Noves rutes des del Prat

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Barcelona tindrà un vol diari amb Singapur

Post by wefer »

http://www.avui.cat/
--------------------------------------------
El nou trajecte s'inaugurarà el 14 de gener del 2008
Barcelona tindrà un vol diari amb Singapur
La companyia aèria Singapur Airlines ha anunciat avui que començarà a operar un vol diari des de l'aeroport del Prat de Barcelona a partir del 14 de gener del 2008, cosa que suposarà, segons l'aerolínia, el primer vol diari amb l'Àsia des de Catalunya operat per una mateixa companyia, tot i que tots els vols fan una parada a Milà

EUROPA PRESS

La companyia aèria Singapur Airlines ha anunciat avui que començarà a operar un vol diari des de l'aeroport del Prat de Barcelona a partir del 14 de gener del 2008, cosa que suposarà, segons l'aerolínia, el primer vol diari amb l'Àsia des de Catalunya operat per una mateixa companyia, tot i que tots els vols fan una parada a Milà (Itàlia). Fins ara Singapur Airlines volava des del Prat a Hong Kong quatre vegades a la setmana.

Durant la presentació d'aquest vol diari, feta avui a la seu de la Cambra de Comerç de Barcelona, el secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, ha assegurat que a poc a poc El Prat "s'està transformant i està tenint una evolució molt ràpida" amb la futura T-Sud i amb la millora de la resta de terminals per donar cabuda als gairebé tres milions més de passatgers que l'aeroport barceloní registra anualment.

Nadal també ha destacat la coincidència de polítiques d'expansió que les dues ciutats (Barcelona i Singapur) estan portant a terme els últims anys "encaminades al creixement del sector logístic, tant per mar com per aire". En aquest sentit, ha posat èmfasi que "aquesta coincidència és molt positiva per a l'expansió de dues zones econòmiques molt semblants i amb interessos econòmics similars".

Ha apuntat a més la importància que tant Singapur com Barcelona estan guanyant tant pel que fa al turisme de vacances com de negocis, una cosa en què ha coincidit amb el representant de l'Ajuntament de Barcelona present a la roda de premsa, Mario Robert, que a més ha ressaltat "la coincident política de les dues capitals a favor de la investigació biomèdica".

Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç de Barcelona, Miquel Valls, ha assegurat que "aquest increment evidència que quan hi ha oferta es genera demanda", i ha assenyalat la importància de l'Àsia per a Barcelona i Catalunya, ja que "és el tercer mercat intercontinental per a l'aeroport de Barcelona".

Valls ha ressaltat la importància d'aquest vol pel que fa al transport de mercaderies, ja que permet el transport de productes i l'augment en el nombre d'exportacions i importacions amb Hong Kong, "una cosa que beneficia també el Port de Barcelona".
User avatar
A-380
N7
N7
Posts: 360
Joined: Tuesday 03/05/2005 23:16
Location: Font d'en Farges

Post by A-380 »

Operarán con Boeing 777-300ER
Singapore Airlines conectará diariamente Barcelona con Singapur

AD/Enrique Gavilán, enviado a Barcelona
Singapore Airlines ha anunciado que a partir del próximo día 14 de enero, volará diariamente a Singapur desde el aeropuerto de El Prat. De esta manera, se reafirma la apuesta por Barcelona que la compañía asiática viene haciendo desde el 20 de julio de 2006 cuando empezó a operar con tres vuelos semanales.

Según expuso Carlos Arsequell, director Comercial de la aerolínea en España y Portugal en una rueda de prensa en Barcelona "Singapore Airlines cree y confía en esta apuesta entre dos ciudades con grandes atractivos, cosmopolitas las dos, y con grandes intereses turísticos y empresariales. El movimiento de más de 50.000 pasajeros a y desde Barcelona en este tiempo de operación así lo demuestra".

