Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
A la 1, a la megafonia de la L1 anunciaven el restabliment del servei de tota la L4.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest dissabte al migdia, L3 servei desde Z-Universitària a Diagonal i des de Vall d'Hebrón fins a Trinitat Nova
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Deducció: Lesseps
Havent-hi una agulla a Lesseps, és molt probable que l'avaria s'hagi produït per aquella zona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Algu sap que pot haver passat aquest mati a la L5, a Horta el tren ha quedat parat abans d'entrar a l'andana per començar el servei, un cop a lloc, no ha obert portes fins una bona estona despres. A més tots els teleindicadors que he vist fins a Sants posaven actualitzant dades, i semblava que l'ATO no funciones perque el tren accelerava i frenava en llocs no havituals, i la frenada a les estacions era mes lenta que de costum. A sobre el tren només feia que parar-se continuament, i anava molt lent. Total avui he trigat 15 minuts mes a fer el ja llarg trajecte Horta-Sants.
De nou al FTC
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
El que jo he vist a Sagrada Família L5 és que al panell del vestíbul del costat de la plaça S.F., indicava que fessim cas de les indicacions del personal de l'estació i als panells de les andanes, "processant..."
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
En el meu cas sobre les 8:45 del matí havia una cua espectacular en el vestibul que comunica la L2 amb la L5 també a Sagrada Família i la gent reculava cap a la L2. En els teleindicadors encara no posaba res i veien el que feia la gent he reculat cap a la L2 un altre cop.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ja se que sonara a novato, pero es que nomes fa 3 mesos que utilitzo habitualment el metro, pero es tant frequent que falli, perque la setmana passada un dia hi va haver L1 i L3 parades completament i un altre dia la L4 feia serveis parcials. Soc jo o aquest cuc subterrani falla mes que una escopeta de fira
De nou al FTC
- 593Dromedario
- N6
- Posts: 225
- Joined: Monday 21/04/2008 19:29
- Location: BCN Sant Andreu
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La incidència de la L5 d'aquest matí ha sigut des de primera hora. A quarts de vuit, a Sagrera i diverses estacions anunciaven que una incidència afectava la freqüència/circulació de la línia. El metro ha tardat 25 minuts pel tram Sagrera-Sants, quan habitualment són 14.
La resta de línies funcionaven amb normalitat, la L3 fins i tot més ràpida (cosa que m'ha permès fer menys tard).
La resta de línies funcionaven amb normalitat, la L3 fins i tot més ràpida (cosa que m'ha permès fer menys tard).
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Jo opto per la segona opció. Algú en sap què pot ser?marc wrote:Ja se que sonara a novato, pero es que nomes fa 3 mesos que utilitzo habitualment el metro, pero es tant frequent que falli, perque la setmana passada un dia hi va haver L1 i L3 parades completament i un altre dia la L4 feia serveis parcials. Soc jo o aquest cuc subterrani falla mes que una escopeta de fira
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Doncs cap a les 9, que és quan hi he entrat jo per aquest vestíbul, ni rastre de les cues. Això sí, el cartell indicava que "féssim cas del personal de l'estació", i pèr més que l'he buscat, no l'he trobat!MZA_1600 wrote:En el meu cas sobre les 8:45 del matí havia una cua espectacular en el vestibul que comunica la L2 amb la L5 també a Sagrada Família i la gent reculava cap a la L2. En els teleindicadors encara no posaba res i veien el que feia la gent he reculat cap a la L2 un altre cop.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Això mateix em va passar ahir a mí!!! A on hem de buscar al personal de l'estació????????
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Però la balisa era ATP, no ATO, que a més la L4 no en té.Miquel wrote:Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
El que no sé es si amb això els senyals segueixen funcionant.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.Miquel wrote:Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ni una ni la otra!Diversos companys del forum wrote:
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.
Es va cremar un motor d'una agulla, per lo tant, es va veure influït en la senyalització i com podeu suposar una fumera important. Les balisses, que jo sapiga, no s'incendien ni molt menys soles!
Miquel, la conducció en mode com tú dius "manual" només es pot utilitzar en circumstàncies molt reduïdes que no afectin a la seguretat en la circulació. A la línia 4 només es pot utilitzar sense passatge i en cas d'avaria. Aixó depen dels sistemes de seguretat de cada línia. D'altra banda, cada tram té una velocitat fixada, a part de l'ATP que s'ha d'obeïr estrictament, com diu el reglament de circulació. Qualsevol sobrepassament d'aquest límit es una conducta negligent i temerària, que en cas d'incidencia pot derivar en resultats penals.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
No serà el primer cop que hi han trens que van en Manual, per algun motiu de la vida, si s'ha d'arreglar l'agulla es de cul, pero causar molèsties a l'usuari, per que no hi han codis ATP i els trens van completament a mans del motorista (dona la sensació que FMB no es fia dels seus motoristes), ja que a la L4 anar amb ATP o no, no variarà la freqüència, i normalment la velocitat marcada per l'ATP es inferior a la marcada pels senyals a la via.Proastiakos wrote:Ni una ni la otra!Diversos companys del forum wrote:
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.
Es va cremar un motor d'una agulla, per lo tant, es va veure influït en la senyalització i com podeu suposar una fumera important. Les balisses, que jo sapiga, no s'incendien ni molt menys soles!
Miquel, la conducció en mode com tú dius "manual" només es pot utilitzar en circumstàncies molt reduïdes que no afectin a la seguretat en la circulació. A la línia 4 només es pot utilitzar sense passatge i en cas d'avaria. Aixó depen dels sistemes de seguretat de cada línia. D'altra banda, cada tram té una velocitat fixada, a part de l'ATP que s'ha d'obeïr estrictament, com diu el reglament de circulació. Qualsevol sobrepassament d'aquest límit es una conducta negligent i temerària, que en cas d'incidencia pot derivar en resultats penals.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
una cosa es que vagin en manual per una avaria en l'equip d'ATP embarcat al tren i un altre és que un circuit de via deixi de tenir codis o una falsa ocupació. El reglament de circulació del FCMB diu que devant d'una senyal en vermell/circuit de via sense codis s'ha de fer bloqueig telefònic i circular pel tram en "marxa a la vista". Vols arrivar aviat, o vols que torni a passar el que va passar a Vall d'Hebron per culpa de les presses.
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... 000xoc.jpg
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... 000xoc.jpg
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Coi, rebasar un Disc en Vermell, amb autorització del CCM, i que el Sistema Informatic de control d'agulles va canviar i van xocar, ademés el motorista desconfiat anava a 61Km/h quan havia d'anar amb cautel·la, i ademés, la culpa en part també la van tenir els del CCM per que no es van adonar de que el panell del CCM indicava Xoc i l'home que hi havia no es va adonar, i si ademés hi hagués un semàfor abans de la zona d'agulles l'accident no s'hagues produït.
Per tant la culpa d'aquell accident la va tenir tot i tothom, errada i despreocupació del CCM, errada del sistema automàtic d'agulles, Falta d'un semàfor a una Zona d'agulles (ja han aprés, per què ja hi és), i el motorista que hauria d'haver anat com a molt a 40 per cautela, ja que rebasar un disc en vermell, vol dir que el tram de via està ocupat.
i aixó no te rés a veure amb el que dic. Si tothom rebasa disc en verd, quin problema hi ha? Que més don si van amb ATP com en Manual o M+25. Ara bé, si la cosa ja afecta els semàfors, es altra cosa, tot i que amb una bona coordinació no te per que pasar rés.
Coi, la L3 ha portat molts anys anant Manual, i els accidents d'aquestes coses a Barcelona son contats.
Per tant la culpa d'aquell accident la va tenir tot i tothom, errada i despreocupació del CCM, errada del sistema automàtic d'agulles, Falta d'un semàfor a una Zona d'agulles (ja han aprés, per què ja hi és), i el motorista que hauria d'haver anat com a molt a 40 per cautela, ja que rebasar un disc en vermell, vol dir que el tram de via està ocupat.
i aixó no te rés a veure amb el que dic. Si tothom rebasa disc en verd, quin problema hi ha? Que més don si van amb ATP com en Manual o M+25. Ara bé, si la cosa ja afecta els semàfors, es altra cosa, tot i que amb una bona coordinació no te per que pasar rés.
Coi, la L3 ha portat molts anys anant Manual, i els accidents d'aquestes coses a Barcelona son contats.
El metro de Barcelona amb motoristes!