Curiós cas amb una T-10
Curiós cas amb una T-10
Bé, aquest post era per explicar una anècdota d'un amic "afortunat" al qual un dia va adonar-se que la seva T-10 de dues zones era inmortal . La cosa està en que ell un cop portava ja uns 7 viatges va notar que les màquines no aconseguien acabar amb ella ja que la tarjeta no mostrava simptomes d'esgotament, i així va estar tot un any conservant la seva T-10 com si fós or amb una funda especial perquè no es fes malbé.
Als controls mai li detectaven cap anomalia i així va estar tot aquest temps fins que va caducar de vella...
La pregunta és, com poden passar aquestes coses?
Als controls mai li detectaven cap anomalia i així va estar tot aquest temps fins que va caducar de vella...
La pregunta és, com poden passar aquestes coses?
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Curiós cas amb una T-10
Ostres tu, que guai! Jo, més que preguntar "com poden passar" preguntaria "com es pot fer que passi"
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Curiós cas amb una T-10
aquí si que l'has clavada jajaj, doncs això algú ho sap?Lluita1714 wrote:Ostres tu, que guai! Jo, més que preguntar "com poden passar" preguntaria "com es pot fer que passi"
Re: Curiós cas amb una T-10
Igual algú ho sap, però no s'explicarà en aquest fòrum.
Re: Curiós cas amb una T-10
Això escapa fora del control de l'usuari (o empleats de les empreses de transport), deu ser un error de grabació de la banda magnètica per part de la màquina expenedora o d'alguna màquina cancel·ladora.
Re: Curiós cas amb una T-10
Home, igual que hi han validadores que maten les T-10, dons n'hi han que li donen la vida eternaUT596001 wrote:Això escapa fora del control de l'usuari (o empleats de les empreses de transport), deu ser un error de grabació de la banda magnètica per part de la màquina expenedora o d'alguna màquina cancel·ladora.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Curiós cas amb una T-10
Doncs a i que m'ho expliquin, que despres de fer 4 transvords i fer l'ultim amb el temps just (2 hores i 15 minuts amb el meu t10 de 6 zones), sempre acabo tenint problemes amb els revisors de renfe perque diuen que no l'he validat aquell dia. Sense anar gaire lluny ahir el revisor em va demanar quan l'havia validat i on havia pujat, tot per culpa que la validadora del 60 em va marcar el viatge sobre un altre i molt fluix.
De nou al FTC
Re: Curiós cas amb una T-10
els hi pots dir que facin servir els lectors de banda magnètica que tènen, que si l'impressió es fa a sobre d'una anterior o l'impresora no té tinta, no és culpa teva.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Curiós cas amb una T-10
L'hauran de santificar, per immortal, i al propietari també, perquè ha aconseguit que la targeta li funcioni tot un any sense haver de bescanviar-la (perdent la santa targeta)Miquel wrote:Home, igual que hi han validadores que maten les T-10, dons n'hi han que li donen la vida eternaUT596001 wrote:Això escapa fora del control de l'usuari (o empleats de les empreses de transport), deu ser un error de grabació de la banda magnètica per part de la màquina expenedora o d'alguna màquina cancel·ladora.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Curiós cas amb una T-10
Segons les condicions d'utilització de Renfe, un títol de transport amb impressió defectuosa o no legible no és un títol de transport vàlid. Si es tracta de títols propis de Renfe, cal passar per taquilla per segellar el bitllet. El procediment per als títols integrats, però, és confús ja que el problema pot venir arran d'un altre operador.El LLOP wrote:els hi pots dir que facin servir els lectors de banda magnètica que tènen, que si l'impressió es fa a sobre d'una anterior o l'impresora no té tinta, no és culpa teva.
And now for something completely different...
Re: Curiós cas amb una T-10
El que s'hauria de fer és passar del sistema de paper i tinta (passat de moda i incòmode) al sistema de targeta magnètica de plàstic recarregable i pràctica i que treguin les maleïdes màquines validadores que hi ha avui en dia que són horrorosesSegons les condicions d'utilització de Renfe, un títol de transport amb impressió defectuosa o no legible no és un títol de transport vàlid. Si es tracta de títols propis de Renfe, cal passar per taquilla per segellar el bitllet. El procediment per als títols integrats, però, és confús ja que el problema pot venir arran d'un altre operador.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Re: Curiós cas amb una T-10
Doncs quina gràcia, a sobre els usuaris tindrem la culpa de que la validadora no tingui tinta!Tony M. Nyphot wrote: Segons les condicions d'utilització de Renfe, un títol de transport amb impressió defectuosa o no legible no és un títol de transport vàlid. Si es tracta de títols propis de Renfe, cal passar per taquilla per segellar el bitllet.
En fi...