Este incremento significa, de la misma manera, poder doblar el número de pasajeros entre Singapur y Barcelona en el plazo de un año. La configuración del Boeing 777-300ER, actualmente el avión más grande y moderno que opera desde El Prat, tiene una capacidad de 275 pasajeros distribuidos en 8 asientos de primera clase, 41 en business y 226 en clase turista. Esto significa que con una ocupación máxima en todos sus vuelos desde el aeropuerto de Barcelona, podría transportar a y hacia Asia más de 100.000 pasajeros en un año.

Más capacidad de carga

Otra buena noticia del aumento de frecuencia es lo que hace referencia a la capacidad de carga. Actualmente, y al ser todavía un vuelo compartido con Milán, por cuestiones técnicas, la capacidad de carga del Boeing 777-300ER desde Barcelona es de 11 toneladas por vuelo. De esta manera, el incremento es de 33 toneladas por semana (total semanal 77 toneladas). Actualmente, aún se tienen que desviar algunas toneladas por Bruselas y otros puntos por camión, al no tener capacidad suficiente para transportar todas las demandas recibidas.

Las materias más exportadas son del sector textil, maquinaria, medicinas, high tech, comidas infantiles y zumo de naranja por citar algunas. "La situación actual es que se exporta más de lo que se recibe. Estas cifras y datos demuestran, por tanto, el interés real del empresario catalán por el Asia", explica Arsequell. Actualmente, los destinos más demandados y con los que opera Singapore Airlines a nivel de cargo son Singapur, China, Australia y la India.

La apuesta por Barcelona

Singapore Airlines, la única compañía aérea que opera desde Barcelona hacia Asia, empezó sus operaciones en El Prat el 20 de Julio de 2006 con tres vuelos diarios. El 21 de diciembre de ese mismo año, los pasajeros españoles pudieron disfrutar por primera vez de la nueva generación de productos que incorpora el Boeing 777-300ER y que hacen que volar con la compañía asiática sea una experiencia única.

En menos de un año, el 4 de julio de 2007 se aumentó de tres a cuatro frecuencias; y en el futuro, al poder operar en la nueva Terminal Sur y con el anuncio del vuelo diario, todavía con la escala técnica en Milán, Singapore Airlines muestra que sus planes para y desde Barcelona son de larga duración.

"La progresión que estamos teniendo desde España es muy positiva. El primero año de una nueva ruta siempre resulta difícil pero la respuesta por parte de la sociedad ha sido muy positiva", explica Arsequell. "El próximo paso es poder volar directamente, sin necesidad de escalas", concluyó.
http://www.aviaciondigitalglobal.com/no ... DesignId=4

Esta claro que la apuesta que realizo Air Europa era errónea al no ser una compañía que habitualmente transporte cargo.
Singapore Airlines, de la alianza Star Alliance, ha encontrado en el cargo esa compensación suplementaria, ese valor añadido. Así como la red Star Alliance, representada por Spanair en España puede ofrecer Asia y Oceanía, para pasaje y cargo.
Air Europa con los A-340 y con mas de 350 plazas de capacidad ofrecía turismo, Singapore Airlines con su B 777-300ER ofrece calidad, mas espacio de asientos 275 pasajeros, y cargo. Cargo que ya se le a hecho pequeño, y una de dos, o pone un avión mas grande y con mas radio de alcance, A-380, o pone además una ruta de cargo con aviones de mas alcance también. :D
Ya veremos que pasa. xD El 380 aqui, xD :muertorisa xD :muertorisa

:hola
Pedro
User avatar
A-380
N7
N7
Posts: 360
Joined: Tuesday 03/05/2005 23:16
Location: Font d'en Farges

Re: Barcelona tindrà un vol diari amb Singapur

Post by A-380 »

Singapore Airlines inicia su vuelo diario entre Barcelona y Singapur

AviacionDigital
http://www.aviaciondigitalglobal.com/no ... DesignId=3

Singapore Airlines ha iniciado su vuelo diario desde el aeropuerto de El Prat a Singapur. De esta manera, se reafirma la apuesta por Barcelona que la compañía asiática viene haciendo desde el 20 de julio de 2006 cuando empezó a operar con tres vuelos semanales, que pasaron a ser 4 la semana del 4 de julio de 2007.

