Com be diu la meva companya de fòrum i bona amiga aquesta tarda em sigut testimonis d'aquesta practica, no m'agrada gens aquesta desproporció si entra una persona gratis tambe estan les demes persones amb el mateix dret no, enfi el mon esta ple d'injusticies que hi faremEvalleida wrote:Portem uns dies jo i el glac58 (victor) que estem observant un conductor X.S (inicials del conductor) que avui estava a la L18 i avui a sigut el colmo, us explico:
Nosaltres anavam amb el cotxe i veiem el 4142 a L18 que arriba a Joc de la Bola a fer el descans el conductor i la noia que l'acompanyava han baixat del bus fins aqui tot correcte, despres ens em esperat a que tornessin de fer el relleu el conductor arriba el 4124 a Joc de la Bola puja el conductor i mentres es van camviant X.S cola a la seva companya ella s'aseu com si res els conductor del relleu baixa tanca les portes i marxa i vinga a xarrar a sigut descarat perque molts dels usuaris que estavam alla ens em donat conte des del carrer que la tia s'havia colat fixeu-vos si era descarat, si la empresa esta d'acord amb el comportament d'aquest empleat que ho digui . Una ultima cosa voldria dir amb tot aixo comentat que quedi clar que no estem amb contra dels conductors sino que denunciem aquesta practica que tindria d'estar controlada per els inspectors.
Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Jo he vist dos o tres cops una escena d'aquest estil: puja una noia jove a l'autobús, es queda tota l'estona a la plataforma xarrant amb el conductor (sense pagar ni validar res) i després baixa per l'entrada mateixa.
Això s'ha de denunciar, com parlar pel mòbil i fumar mentre es condueix. És lamentable.
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Si fa falta recurrirem a la premsa o a on sigui aixo no quedara aixi. Em pasat amb el cotxe i em vist el 4132 L8 parat a la parada del mercat de Balafia pasat el semafor amb els 4 intermitents que a pasat?erbuki wrote:Això s'ha de denunciar, com parlar pel mòbil i fumar mentre es condueix. És lamentable.
- Glac58
- N8
I tant que es denunciable aquestes actituds de nen de primaria, no em digueu que no poden estar 3 o 4 hores sense fumar?erbuki wrote:Això s'ha de denunciar, com parlar pel mòbil i fumar mentre es condueix. És lamentable.
Un cop a L2 (crec) el conductor es va ficar a parlar pel mòbil. Un viatger assegut darrere del tot va cridar a tota veu: "¡¿pero qué c*** haces?! Deja el móvil que tendremos un accidente". El conductor va remugar alguna cosa i va amagar el telèfon.erbuki wrote:Això s'ha de denunciar, com parlar pel mòbil i fumar mentre es condueix. És lamentable.
- Glac58
- N8
jajajaj, ja li esta be per imprudentSky wrote:Un cop a L2 (crec) el conductor es va ficar a parlar pel mòbil. Un viatger assegut darrere del tot va cridar a tota veu: "¡¿pero qué c*** haces?! Deja el móvil que tendremos un accidente". El conductor va remugar alguna cosa i va amagar el telèfon.erbuki wrote:Això s'ha de denunciar, com parlar pel mòbil i fumar mentre es condueix. És lamentable.
Tots tenim en ment un conductor que tendeix molt a cometre aquestes imprudències, i el tenim per les tardes a la L8 aquest mes. I és un conductor que em fique molt nerviós perquè continuament està accelerant i desaccelerant (que no frenant), no té un ritme més o menys constant.
-
- N5
Això ja és un pitorreo la L14 AGRONOMS BUS 4057 i L5 BORDETA 4056 ja duem 5 dies amb el 4056 en la L5 fins a quan estara el 4057 en la L14
- Glac58
- N8
Nosaltres entenem que portar un autobus no es una tasca facil, pero el que desaprovo jo es la conduccio amb frenades brusques, girs imprudents etc, a mi em te molt preocupat una conductora que fa la L5 que fa cada cop de volant la gent acollonada va dintre del autobusdefensor companys wrote:Ja m'agradaria veure't a tu portant un autobus, amb lo bona persona que ets i l'intel.ligent que arribes a ser.erbuki wrote:Tots tenim en ment un conductor que tendeix molt a cometre aquestes imprudències, i el tenim per les tardes a la L8 aquest mes. I és un conductor que em fique molt nerviós perquè continuament està accelerant i desaccelerant (que no frenant), no té un ritme més o menys constant.
