Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
-Posar les 448R pels REX del sud que actualment és fan amb 470.
-Posar les 470 en els serveis regionals a seques que actualment és fan amb 440R,tant a la línia de Griona com a la de Tortosa com a les tres de Lleida(Valls,Reus i Manresa).
viscaelcat wrote:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?
No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Busman wrote:Avistada una doble 449 (039 + 022 si no m'erro) preparada per iniciar el Catalunya Exprés BCN Sants - Figueres a la via 0 de Bellvitge!
(He buscat mencions al tema en altres fils però no he trobat res, així que si ja s'ha dit, fusioneu temes i tal).
No se si ús heu donat compte,peró a la web de Renfe(apartat Media Distància Catalunya;horaris línia Barcellona-Girona-Portbou),si seleccioneu alguns dels trens que posa Media Distancia,posa que comença trajecte(o acaba)a Bellvitge.Nomès els que posen "Media Distancia",no ni els CEX ni els Regionals¿És tracta d'un error o les 449 accepten viatgers entre Bellvitge i Sants?
Desde 2007 els Regionals de la línia de Girona s'estacionen a la via 0 de Bellvitge en espera entre un servei i el següent i se'ls fa la neteja d'interiors allà però el servei comercial comença des de Sants.
La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
UT596001 wrote:
Guigui wrote:
viscaelcat wrote:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?
No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
He creat un nou fil amb els missatges sobre l'augment de les tarifes en serveis fets amb 449, ja que deixa de ser un tema de material rodant, estrictament parlant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
josep_serre wrote:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.
josep_serre wrote:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.
Doncs segons el meu gps, més d'un cop entre Caldes i Girona 157-162 km/h
Per cert a partir de dilluns hi ha canvis en el corredor de Tortosa els dos trens que hi ha a la tarda amb tarificació regional passen a tenir tarificació Exprés i ser servits amb 448R, passa el mateix amb alguns dels regionals de la relació Saragossa Lleida que passaran a tenir tarificació Exprés.
Jordi Freixas wrote:Sigui com sigui, comparant horaris d'un i altre tren, no guanyes més que 2 o 3 minuts amb les 449.
Per cert. Són de reserva obligatòria, tal i com es va dir que serien?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
César wrote:Lo de las máquinas de autoventa ya me lo habían dicho pero ¿¿¿ conexión wi-fi ???
Hi ha la preinstalació de wifi als trens d'aquesta sèrie però no s'ha instal·lat res, de moment estan fent proves amb els AVE sèrie 103 per a oferir internet per wi-fi a tot el tren, suposo q amb el temps es generalitzarà la cosa... si la CMT vol