El vuelo diario permitirá doblar el número de pasajeros entre Singapur y Barcelona en el plazo de un año. La configuración del Boeing 777-300ER, actualmente el avión más grande y moderno que opera desde El Prat, tiene una capacidad de 276 pasajeros distribuidos en 8 asientos de primera clase, 42 en business y 226 en clase turista.

Esto significa que con una ocupación máxima en todos sus vuelos desde el aeropuerto de Barcelona, ya que la frecuencia hace una escala técnica en Milán, podría transportar a y hacia Asia más de 100.000 pasajeros en un año.

TweeMin Wang, director general de la aerolínea en España, afirma que "este aumento de frecuencias ayudará a satisfacer las demandas que nos llegan de todo el mundo para conocer dos ciudades tan cosmopolitas como Barcelona y Singapur".
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

:hola
Pedro
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Noves rutes des del Prat

Post by Guigui »

Notícia d'El Punt:

-----------------------------------

dimecres, 12 de març de 2008

El govern preveu que Barcelona estreni vols a l'Índia i la Xina amb la T-Sud

El secretari per a la Mobilitat diu que companyies asiàtiques «truquen a la porta» per entrar a Europa

XAVIER MIRÓ. Barcelona
El govern català preveu que l'aeroport del Prat estrenarà els primers vols de llarg recorregut cap a països com ara l'Índia, la Xina i del món àrab oriental amb l'entrada en servei de la T-Sud, a mitjan 2009. «Estem convençuts» que això passarà, perquè les companyies aèries asiàtiques han començat a «trucar a la porta» per connectar-se amb Europa per mitjà de l'aeroport de Barcelona, segons diu el secretari per a la Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, que ahir va fer balanç del treball del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries (CDRA), que comparteix amb AENA, la Cambra de Barcelona i l'Ajuntament.


+ Un avió d'US Airways que vola a Filadèlfia, a l'aeroport del Prat. Foto: GABRIEL MASSANA
Les companyies aèries asiàtiques estan explorant les possibilitats d'obrir una xarxa de rutes cap a Europa i han començat a trucar a la porta de Barcelona, segons Nadal. No es tracta només de volar a Barcelona, sinó d'utilitzar aquest aeroport com a punt d'escala per fer arribar vols de llarg recorregut fins a l'Amèrica del Sud. Països com ara l'Índia i la Xina podrien estrenar vols a la capital catalana amb la posada en funcionament de la Terminal Sud del Prat, però també països del món àrab oriental, per exemple, de la península d'Aràbia, que amb una economia forta pel petroli han entrat en el mercat aeri internacional. A més, el CDRA també té localitzats altres països en què els fluxos de passatgers amb Barcelona són importants però es vehiculen per mitjà d'escales als grans aeroports de connexió europeus com els de Londres, París, Amsterdam i Frank furt. El CDRA assegura que hi ha mercats amb una demanda clara com ara Mèxic i Argentina, que ja tenen vols setmanals directes a Barcelona, però també el Brasil i el Japó, que no tenen rutes directes des del Prat. L'aeroport barceloní és ja una instal·lació amb un client majoritàriament internacional. El 55% dels passatgers del 2007 corresponien a les rutes entre Barcelona i països europeus i de fora del continent, i els vols a l'Estat representen l'altre 45%. Això sí, el del Prat és encara un aeroport eminentment europeu, ja que dels 17,5 milions de passatgers internacionals, 15,6 corresponen a les rutes de la Unió Europea i només 1,9 són de vols de recorregut mitjà amb destinació al nord d'Àfrica, Rússia o zones de la Mediterrània oriental. Els de llarg recorregut van suposar l'any passat 500.000 d'aquests 2 milions de passatgers, 377.000 dels quals pertanyen als vols setmanals a Nova York, Atlanta, Filadèlfia, Mèxic i als de temporada a Toronto i Montreal, tots a l'Amèrica del Nord. Avui al Prat, vuit companyies americanes i asiàtiques fan nou vols intercontinentals, la majoria tot l'any, però dos només la temporada d'estiu. Les darreres a afegir-s'hi han estat la canadenca Air Transat, que, només a l'estiu, vola cap a Montreal i Toronto, i la mexicana Aeroméxico, que fa dos vols setmanals entre Barcelona i Mèxic DF. Enguany, American Airlines s'afegirà als vols a Nova York de Continental i Delta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Noves rutes des del Prat

