Jo ho se, si jo parlo el Nord-Occidentallauria1226 wrote:És un localisme.Miquel wrote:I que tenen veure els moricescs????? Si amb aquets ni els va i els bé.lauria1226 wrote:D'acord, però no sé que m'ha semblat sentir respecte a uns simpàtics animalets anomenats "Muricecs"
Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
heu llegit el diari segre avui??
al suplement Dossier diu que la generalitat ha encarregat un estudi sobre ficar el tren-tram fins a balaguer
tambe diu que mes contempla la posibilitat de:
- adequacio urbanistica de les 4 estacions intermedies (alcoletge, termens, vallfonoga i vilanova
- desdoblar les vies en certs punts per augmenta les frequencies
- implantacio de tallers i cotxeres per a el nou material
a vere com acaba aixo
al suplement Dossier diu que la generalitat ha encarregat un estudi sobre ficar el tren-tram fins a balaguer
tambe diu que mes contempla la posibilitat de:
- adequacio urbanistica de les 4 estacions intermedies (alcoletge, termens, vallfonoga i vilanova
- desdoblar les vies en certs punts per augmenta les frequencies
- implantacio de tallers i cotxeres per a el nou material
a vere com acaba aixo
- 593Dromedario
- N6
- Posts: 225
- Joined: Monday 21/04/2008 19:29
- Location: BCN Sant Andreu
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
I quin és el nou material? Jo només conec la circulació dels 592.202 i .212, dels 596.008 i .022 i fa poc anys d'un 593 que sovint feia el Lleida-Cervera de la nit. Fa pocs mesos aquest Lleida-Cervera es feia amb 440R, però algú ha comentat d'una 596 fent-lo.aso111 wrote:- implantacio de tallers i cotxeres per a el nou material
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El que han de fer és deixar-se de punyetes i ficar-hi TRENS TRENS.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
u diuen per si fiquen el nou tren-tram593Dromedario wrote:I quin és el nou material? Jo només conec la circulació dels 592.202 i .212, dels 596.008 i .022 i fa poc anys d'un 593 que sovint feia el Lleida-Cervera de la nit. Fa pocs mesos aquest Lleida-Cervera es feia amb 440R, però algú ha comentat d'una 596 fent-lo.aso111 wrote:- implantacio de tallers i cotxeres per a el nou material
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Molt interessant el dossier. Gràcies per compartir-lo Sky!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
si era aixo pero no ho trobaba per cap costat merci per compartirlo
per cert ai el tren que vaixa de la pobla a migdia anava amb moltissim retard se sap alguna causa??
despres amb el ultim tren de la nit alli a vilanova es ve parar 2 vegaqdes despres de la estacio, la primera no va passar res i la segona va comensa a vibra com una rentadora centrifugant
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Potser tenia fred
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
porten uns dies que els 592 tenen problemes amb les portes, pero no se benbe que pasa. sol se que el conductor desbloqueja el seguro de la porta i despres torna a bloquejarla. pot se que sigui que alguna porta no acabi de tancarse o que litaralment no es tanqui??
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El cierre del bar de la estación de Tremp genera polémica entre PSC y ERC
El grupo municipal de ERC en Tremp denunció que el cierre del bar de la estación de tren, que ayer ya no abrió sus puertas, puede “dificultar que la ciudad se convierta en una parada del Tren dels Llacs” y exigió explicaciones al consistorio sobre este cierre. El alcalde de la población, Víctor Orrit, por su parte, aclaró que los hasta ahora concesionarios del servicio pidieron rescindir el contrato por motivos personales, pero que esto no afecta a la estación, que continua funcionando con total normalidad en lo que a venta de billetes y circulación de trenes se refiere.
Los republicanos, sin embargo, ven con preocupación el cierre del bar, puesto que, según explican en un comunicado, el concensionario de este servicio se hacía cargo también del mantenimiento y la seguridad de la estación, entre otras funciones, por lo que su interrupción puede suponer cierto deterioro en las instalaciones.
El grupo municipal de ERC anunció que pedirá una convocatoria extraordinaria de la comisión de cuentas para que el equipo de gobierno explique “los motivos de la recensión del contrato que se prorrogaba anualmente” y para pedir explicaciones sobre “las previsiones para gestionar este espacio en un futuro y las condiciones y plazos para hacerlo”.
Orrit, por su parte, explicó que hoy mismo se realizará un inventario en el bar y se iniciarán los trámites para volver a sacar a concurso el servicio y añadió que mientras el bar permanezca cerrado, Ferrocarrils de la Generalitat puede hacerse cargo del mantenimiento de la estación.
El alcalde también explicó que el consistorio no revendió la electricidad, tal y como dijo el grupo de ERC, sino que “la cobramos al concesionario del bar porque no tenia los contadores a su nombre y la había pagado el consistorio”. Según Orrit, así lo establecía el contrato.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
El grupo municipal de ERC en Tremp denunció que el cierre del bar de la estación de tren, que ayer ya no abrió sus puertas, puede “dificultar que la ciudad se convierta en una parada del Tren dels Llacs” y exigió explicaciones al consistorio sobre este cierre. El alcalde de la población, Víctor Orrit, por su parte, aclaró que los hasta ahora concesionarios del servicio pidieron rescindir el contrato por motivos personales, pero que esto no afecta a la estación, que continua funcionando con total normalidad en lo que a venta de billetes y circulación de trenes se refiere.
Los republicanos, sin embargo, ven con preocupación el cierre del bar, puesto que, según explican en un comunicado, el concensionario de este servicio se hacía cargo también del mantenimiento y la seguridad de la estación, entre otras funciones, por lo que su interrupción puede suponer cierto deterioro en las instalaciones.
