Doncs miri, això ho han fet unes quantes empreses d'autobús catalanes: Sarbus, Sagalés... i l'exemple més clar el tenim en les línies anuals, a part d'això fora de les línies principals, és a dir, les deficitàries molts cops el servei és penòs: horaris totalment inútils, material mòbil totalment antiquat i desfassat, heretat o bé de les línies principals o de 2ª mà de Barcelona...foronda 141 wrote:Una empresa de transport te que donar servei tan a las línias rentables com a las deficitarias.
¿Que pasaría si TMB decidis tancar las línias 16, 31, 35, 141, 185 i els busos de barri perque no son rentables i quedarse nomes amb la 7, 56, 57, 74, turistic, etc. Aixo no els hi dexarien fer perque tenen l'obligació de donar servei a tota la comunitat, i els beneficis que donan unas línias, son tapar las pérduas d'altres.
O sigui, hem d'expulsar a Ibèria de Barcelona per abandonar rutes però no hem de retirar concessions a companyies d'autobús que abandonen línies d'autobús que donen servei a pobles sense cap altre mitjà de transport. Amb l'agravant que les rutes d'Ibèria les operen altres companyies, i per tant, el servei de transport queda garantit, a diferència de les línies d'autobús esmentades que no tenen alternativa.
Ho sento, però això per mi és hipocresia.