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Sí, sí, todas las rutas que queramos, venga rutas para Barcelona, pero a la hora de distribuir luego a todo el personal desde y hacia el aeropuerto... ni metro, ni cercanías ni nada de nada.

Vamos bien.

:cari

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

American Airlines estrena connexió directa BCN-Nova York

Post by trainman »

Barcelona
American Airlines estrena una connexió directa entre Barcelona i Nova York
Actualitzat a les 09:24 h 25/04/2008
La companyia American Airlines posa en marxa aquest divendres la connexió directa entre Barcelona i Nova York. La nova ruta aèria, diària i sense escales, preveu atreure una mitjana de 80.000 passatgers cada any. Amb la posada en funcionament d'aquest servei, American Airlines es converteix en la tercera companyia que cobreix la ruta Barcelona-Nova York des de la liberalització del cel ara fa un any. Per cert, és la primera companyia aèria nord-americana que ha incorporat el català a la seva pàgina web.

American Airlines cobrirà el trajecte entre Barcelona i Nova York amb avions Boing 767-300 de 221 places cadascun, 30 de les quals seran de classe preferent. Els vols sortiran a les 11.10 del matí des de l'aeroport del Prat i a les 7 de la tarda des de l'aeroport JFK de Nova York.

La companyia nord-americana argumenta que aquest nou servei és necessari per poder cobrir "el fort increment" de turistes dels Estats Units que viatgen a Barcelona, sobretot pel creixement del nombre de creuers que surten del port de la capital catalana.

Amb aquest nou servei, Barcelona tindrà 3 vols diaris fins a Nova York durant tot l'any. Els ofereixen les companyies American Airlines, Delta Airlines i Continental Airlines.

http://www.3cat24.cat/noticia/274319/ec ... -Nova-York
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: American Airlines estrena connexió directa Barcelona-Nova Yo

Post by davida »

I de rebot i sense voler-ho ja hi ha vol Iberia directe Barcelona Nova York.
L'altre diu un directiu d'Iberia deia que en poc temps hi hauria vols d'Iberia intercontinentals desde Bcn. Si son aixi...

Iberia IB-7085
Ciudad Hora Salida Hora Llegada Comidas Duración
Barcelona 11:10 Nueva York - John F Kennedy Internacional (JFK) 13:45 Refrigerio y Almuerzo 8h : 35m

La lletra petita diu:
Barcelona (BCN) - John F Kennedy Internacional (JFK) COMMERCIAL DUPLICATE - OPERATED BY AMERICAN AIRLINES
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Re: American Airlines estrena connexió directa Barcelona-Nova Yo

Post by megapauer »

davida wrote: Iberia IB-7085
Ciudad Hora Salida Hora Llegada Comidas Duración
Barcelona 11:10 Nueva York - John F Kennedy Internacional (JFK) 13:45 Refrigerio y Almuerzo 8h : 35m
Els vols 7000 són els de codi compartit, per tant és el mateix vol d´AE
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

4 connexions diàries entre El Prat i Nova York

Post by Guigui »

Notícia de l'Avui:

-----------------------------------

El Prat tindrà des de demà quatre noves connexions diàries amb Nova York

EFE
Aeroport del Prat-Barcelona
Ult. Act. 03.05.2008 - 14:17 hs


L'aeroport de Barcelona tindrà a partir d'aquest diumenge quatre freqüències diàries amb la ciutat de Nova York, ja que Continental Airlines inicia la seva nova ruta diària a l'aeroport de Newark que se suma als vols que ja operen Delta Airlines, American Airlines i la pròpia Continental Airlines.