El grupo municipal de ERC anunció que pedirá una convocatoria extraordinaria de la comisión de cuentas para que el equipo de gobierno explique “los motivos de la recensión del contrato que se prorrogaba anualmente” y para pedir explicaciones sobre “las previsiones para gestionar este espacio en un futuro y las condiciones y plazos para hacerlo”.
Orrit, por su parte, explicó que hoy mismo se realizará un inventario en el bar y se iniciarán los trámites para volver a sacar a concurso el servicio y añadió que mientras el bar permanezca cerrado, Ferrocarrils de la Generalitat puede hacerse cargo del mantenimiento de la estación.
El alcalde también explicó que el consistorio no revendió la electricidad, tal y como dijo el grupo de ERC, sino que “la cobramos al concesionario del bar porque no tenia los contadores a su nombre y la había pagado el consistorio”. Según Orrit, así lo establecía el contrato.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
A la portada del diari "La Mañana" d'avui:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
per cert fa dies un dels revisors va fe un acte que em va sembla molt honorable
la cosa va ser que jo estava sentat en un canto de tren i a laltre anava una dona que pujava mes amunt de Balaguer. llavors el revisor pasa ens demana el bitllet i quan veu el bitllet de la dona li ofereix un horari de tren. la dona li pregunta:
- que han canviat els horaris?
a lo que el revisor respon:
- no pero per alli a dalt a la pobla i altres pobles deu ser dificil trobar horaris
i jo me quedo "mira quin detall"
la cosa va ser que jo estava sentat en un canto de tren i a laltre anava una dona que pujava mes amunt de Balaguer. llavors el revisor pasa ens demana el bitllet i quan veu el bitllet de la dona li ofereix un horari de tren. la dona li pregunta:
- que han canviat els horaris?
a lo que el revisor respon:
- no pero per alli a dalt a la pobla i altres pobles deu ser dificil trobar horaris
i jo me quedo "mira quin detall"
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Un tren passant per alli? Pensava que aquell tram k uneix la via de Manresa amb la de Balaguer estava tancat, perquè està en un estat pèssim. Sorprèn que encara hi puguin circular trens.Sky wrote:A la portada del diari "La Mañana" d'avui:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
^^ Ja, jo sempre que passava per allà pensava si algun cop es feia servir.
Re: Re:
Segons la memòria de programa de FGC inclosa dins dels pressupostos 2010 de la Generalitat l'ocupació a la línia el 2008 fou de 257.000 viatgers, i la previsió per a enguany és de 268.200.Sky wrote:En aquest document hi ha dades actuals del nombre de viatgers de la línia (244.000 el 2007 i una previsió de 283.800 per enguany).
http://www15.gencat.cat/ecofin_wpres09/pdf/MP_6360.pdf
Així doncs l'evolució de l'ocupació a la línia seria la següent:
1998: 121.626
1999: 104.875
2000: 90.017
2001: 91.708
2002: 105.233
2003: 117.000
2004: 117.467
2005: 138.544
2006: 204.940
2007: 244.300
2008: 283.800
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Una pregunta. Per aquest ramal hi han arribat a circular alguna vegada trens que fessin el trajecte Barcelona - La Pobla de Segur sense passar per Lleida?erbuki wrote:Un tren passant per alli? Pensava que aquell tram k uneix la via de Manresa amb la de Balaguer estava tancat, perquè està en un estat pèssim. Sorprèn que encara hi puguin circular trens.Sky wrote:A la portada del diari "La Mañana" d'avui:
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
S'haurà fet BT entre Bell-Lloc i Balaguer ????????
Jordi Freixas wrote:Una pregunta. Per aquest ramal hi han arribat a circular alguna vegada trens que fessin el trajecte Barcelona - La Pobla de Segur sense passar per Lleida?erbuki wrote:Un tren passant per alli? Pensava que aquell tram k uneix la via de Manresa amb la de Balaguer estava tancat, perquè està en un estat pèssim. Sorprèn que encara hi puguin circular trens.Sky wrote:A la portada del diari "La Mañana" d'avui:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
que jo sapiga no tinc constancia de que es fes servir aquesta via per fer trens pobla -bcn sense parar a lleida, el tren anave fins a lleida i alli canviaven el sentit , aquest tram de via en els inicis ere la via principal ja que els trens sortien de pla de vilanoveta, estacio del transpirenaico , mes tard es va fer la corva que uneix l'estacio actual de lleida amb la linia de la pobla, aixi quedant aquest triangle.
- lauria1226
- N7
- Posts: 325
- Joined: Sunday 04/10/2009 10:28
- Location: Barcelona i Pallars Jussà
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Efectivament, és tal com diu en Xexco 593, amb la salvetat de que ambdues parts eren línia principal, ja que cal tenir en compte que la linia de la Pobla formava part del Baeza-Linares a Saint Girons. De tota manera no es va fer servir mai com a línia sinó com a triángle de maniobres o tram de servei. De fet, tal com es veu a la foto del diari, encara té aquest us, aixo si, molt esporàdic perquè la totalitat del material actual és reversible i no cal canviar-lo de sentit si no és per un cas particular i concret.
Per cert que ahir ben a prop varem estar de passar-hi amb la 020 ex MZA 602 de ARMF. Hi ha fotos al forum de la Història del Transport i videos al youtube
Per cert que ahir ben a prop varem estar de passar-hi amb la 020 ex MZA 602 de ARMF. Hi ha fotos al forum de la Història del Transport i videos al youtube
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.