Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
- viscaelcat
- N6
Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
Avui al matí, a les onze, una 449 (que des de davant sembla un Alvia), ha arribat a l'estació de Girona. Allà s'ha creuat amb el Talgo VI ?? que anava de Monteller a Cartagena.
viscaelcat wrote:Allà s'ha creuat amb el Talgo VI ?? que anava de Monteller a Cartagena.
Si és el Mare Nostrum, es fa amb Talgo VI.
Al l'Octubre és posaràn en servei les unitats 449 a la línia de GIrona,i al gener ho faràn en alguna de les del sud,peró no se quina.COneixent renfe segurament les posin a la de Tortosa,ara bé,igual les posen a la de Móra-Saragossa(per fer els 2 CEX Barcelona-Saragossa i viceversa),o per fer els CEX Barcelona-Reus,o pels CEX i REX a Lleida via Valls o via Manresa.
-
- N9
Em podries dir quina és la font d'aquesta informació?
Mako448 wrote:Al l'Octubre és posaràn en servei les unitats 449 a la línia de GIrona,i al gener ho faràn en alguna de les del sud,peró no se quina.COneixent renfe segurament les posin a la de Tortosa,ara bé,igual les posen a la de Móra-Saragossa(per fer els 2 CEX Barcelona-Saragossa i viceversa),o per fer els CEX Barcelona-Reus,o pels CEX i REX a Lleida via Valls o via Manresa.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- viscaelcat
- N6
Segurament ho deu portar el Via Libre d'aquest mes.
Ara portaré sempre la càmera de fer fotos, s'acosta octubre i he d'agafar el tren algunes vegades.
Ara portaré sempre la càmera de fer fotos, s'acosta octubre i he d'agafar el tren algunes vegades.
Jo no m'hi veig pas els 449 fent els regionals per la línia Manresa-Lleida, ja que té la categoria de "línia secundària", per dir-ho d'alguna manera.Mako448 wrote:Al l'Octubre és posaràn en servei les unitats 449 a la línia de GIrona,i al gener ho faràn en alguna de les del sud,peró no se quina.COneixent renfe segurament les posin a la de Tortosa,ara bé,igual les posen a la de Móra-Saragossa(per fer els 2 CEX Barcelona-Saragossa i viceversa),o per fer els CEX Barcelona-Reus,o pels CEX i REX a Lleida via Valls o via Manresa.
- viscaelcat
- N6
Avui li he preguntat sobre el tema a un dels revisors i m'ha dit que cap a finals d'octubre, però que no sap gaires coses.
- 593Dromedario
- N6
Com ja vaig dir, segurament es voldrà fardar de flotamamodennaduropa a les línies amb més ús; per tant cap a Figueres i Tortosa i en aquest ordre.
També comento que dimarts passat vaig veure'n una per primer cop. Era fent maniobres a la via 6 de Sant Andreu Comtal (on des de la setmana passada hi paren els trens cap a Sants), en concret era la -X29 (on X depèn del cotxe era 5 o 7; encara no sé com va) i una altra acoplada, cap a les 14:25h.
Les portes d'accés són més amples del que em pensava, però tot i així no crec que arribi a l'amplada de qualsevol porta de dos fulls (sigui 440, 447, Civia o ja no dic 450). I tan de bo canviessin de pintat aviat, almenys els frontals; tal com estan ara no m'agraden.
També comento que dimarts passat vaig veure'n una per primer cop. Era fent maniobres a la via 6 de Sant Andreu Comtal (on des de la setmana passada hi paren els trens cap a Sants), en concret era la -X29 (on X depèn del cotxe era 5 o 7; encara no sé com va) i una altra acoplada, cap a les 14:25h.
Les portes d'accés són més amples del que em pensava, però tot i així no crec que arribi a l'amplada de qualsevol porta de dos fulls (sigui 440, 447, Civia o ja no dic 450). I tan de bo canviessin de pintat aviat, almenys els frontals; tal com estan ara no m'agraden.
- Archie-250
- N6
Fa mitja hora que acaba de pasar un 449 per Granollers. Justament es l'horari que te un Catalunya Express.
- solde13
- N5
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
A sant andreu comptal n'hi havia dues parades a la via morta mes propera a montcada. M'ha sobtat perquè tenien les pantalletes de destinació enceses, crec que posava proximas estaciones cartagena...(i no se quines mes )
Això de "Próximas estaciones: Cartagena" en els 449 i 599 és habitual, ja que porten preparades les destinacions i rutes de qualsevol de les línies de MD.solde13 wrote:A sant andreu comptal n'hi havia dues parades a la via morta mes propera a montcada. M'ha sobtat perquè tenien les pantalletes de destinació enceses, crec que posava proximas estaciones cartagena...(i no se quines mes )
Aquest matí a les 9:00 una 499 passava lentament per la zona de Sagrera cap a SAC.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Aquest matí sobre les 11, avistades dos unitats 449 a l'altura del Nus de la Trinitat (a prop de SAC). Una portava el tapa-scharf posat i l'altre no el duia, indicaven com a destinació Girona i Figueres.
Este matí me comenten que havien dos unitats 449 aturades a les vies 7 i 8 de l'Estació de França.
- Tony M. Nyphot
- N6
Però ja han entrat en servei comercial o encara no?
And now for something completely different...
Hola, soy nuevo en el foro y os mando un saludo a todos, hace algun tiempo que os seguia y ahora me animo a participar.
Por lo que me han contado ahora mismo hay 4 un. 449 en San Andres condal se esta acabando de formar y habilitar maquinistas, creo que son entre 16 y 18 trenes que iran sustituyendo a las 440 y 470 y se recepcionan 2 por mes.Renfe pondra en marcha una campaña de promoción para dar a conocer los nuevos servicios.Los trenes por dentro no estan mal aunque los materiales son muy plasticosos, hay máquinas de autovending y hay sitio para dejar bicis, la plaza de minusvalido esta bastante bien conseguida y el tren es muy diafano, tengo alguna foto de dentro del tren pero tampoco se como subirla de todas formas no creo que tarden mucho en ponerla en servicio y asi podreis juzgar por vosotros mismos.
Por lo que me han contado ahora mismo hay 4 un. 449 en San Andres condal se esta acabando de formar y habilitar maquinistas, creo que son entre 16 y 18 trenes que iran sustituyendo a las 440 y 470 y se recepcionan 2 por mes.Renfe pondra en marcha una campaña de promoción para dar a conocer los nuevos servicios.Los trenes por dentro no estan mal aunque los materiales son muy plasticosos, hay máquinas de autovending y hay sitio para dejar bicis, la plaza de minusvalido esta bastante bien conseguida y el tren es muy diafano, tengo alguna foto de dentro del tren pero tampoco se como subirla de todas formas no creo que tarden mucho en ponerla en servicio y asi podreis juzgar por vosotros mismos.
Je, je, ganas tenemos de subir y comprobarlo nosotros mismos! Gracias por la información y bienvenido al foro
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Un 449 ha passat a les 18.15 direcció Barcelona amb els teleindicadors "Renfe". Anava buit.
canalcole wrote:Un 449 ha passat a les 18.15 direcció Barcelona amb els teleindicadors "Renfe". Anava buit.
Segur que és la mateixa 449 que ha passat cap allà les 19.10-19-15 per Passeig de Gràcia direcció Girona
no sera la mateixa 449 que he vist a sants a les 19:00 a 19:02 per la via 13 ?