Segons ha informat avui Aena, la nova freqüència es posarà en servei demà diumenge a les 13:00 hores i estarà operativa fins al proper dia 5 d'octubre coincidint amb la finalització de la temporada d'estiu.

La companyia Continental Airlines ja opera una connexió diària a Nova York amb sortida a les 10:45 hores, amb una ocupació del 80% el 2007 i del 72% en els tres primers mesos d'aquest any.

La ciutat de Nova York és un dels destins intercontinentals amb més freqüències diàries des de l'Aeroport de Barcelona.

El Prat té a més una ruta diària a Filadèlfia operada per US Airways, una altra a Atlanta que fa Delta Airlines, dues sortides setmanals a Mont-real i Toronto, operades per Air Transat, i Aeromèxic, que té dues connexions setmanals amb Ciutat de Mèxic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Nou vol BCN Vancouver (Canadà) ???

Post by genissimon »

Acabo de veure a la viquipèdia en anglès de l'Aeroport de Vancouver (British Columbia, Canadà) que a partir del proper 4 de juny hi haurà vols directes amb Barcelona i Madrid, a través de la companyia Air Transat, basada a Montreal.

Sembla que serà operat amb algun dels 4 Airbus 330 de la companyia (que té, a més 14 A310).

Codi IATA de Vancouver: YVR (ICAO: CYVR)
Codi IATA de Air Transat: TS (ICAO: TSC)

Aquest vol serà directe o amb escala a Barajas??

Algú sap on puc trobar més informació??

Gràcies.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

A Vancouver amb Air Transat

Post by Guigui »

Mirant la pàgina web d'Air Transat, he posat sortida de Barcelona a Vancouver per l'agost del 2009, i hi ha vols. Comparant horaris i indicacions d'escales amb Madrid, he deduït que faran el següent trajecte: Vancouver-Barcelona-Madrid-Vancouver.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Kingfisher vol obrir ruta entre l'Índia i Barcelona

Post by Guigui »

http://www.avui.cat/article/economia/50 ... /vols.html

L'aerolínia Kingfisher vol obrir una ruta directa entre l'Índia i Barcelona

L'empresa és propietat del multimilionari Vijay Mallya, un enamorat de la capital catalana

AVUI.cat/Agències
Bombai
Ult. Act. 06.01.2009 - 17:53 hs


La vicepresidenta primera del govern espanyol, María Teresa Fernández de la Vega no podrà dir que la seva demanda d'inversions índies a l'Estat espanyol no ha estat escoltada. Només fer aquesta petició davant un grup d'empresaris indis reunits a l'hotel Taj Mahal de Bombai ja li ha arribat la primera oferta, la d'enllaçar, amb un vol intercontinental directe, l'Índia amb la ciutat de Barcelona.

La proposta ha arribat de mans de la companyia Kingfisher, propietari del multimilionari Vijay Mallya, un enamorat de la capital catalana on hi té amarrat un iot. Tot i que la companyia índia no ha especificat si el punt d'enllaç a l'Índia serien els aeroports de Bombai o de Nova Delhi, Kingfisher ha insistit que la destinació ha de ser la ciutat de Barcelona. L'empresa ha considerat també que l'existència d'aquesta línia directa facilitaria les relacions comercials en la línia defensada per De la Vega.

