Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Propera reforma de les 447

Post by victorcasta »

Nota: els primers 3 missatges provenen de http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 44#p141644
BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by canalcole »

victorcasta wrote:
BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.
Però com van fer amb les 440, o com estàn fent ja amb algunes 447? :twisted:
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by metring »

Però que no n'hi han ja de 447 reformades? les que tenen més llum, el tapissat gris clar...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Propera reforma de les 447

Post by victorcasta »

Una reforma en el sentit de millorar-ne l'accessibilitat a aquestes unitats per a PMR.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propera reforma de les 447

Post by metring »

A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by canalcole »

metring wrote:A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
Els hi treuran esglaons a les 447 per adaptar-les al mode 'Civia'? :twisted:
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by davida »

Les 446 del Rodalies Bilbao de les linies del antic BPT que tenen de tota la vida andanes altes tipo metro, l'estrep exterior no s'obre i hi ha un caixó que elimien l'ultim esclao de forma que l'andana queda a peu pla de l'interior de les unitats. De forma similar a les unitats del metro actuals de Barcelona.
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by BB9200 »

Seria bo que passés aquí això, però molt ho dubto.
M'imaginava que farien aquestes reformes, però no n'estava enterat, gràcies.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Propera reforma de les 447

Post by marc »

Pel que van dir fa un temps per la tele, crec que després de la reforma quedaran com les 213 de fgc, amb la porta central del cotxe intermig a nivell d'andana. Amb tot, les adaptin com les adaptin hauran de millorar les andanes, ja que no n'hi ha cap d'igual: la de Vic queda molt allunyada del tren, la de sants (si no recordo malament) queda una mica baixa, ............ :boig
De nou al FTC
User avatar
viscaelcat
N6
N6
Posts: 258
Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
Location: Mataró

Re: Propera reforma de les 447

Post by viscaelcat »

Podeu posar les fonts que expliquen aquesta reforma? M'agradaria consultar-les.
Jo crec que una reforma de debò seria que les fessin diàfanes i amb línies fluorescents com els civies.
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Propera reforma de les 447

Post by marc »

jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
De nou al FTC
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by canalcole »

marc wrote:Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
I creus que deixaran de fer-ho? :? Una m... Als Civies com que no tenen portes per canviar de vagó, es fiquen als lavabos, o directament, al mig del vagó. :emprenyat
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Propera reforma de les 447

Post by Lluita1714 »

marc wrote:jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
Ells són culpables dels seus vicis, ells se'n fan responsables, i prefereixo que es quedin al mig, amb un risc que ells assumeixen, a que fumin dins del vagó, tirant el fum a la cara de la resta de viatgers.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Perfecte!! Però amb tot això... com queda el millorar el seu interiorisme per ficar-hi uns seients decents? (per exemple, per les 447 que van a Puigcerdà...)
User avatar
Oriol
N6
N6
Posts: 218
Joined: Tuesday 01/09/2009 23:13
Location: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Re: Propera reforma de les 447

Post by Oriol »

Reformar les 447 per baixar el terra del cotxe intermig suposa tocar fins i tot el bastidor. Voleu dir que realment es farà això d'adaptar-les a PMR?
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by Mr. Baricentro »

Yo de vosaltres començaría a ferlis fotos abans de que es porti a terme la "gran obra" que tenen prevista... No te desperdici, i cara a PMR esta ben disenyada. Aixo si, no se com acabará tot plegat...

Sobre el tema del passadis continu: tens equips als extrems dels cotxes(equips, BT's, etc..) per enmig, a diferencia dels 3000/4000 del metro que lunic que tenien eren dos llunes abatibles i una porta... Ara be, res es impossible...

Lo del pis clar i iluminació clara es porta a terme en la R de mitja vida, aixi com altres "millores" o modificacions.

Torno a repetir, feu fotos...
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Amb això vol dir que en saps alguna cosa tu del que pensen fer?

Saps si pensen fer-hi alguna cosa especial amb les 447 que fan serveis per la línia de Puigcerdà?
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by Mr. Baricentro »

Respecte al tema d'adaptacions a linies concretes, desconec qualsevol intencio portarnen a terme. L'esmentada linia es considerada com a linia de rodalies, i com a tal, doncs, ídem.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Propera reforma de les 447

Post by oriolp13 »

Jordi Freixas wrote:Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
És igual el perquè sigui consiuderada una línia de rodalies. Al estar-hi considerada, serà gestionada com a tal, per tant, el problema de l'adaptació dels trens no és adaptar les 447, sinó considerar que la línia ha de ser MD, i aleshores si que s'ha de reclamar que tingui trens cómodes. Al ser tractada com a rodalies, els trens són d'aquesta UN, i per a ella, seria un inconvenient acondicionar uns trens, ja que haurien d'estar sempre en aquella línia, disminuïnt les possibilitats de rotació de material.
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”