- Glac58
- N8
Si no entra a dintre de les basses ja es un pas endavant, als autobusos els hi ha be fer carretera de vegada en quan si no s'adormenL5 BORDETA wrote:Això ja és un pitorreo la L14 AGRONOMS BUS 4057 i L5 BORDETA 4056 ja duem 5 dies amb el 4056 en la L5 fins a quan estara el 4057 en la L14
- Guigui
- Administrador
"Ja m'agradaria veure't a tu"
Sí senyor, amb un bon parell! La gent cobra per fer la feina malament. Bonica mentalitat, que sembla generalitzada en aquest país de potiners.defensor companys wrote:Ja m'agradaria veure't a tu portant un autobus, amb lo bona persona que ets i l'intel.ligent que arribes a ser.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Glac58
- N8
El que volem fer entendre es que les vides de la gent tenen un valor i no es pot jugar d'aquesta manera i arriscar-se a tindre un accidentGuigui wrote:Sí senyor, amb un bon parell! La gent cobra per fer la feina malament. Bonica mentalitat, que sembla generalitzada en aquest país de potiners.defensor companys wrote:Ja m'agradaria veure't a tu portant un autobus, amb lo bona persona que ets i l'intel.ligent que arribes a ser.
- Guigui
- Administrador
Fer la feina bé
Evidentment que sí. Però si tothom fos conscient que la feina s'ha de fer ben feta, ni arribaríem a aquests extrems.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Per al defensor dels conductors dir-li que porto més de 12 anys anant amb bus qüasi a diari i les he vist de tots colors. El bus urbà està concebut com a mitjà de transport PÚBLIC que facilite el trasllat de persones d'una manera CÓMODA dins d'una ciutat. A vegades us penseu que aneu sols, quan en realitat porteu un grup de persones, i a vegades amb les seves particularitats (gent gran, embrassades, lesionats...).
A mi el que m'agradaria és veureus a vosaltres de peu en un bus i anant d'un cantó a l'altre agafant-vos fort per evitar caure, perquè el que condueix sembla que li hagin donat el carnet en una tombola. Et puc citar 500 anècdotes relacionades amb l'actitud d'alguns companys teus (no generalitzo perquè per sort no sou tots iguals).
I totalment d'acord amb la opinió d'en Guigui. Amb mentalitats aixi no anem enlloc, i si a sobre sumem la prepotècia i defensem actituds incíviques doncs que cadascu agafi el seu cotxe particular i que els busos circulin sols. Llavors veuriem quants dies tardarieu en perdre la feina.
A mi el que m'agradaria és veureus a vosaltres de peu en un bus i anant d'un cantó a l'altre agafant-vos fort per evitar caure, perquè el que condueix sembla que li hagin donat el carnet en una tombola. Et puc citar 500 anècdotes relacionades amb l'actitud d'alguns companys teus (no generalitzo perquè per sort no sou tots iguals).
I totalment d'acord amb la opinió d'en Guigui. Amb mentalitats aixi no anem enlloc, i si a sobre sumem la prepotècia i defensem actituds incíviques doncs que cadascu agafi el seu cotxe particular i que els busos circulin sols. Llavors veuriem quants dies tardarieu en perdre la feina.
- Evalleida
- N7
Avui hem vist a la conductora nova a la L3 ai que patirem
El erbuki no a dit que a vuelto a casa el 4115 l'hem vist sobre les 22 h entrant a cotxeres
El erbuki no a dit que a vuelto a casa el 4115 l'hem vist sobre les 22 h entrant a cotxeres
Aquesta setmana vam començar bé sense carraques però dimarts o dimecres va tornar el 4114. Avui desconeixia que el 4115 havie tornat a la L8. Aixi doncs el primer haurà tornat a la L10
- Evalleida
- N7
Fa una estona he estat mirant el xat del alcalde i m'ha sorpres la opinio de dues noies que deien que l'alcalde els va dir que tindrien un bus cada 30 minuts a Llivia, primer va dir octubre despres novembre i aixi estem, a mi m'agradaria que l'alalde es poses les piles i es poses masn a l'obra per dissenyar una linia que s'hen tregui profit, VOLEM UN SERVEI DE BUS AMB CONDICIONS A LLIVIA JA!!!
- Glac58
- N8
avistat el 4155 a la L3, metrestant la plaga dels cityclass s'esten a la L5 els diumenges
El vostre estimat 4138 fa la L8 avui durant tot el dia
Al matí hem tingut un CityClass de reforç.
Al matí hem tingut un CityClass de reforç.