Paneroles a les 450

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metring
Administrador

Paneroles a les 450

Post by metring »

Avui és el segon dia que m'ho trobo, perquè una cosa és que ho vegis un cop, però he vist una panerola caminant pels seients de la 450 que he agafat avui cap a Sitges, i no em sembla una situació normal. Anava tant ràpida que no li he pogut fer una foto, però el proper cop la pillaré ( a aquesta o a una altre, clar). No desinsectaven els vehicles, per evitar la proliferació d'aquestes bestioles??
Guigui
Administrador

Política d'empresa

Post by Guigui »

Això és política d'empresa: http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=112952#p112952

Responsabilitat social corporativa (envers els animalons).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
aim
N9
N9

Re: Paneroles a les 450

Post by aim »

I ja duia bitllet la panerola? :D

El que m'estranya és que estigui en una 450, ja que aquests animals necessiten humitat i normalment estan amagats sota terra (almenys és on sempre les he vist). La de porqueria que hi deu haver amagada per allà dins perquè arribin a sortir aquests animals...
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

aim wrote:I ja duia bitllet la panerola? :D

El que m'estranya és que estigui en una 450, ja que aquests animals necessiten humitat i normalment estan amagats sota terra (almenys és on sempre les he vist). La de porqueria que hi deu haver amagada per allà dins perquè arribin a sortir aquests animals...
I qui t'ha dit que viu al tren, i no viu a la metròpoli de les cuques, a les vies de Plaça Catalunya, i vulgui anar a cal tiets que viuen a Vilanova? :)

Bé, quina marranada.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Si és clar, els tiets són a Vilanova entre el TCR i el Museu del Ferrocarril, a les vies traseres d'aquest últim. Els tiets de Vilanova tenen piset als vagons abandonats de fuusta del Museu i segona residència a les 440R que són allà mig abandonades, no sé si encara estarà la 440 de 2 cotxes.
MZA_1600
N7
N7

Post by MZA_1600 »

Mai havia sentit el nom aquest de panerola...es una especie d'escarbat? Quan he vist el titol em pensaba que era algo per posar el pa! :x
metring
Administrador

Post by metring »

Si, panets amb Nocilla caminant :) No, paneroles és cucaracha en castellà.
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

Una vegada en el tram Sant Andreu Comptal-Barcelona Sants, es va pujar a la 447 on jo hi anava, un colom :x .
Va estar tranquilament picotejant sota els seients, fins quan arribàrem a Sants. Molta gent tenia que baixar, i amb tot el mviment, es va espantar i va sortir volant per sobre de la gent que anava baixant.

Era digne de veure...
Paneroles? :o No n'he vist mai a ningun tren...
Parlem amb propietat.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Al principi, pel títol, pensava que et referies a les paneres de Nadal! xD
El tema aquest de l'higiene, no cal comentar-lo... :|
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

ElDesi1994 wrote:Una vegada en el tram Sant Andreu Comptal-Barcelona Sants, es va pujar a la 447 on jo hi anava, un colom :x .
Mireu que he trobat: :)
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Sembla que s'acostumen a les comoditats humanes, ara ja els cansa volar. :)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Busman
N7
N7

Post by Busman »

Jo també me n'he trobat, concretament a la 451.002. Volia posar un escrit, però anava cap a la feina i no tenia temps. Ja ho he dit diverses vegades, que les 450-451 son uns desagradables forats d' insal.lubritat (les de Barcelona, les de Madrid estan netíssimes) i per això no em va sorprendre gens veure'n una de tamany considerable pujant per on les maletes i una de més petita en els fastigosos filtres de la climatització que algun enginyer il.luminat va decidir col.locar a l' alçada dels colzes de la gent que va asseguda.

S'hauria de protestar, perquè si un no se n'adona i una d' aquestes paneroles se li fica a la bossa o als doblegs dels pantalons, ja s'endu la plaga cap a casa.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
metring
Administrador

Post by metring »

Avui he pogut comprovar que hi ha caldo de cultiu de sobres per a la supervivència d'aquest bestiar a les 450-51: quan he intentat fer una foto al Catalan Talgo, i el **** mòbil s'ha posat a gravar en video, al tornar al seient, he donat un copet a una de les sortides de l'aire condicionat, i allà ha sortit un núvol tòxic que vaja, per uns instants, al tren calia mascareta! Allà no hi ha passat un aspirador en mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guigui
Administrador

Més iguals que altres?

Post by Guigui »

Però Renfomentadif és impune a la inspecció de salut?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Ho deu ser, perquè penseu en la legionela i coses per l'estil!!!!
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

Busman wrote:els fastigosos filtres de la climatització que algun enginyer il.luminat va decidir col.locar a l' alçada dels colzes de la gent que va asseguda..
Ostres, ja ni em recordava. Quants anys sofrint aquests filtres, ple de xiclets, restes orgànics no identificats, aire fred sortint a l'hivern...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”