Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Propera reforma de les 447
-
- N10
Propera reforma de les 447
Nota: els primers 3 missatges provenen de http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 44#p141644
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Però com van fer amb les 440, o com estàn fent ja amb algunes 447?victorcasta wrote:Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Però que no n'hi han ja de 447 reformades? les que tenen més llum, el tapissat gris clar...
-
- N10
Re: Propera reforma de les 447
Una reforma en el sentit de millorar-ne l'accessibilitat a aquestes unitats per a PMR.
A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
- canalcole
- N9
Els hi treuran esglaons a les 447 per adaptar-les al mode 'Civia'?metring wrote:A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
Les 446 del Rodalies Bilbao de les linies del antic BPT que tenen de tota la vida andanes altes tipo metro, l'estrep exterior no s'obre i hi ha un caixó que elimien l'ultim esclao de forma que l'andana queda a peu pla de l'interior de les unitats. De forma similar a les unitats del metro actuals de Barcelona.
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Seria bo que passés aquí això, però molt ho dubto.
M'imaginava que farien aquestes reformes, però no n'estava enterat, gràcies.
M'imaginava que farien aquestes reformes, però no n'estava enterat, gràcies.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Pel que van dir fa un temps per la tele, crec que després de la reforma quedaran com les 213 de fgc, amb la porta central del cotxe intermig a nivell d'andana. Amb tot, les adaptin com les adaptin hauran de millorar les andanes, ja que no n'hi ha cap d'igual: la de Vic queda molt allunyada del tren, la de sants (si no recordo malament) queda una mica baixa, ............
De nou al FTC
- viscaelcat
- N6
Podeu posar les fonts que expliquen aquesta reforma? M'agradaria consultar-les.
Jo crec que una reforma de debò seria que les fessin diàfanes i amb línies fluorescents com els civies.
Jo crec que una reforma de debò seria que les fessin diàfanes i amb línies fluorescents com els civies.
jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
De nou al FTC
- canalcole
- N9
I creus que deixaran de fer-ho? Una m... Als Civies com que no tenen portes per canviar de vagó, es fiquen als lavabos, o directament, al mig del vagó.marc wrote:Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
- Lluita1714
- N9
Ells són culpables dels seus vicis, ells se'n fan responsables, i prefereixo que es quedin al mig, amb un risc que ells assumeixen, a que fumin dins del vagó, tirant el fum a la cara de la resta de viatgers.marc wrote:jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Perfecte!! Però amb tot això... com queda el millorar el seu interiorisme per ficar-hi uns seients decents? (per exemple, per les 447 que van a Puigcerdà...)
Reformar les 447 per baixar el terra del cotxe intermig suposa tocar fins i tot el bastidor. Voleu dir que realment es farà això d'adaptar-les a PMR?
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- Mr. Baricentro
- N6
Yo de vosaltres començaría a ferlis fotos abans de que es porti a terme la "gran obra" que tenen prevista... No te desperdici, i cara a PMR esta ben disenyada. Aixo si, no se com acabará tot plegat...
Sobre el tema del passadis continu: tens equips als extrems dels cotxes(equips, BT's, etc..) per enmig, a diferencia dels 3000/4000 del metro que lunic que tenien eren dos llunes abatibles i una porta... Ara be, res es impossible...
Lo del pis clar i iluminació clara es porta a terme en la R de mitja vida, aixi com altres "millores" o modificacions.
Torno a repetir, feu fotos...
Sobre el tema del passadis continu: tens equips als extrems dels cotxes(equips, BT's, etc..) per enmig, a diferencia dels 3000/4000 del metro que lunic que tenien eren dos llunes abatibles i una porta... Ara be, res es impossible...
Lo del pis clar i iluminació clara es porta a terme en la R de mitja vida, aixi com altres "millores" o modificacions.
Torno a repetir, feu fotos...
Amb això vol dir que en saps alguna cosa tu del que pensen fer?
Saps si pensen fer-hi alguna cosa especial amb les 447 que fan serveis per la línia de Puigcerdà?
Saps si pensen fer-hi alguna cosa especial amb les 447 que fan serveis per la línia de Puigcerdà?
- Mr. Baricentro
- N6
Respecte al tema d'adaptacions a linies concretes, desconec qualsevol intencio portarnen a terme. L'esmentada linia es considerada com a linia de rodalies, i com a tal, doncs, ídem.
Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
És igual el perquè sigui consiuderada una línia de rodalies. Al estar-hi considerada, serà gestionada com a tal, per tant, el problema de l'adaptació dels trens no és adaptar les 447, sinó considerar que la línia ha de ser MD, i aleshores si que s'ha de reclamar que tingui trens cómodes. Al ser tractada com a rodalies, els trens són d'aquesta UN, i per a ella, seria un inconvenient acondicionar uns trens, ja que haurien d'estar sempre en aquella línia, disminuïnt les possibilitats de rotació de material.Jordi Freixas wrote:Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
Salutacions,
Oriol
Oriol