La intenció de l'aerolínia és obrir "de manera immediata" la nova ruta, és a dir, aquest mateix any. La línia seria la primera connexió directe i sense escales entre l'Índia i l'estat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Contactes per obrir noves rutes a l'Índia i al Japó

Post by Guigui »

http://www.avui.cat/article/economia/50 ... /japo.html

La Generalitat confirma contactes per obrir vols directes amb l'Índia i el Japó

El conseller Nadal s'ha referit així a l'anunci de l'aerolínia índia Kingfisher d'obrir la primera ruta directa amb el país asiàtic

EUROPA PRESS
Generalitat de Catalunya
Ult. Act. 07.01.2009 - 19:20 hs


El conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, Joaquim Nadal, ha confirmat avui que el Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de Barcelona, del qual forma part el Govern, ha contactat amb companyies aèries de l'Índia i el Japó per fer vols directes amb l'aeroport del Prat de Barcelona.

Nadal s'ha referit així a l'anunci de l'aerolínia índia Kingfisher d'obrir la primera ruta directa amb el país asiàtic, que suposaria la connexió de la capital catalana amb Nova Delhi o Bombai, tal com va comunicar ahir la companyia a la vicepresidenta primera del Govern, María Teresa Fernández de la Vega.

El conseller ha recordat que el comitè de rutes, que té com a objectiu buscar vols directes intercontinentals amb base al Prat, "té contactes amb moltes companyies aèries, però no els fa públiques fins que es materialitzin".

De la mateixa manera, Nadal ha assenyalat que existeixen converses amb Japan Airlines i ha assenyalat que aquests contactes "formen part del treball del comitè de rutes".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Dos nous vols directes al Paquistan

Post by Guigui »

http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_id ... di=General

DIMARTS, 03/03/2009 - 10:55h

L'aeroport del Prat oferirà dos vols directes al Paquistan cada setmana

L'un serà a Islamabad i l'altre, a Lahore

La companyia Pakistan International Airlines (PIA) oferirà, a l'aeroport del Prat, a partir del dia 29, dos vols directes setmanals d'anada i tornada al Paquistan. Segons que ha confirmat la companyia aèria, l'un volarà cada dijous fins a Islamabad i l'altre ho farà els diumenges fins a Lahore. Es tracta de les primeres connexions directes entre Barcelona i el Paquistan, tot i que, al Principat, es calcula que hi viuen uns vint-i-cinc mil paquistanesos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Horari d'estiu amb noves rutes

Post by Guigui »

http://www.avui.cat/article/economia/57 ... mabad.html

Arrenca la temporada d'estiu de l'Aeroport del Prat amb noves rutes a Vancouver i Islamabad

ACN
El Prat de Llobregat
Ult. Act. 27.03.2009 - 20:55 hs


L'Aeroport del Prat inicia la temporada d'estiu, que va del 29 de març al 24 d'octubre, amb noves rutes internacionals. Enllaços amb Islamabad (Pakistan) o Vancouver (Canadà) s'afegeixen a les 150 rutes que connectaran Barcelona amb destinacions internacionals. Pakistan International Airlines i Jet4You, entre d'altres, operaran per primera vegada a l'aeròdrom català, i Air Transat inicia una nova ruta a Vancouver.

Durant el període estival, quan està prevista la inauguració de la nova T1, destaca la connexió entre Barcelona i Amèrica del Nord d'Air Transat a partir del 5 de juny. El vol tindrà una freqüència setmanal i enllaçarà Barcelona amb Vancouver, a través de l'aeroport de Barajas.

Entre les novetats hi haurà també noves rutes com la que operarà la companyia SAS, que enllaçarà diàriament Barcelona amb Copenhague (Dinamarca), un nou enllaç entre Barcelona i París/Orly d'Air France-KLM i la nova destinació que operarà Croatia Airlines des del mes de juny, enllaçant Barcelona amb la ciutat de Zagreb tres vegades per setmana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Interès del govern tailandès en ruta a Bangkok

Post by Guigui »

http://www.lavanguardia.es/economia/not ... ngkok.html

El Gobierno tailandés muestra su interés por tener vuelos directos Barcelona-Bangkok

13/04/2009 | Actualizada a las 12:57h | Economía

Barcelona. (EUROPA PRESS) .- El ministro de Turismo de Tailandia, Chumpol Silapa-Archa, se mostró interesado en que el Aeropuerto de El Prat, en Barcelona, cuente con vuelos directos hacia Bangkok, debido a la "creciente importancia" del turismo catalán en el país asiático.

En una entrevista a Europa Press durante una visita a Barcelona, el ministro se mostró "dispuesto a cooperar" para que la capital catalana pueda contar en el futuro con enlace aéreo directo con la capital tailandesa. "Si los turistas barceloneses quieren, Tailandia está dispuesta a ponerlo en marcha", indicó. No obstante, la crisis económica no favorecerá la consecución de esta ruta directa para El Prat, tal y como señalaron a Europa Press fuentes de la aerolínea Thai Airways, que aseguraron que para 2009 "no está previsto" poner en marcha estos vuelos, aunque no lo descartaron "dependiendo del mercado" más adelante.

Actualmente, Bangkok cuenta con un vuelo directo a España que enlaza la capital asiática con Madrid tres veces por semana (martes, jueves y sábado).

El ministro destacó la importancia del turismo español en Tailandia, ya que el pasado año cerca de 90.000 viajeros visitaron el país, una cifra que confió en mantener pese a la crisis con una oferta "atractiva en calidad y en precio".

Precisamente para incentivar el turismo, recordó la puesta en marcha de un descuento de hasta el 50% en las tasas de aterrizaje y aparcamiento de vuelos internacionales en el aeropuerto de Bangkok hasta octubre de 2010.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Re: Noves rutes des del Prat

Post by buertu »

L'any vinent sembla tindrem una nova companyia a BCN, Air Canada.

http://www.hosteltur.com/noticias/62979 ... ectos.html

Air Canada conectará Barcelona con Montreal y Toronto en vuelos directos
HOSTELTUR • 01.09.2009
Enviar a un amigo Imprimir Reducir tamaño de texto Aumentar tamaño de texto
Air Canada ha anunciado que abrirá rutas directas desde Barcelona hacia Montreal y Toronto, así como las de Atenas con ambas ciudades canadienses, entre el 3 de junio y el 18 de octubre de 2010.
Según el vicrepresidente ejecutivo y director comercial de la aerolínea, Ben Smith, “tanto Barcelona como Atenas tienen importantes puertos de donde arrancan los cruceros y además ofrecen una buena conectividad de vuelos para otros destinos dentro de Grecia y España. Al añadir estas nuevas rutas en el verano de 2010, continuamos aumentando estratégicamente la capacidad para satisfacer a la demanda estacional”.
Desde Air Canada señalan que los vuelos directos desde Barcelona están ajustados para ofrecer a los viajeros buenas conexiones con otros destinos en Norteamérica desde sus sedes en Montreal y Toronto: Ottawa, Québec City, Halifax, Calgary, Edmonton, Vancouver, San Francisco, Los Ángeles, Chicago, Boston y Nueva York. Y desde Barcelona, los vuelos de conexión estarán disponibles gracias a su socio de Star Alliance, Spanair, con Palma de Mallorca, Ibiza, Alicante, Málaga y Sevilla.
Los vuelos entre Barcelona y Montreal se operarán los miércoles, viernes y domingo, con dos frecuencias diarias en ambos sentidos; y con la misma periodicidad funcionarán los enlaces con Toronto, aunque serán los lunes, jueves y sábados.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Re: El futuro del aeropuerto del Prat...

Post by buertu »

http://www.expansion.com/2009/12/03/cat ... 72885.html

Las aerolíneas Air China, ANA, TAM y United planean volar a Barcelona
Publicado el 04-12-09 , por Ignasi Pujol Barcelona

Las compañías aéreas intentan sortear los nubarrones provocados por el dramático descenso de la demanda de billetes debido a la crisis. Sin embargo, parece que algunas de ellas empiezan a ver la luz al final del túnel y planean la apertura de nuevas rutas.


Es el caso de Air China, la japonesa ANA (All Nippon Airways), la estadounidense United y TAM, de Brasil.

