat convencional.
Arribada a Barcelona-Pl.d'Espanya a les 14.00h.
Preus:10 euros adults, 5 infants.
BITLLETS A LA VENDA A SECRETARIA.
Font de la informació: Carta de la soci.
Au revoir C.A.C.V.
Data de la sortida: 26 d'octubre de 2008
Sortida de Barcelona PlaçaEspanya a les 9:00h. del matí, amb la Patxanga i els cotxes de fusta (concentració al vestíbul de l'estació a les 8:30h.)
Arribada a Martorell-Enllaç a les 9.40h, i canvi de locomotora.
Visita al Museu del Fum (antiga estació de Martorell) i al material històric de l'associació.
Sortida de Martorell a les 10.20h. amb la locomotora 209 (Monistrol) amb els vagons de fusta cap a Monistrol de Montserrat.
A les 11.10h., arribada a Monistrol amb temps lliure fins a la tornada. Refrigeri previst a la zona d'esbarjo del costat de l'estació.
A les 12.30, tornada cap a Martorell-Enllaç amb tren històric, i arribada a Martorell a les 13.20h, amb transbordament a una unitat convencional.
Arribada a Barcelona-Pl.d'Espanya a les 14.00h.
Preus:10 euros adults, 5 infants.
BITLLETS A LA VENDA A SECRETARIA.
Font de la informació: Carta de la soci.
Au revoir C.A.C.V.
Re: Sortida AAFCB matinal amb vapor
Jo hi aniré
Saludeu a Olesa des dels cotxes de fusta, estaré fent fotos al costat de casa.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- TramviaBlau
- N6
Jo també hi vaig amb dos acompanyants, la xicota i el pare.......i si algu no pot anar l´ultim moment que ho digui que dos bitllets mes els agafaria
- Pere
- N9
El proper 25 d'octubre, la AAFCB torna a realitzar aquest viatge : http://www.aafcb.org/06-activitats/activitats.htm
Jo també hi aniré.
- wefer
- Administrador
La metring i jo també hi serem. Ens veiem
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Les meves càmeres i jo també hi serem
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Pere
- N9
Segons he pogut saber avui per socis de la AAFCB, per averia de la locomotora patxanga es posposa el viatge per una altre data.
Aviam si algú que tingui més accés a la soci ho pot acabar de confirmar.
Aviam si algú que tingui més accés a la soci ho pot acabar de confirmar.
Ostres! Però la sortida del dia 25 també queda suspesa?
- wefer
- Administrador
Dues coses:
1- Només es fa una sortida, i és el dia 25 d'octubre.
2- No hi ha cap informació oficial que digui que s'ha suspès la sortida. En tot cas, si als socis en els propers dies se'ns comunica tal cosa, us ho faré saber tant a través d'aquest fòrum com a través de la pàgina web de l'AAFCB.
1- Només es fa una sortida, i és el dia 25 d'octubre.
2- No hi ha cap informació oficial que digui que s'ha suspès la sortida. En tot cas, si als socis en els propers dies se'ns comunica tal cosa, us ho faré saber tant a través d'aquest fòrum com a través de la pàgina web de l'AAFCB.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
A les hores, és que al primer missatge, la data estava equivocada, i en tot moment només hi ha hagut una única sortida i no dues.
El primer missatge era sobre la mateixa sortida, però la que es va fer l'any passat.metring wrote:A les hores, és que al primer missatge, la data estava equivocada, i en tot moment només hi ha hagut una única sortida i no dues.
Pel que fa al tema de l'avaria, a mi m'havien comentat que era la 209 la que estava avariada... en fi, tocarà esperar a que apareguin notícies oficials per veure què passa amb la sortida.
Ostres, és veritat!!!! Quin despisteeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
Canvis de darrera hora: viatge pel 29 de novembre
Breaking news!!!!!!!!!
El president de l'AAFCB m'ha demanat que publiqui la informació de darrera hora:
El president de l'AAFCB m'ha demanat que publiqui la informació de darrera hora:
- Lluita1714
- N9
Renoi, ha passat, de ser la setmana que vé, al mes que vé... a mi em desespera i m'impacienta. Ja he vist pel facebook la data canviada.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Gràcies per l'avís, metring.
Tocarà esperar un mes, però què hi farem...
Tocarà esperar un mes, però què hi farem...
Que vé aquest canvi.
Gràcies al canvi de dates jo podré anar el 28 de novembre. La setmana que ve no podia anar.
Aquest cap de setmana he anat en la Mikado de Toulouse i el dia 31 aniré amb la Garrafeta.
Gràcies al canvi de dates jo podré anar el 28 de novembre. La setmana que ve no podia anar.
Aquest cap de setmana he anat en la Mikado de Toulouse i el dia 31 aniré amb la Garrafeta.
- Trenscat
- N10
Si és pel 29 de novembre potser m'hi apunti. Suposo que encara hi ha bitllets disponibles no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat