El nit bus, superant-se cada dia (bé, cada nit)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
Mortadel·lo
N9
N9

El nit bus, superant-se cada dia (bé, cada nit)

Post by Mortadel·lo »

no contents amb deleitar al passatge amb pole positions a cada semàfor, l'altre dia es van superar, durant tot el trajecte l'autobús feia unes frenades especialment brusques els últims metres de la frenada, sobretot a les parades, i per si això fos poc a la meva parada el conductor no va obrir les portes de sortida (havia sol·licitat parada reglamentàriament), i tot i els crits que una part del passatge va emetre al respecte "LA PORTAAAAAAAAAAAA" repetidament, no va obrir la porta, de manera que vaig haver de sortir per l'entrada, per sort hi havia força passatge pujant, va ser aleshores quan vaig veure que el conductor estava parlant pel mòbil :martell1
ES PELIGROSO ASOMARSE
mikado
N9
N9

Re: El nit bus, superant-se cada dia (bé, cada nit)

Post by mikado »

Es sap la línia, perque jo carreres d'aquestes per la Gran Via amb el N15 en tinc unes quantes. I d'obertura o no obertura de portes o passar-se una parada també.
Guigui
Administrador

Fets denunciables

Post by Guigui »

Doncs això s'ha de denunciar. Perquè després hi ha sindicats que munten cacaus de pronòstic per reclamar més seguretat, i resulta que quan l'empresa sanciona conductors precisament per negligir-la claomorosament, posen el crit al cel.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”