ANA y United no operan en España, mientras que Air China y TAM vuelan desde Madrid
Las cuatro aerolíneas, pertenecientes a Star Alliance, la mayor alianza aérea del mundo, estudian la posibilidad de aterrizar en el Aeropuerto del Prat. Así lo explicó en Barcelona el presidente de Star Alliance, Jaan Albrecht.

Con la inauguración de la nueva Terminal 1, El Prat cuenta con una infraestructura adecuada para desarrollarse como un hub (centro de conexión de vuelos), una de las peticiones recurrentes del empresariado catalán y la clase política.

“Las cuatro compañías han manifestado interés por operar en Barcelona”, constató Albrecht. De confirmarse la entrada de estas aerolíneas en Barcelona, supondría el enlace directo de la capital catalana con los cuatro aeropuertos de referencia de las compañías: Pekín (Air China), Tokyo (ANA), Sao Paulo (TAM) y Chicago (United).

Albrecht apuntó que no se ha fijado ninguna fecha para el desembarco de estas compañías, ya que “dependerá de la reactivación del mercado”. El presidente de Star Alliance, también vinculó la llegada de estos grupos extranjeros a la colaboración de Spanair como socio local de la alianza. La aerolínea catalana podría alimentar los vuelos de largo radio de estas compañías gracias a su red de destinos domésticos e incluso podría operar algún enlace en código compartido.

De hecho, el presidente de Spanair, Ferran Soriano, tiene intención de reunirse esta semana –durante la convención de Star Alliance que se celebra en Tokyo– con los ejecutivos de ANA para tratar de persuadirles de las oportunidades de El Prat.

Tras la compra de Spanair por parte de un grupo de empresarios e instituciones catalanas, Star Alliance ha reactivado su apuesta por el Aeropuerto de Barcelona para crear su hub para el sur de Europa.

El desembarco depende de la evolución del mercado y del papel de Spanair
De las compañías interesadas en entrar en El Prat, ANA y United no operan en España, mientras que TAM y Air China conectan Madrid con Pekín y Sao Paulo, respectivamente. El Prat opera una quincena de rutas transoceánicas.

Asia quiere acercarse a Latinoamérica
Las aerolíneas asiáticas ven en El Prat un enclave estratégico para su asalto al mercado latinoamericano. Singapore Airlines y Spanair ya han manifestado su interés por operar en código compartido el enlace diario entre Barcelona y Singapur y en prolongar la ruta hasta Sao Paulo, tal y como adelantó EXPANSIÓN el pasado 28 de noviembre.

Sin embargo, las compañías asiáticas no son impermeables a la actual crisis del sector aéreo. La japonesa JAL, que se comprometió ante el president José Montilla a estudiar la ruta Barcelona-Tokyo a partir de 2010, anunció en octubre que eliminará 13.000 empleos hasta 2015 para hacer frente a las pérdidas. Por otro lado, El Prat cerrará 2009 con 27 millones de viajeros, tres millones menos que el pasado año.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: El futuro del aeropuerto del Prat...

Post by Lluita1714 »

buertu wrote:Las aerolíneas Air China, ANA, TAM y United planean volar a Barcelona
De una en una o ho saturaran tot! :)

Bé, és positiu per a l'aeroport de Barcelona. A aquest ritme, es necessitarà començar una altra terminal, i dubto que es pugui si no és al mar.
No hi ha crisi a l'aeroport de Barcelona, però cal una millora dels serveis, com els taxis, els autobusos, i els trens.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Volum absorbible

Post by Guigui »

Lluita1714 wrote:A aquest ritme, es necessitarà començar una altra terminal, i dubto que es pugui si no és al mar.
D'una banda, l'aeroport del Prat té actualment una capacitat per a 55 milions de passatgers anuals, i sembla que acabarà l'any en uns 27 milions, tot just la meitat escassa. I, de l'altra, està prevista la terminal satèl·lit, que es construirà com a continuació de la fulla de l'espasa de la T-1.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”