Inauguració primer tram L9

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Post Reply
BCN2008
N8
N8

Re: Inauguració primer tram L9

Post by BCN2008 »

Jo no hi podré estar, el diumenge a aquesta hora.
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-josep_serre
-davida
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

BCN2008 wrote:Jo no hi podré estar, el diumenge a aquesta hora.
Desgraciadament, jo tampoc! :'(
Parlem amb propietat.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Lluita1714 wrote:Mira, la darrera mala experiència que vaig tenir amb la Renfe va ser fascinant.
Jo et podria escriure un llibre sobre les mil i una incidències de tot tipus i males experiències que he tingut a La Vallesana.
De fet va ser el viatge a la inversa del que hauré de fer. Venint de les portes obertes de la L9, per no haver de tragar totes les parades de la L1 vaig baixar a Sant Andreu Comtal... Era diumenge, acabava de perdre un tren a l'aeroport i havia d'esperar a que passi un R2 que em em porti a Sants i d'allà a Martorell. Tres quarts d'hora vaig estar allà, en una marquesina petita assegut. Passaven avionetes que anaven des de l'aeròdrom de Sabadell a la ReddBull Air Race, va passar un Euromed que restava parat a mil metres de l'estació, va passar ben bé una desena de trens... cap tenia parada o anaven en direcció contrària. Arribo a Sants, agafo la R4 que va passar uns deu minuts després i vam marxar. Arribats a Cornellà es va quedar altres deu minuts allà parat. Total, al final era més ràpid anar en la L1 fins a Plaça Espanya i d'allà en FGC. Si la visita a la L9 era a les 4h, va durar una hora i mitja aproximadament, vaig sortir de Fondo a dos quarts de sis, i vaig arribar a casa a un quarts de deu i cinc minuts.
I no seria molt més fàcil baixar del tren de la R4 a Sant Andreu Arenal i allà agafar la L1 del metro? Ja són ganes de complicar-se la vida fent un transbord més..
calisay
N7
N7

Post by calisay »

-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-josep_serre
-davida
Jo també m'hi apunto!!!!!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
calisay
N7
N7

Post by calisay »

metring wrote:A les 5 us va be per fer la trobada?
Exactament, on hem quedat????
metring
Administrador

Post by metring »

Jo proposo Fondo, al vestíbul de la L1.
calisay
N7
N7

Post by calisay »

Per curiositat, serà obert a les 6 del matí de Diumenge???? Podria passar abans d'anar a treballar....
Guigui
Administrador

Primer, els abusadors de cotxe oficial

Post by Guigui »

calisay wrote:Per curiositat, serà obert a les 6 del matí de Diumenge????
Segur que no, perquè primer han de passar Ses Excel·lències abans la plebs no els empastifi allò que no tornaran a veure en sa vida.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

A quina hora heu quedat per a la trobada ?

Segons com no podré venir perquè tinc la 12a trobada dels amics de l'Ofici de Viure
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Jo també proposo el vestivul de l'L1
metring
Administrador

Post by metring »

metring wrote:A les 5 us va be per fer la trobada?
:roll:
marc
N8
N8

Post by marc »

Qui no pot quedar diumenge? ja que podriem fer una quedada alternativa, com feria la Mayol :)
Va en serio qui vol quedar per exemple dilluns a la tarda?
De nou al FTC
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Cal mantenir una llista per a un esdeveniment que no té límit d'aforament? Algú hi passarà llista? Es pot pretendre organitzar res quan la meitat dels usuaris som incapaços d'editar correctament l'última versió de la llista per afegir-nos-hi? Es necessari anar en grupet per semblar més friquis encara del que demostra la nostra cara de babaus absorts contemplant cada racó de les instal·lacions?

Pel que fa a la resta, a hores d'ara no se sap l'horari que es farà. En teoria el servei comença a les sis del matí, però és de calaix que no deixaran que aquest "trenet de la bruixa" de cinc estacions més una fantasma (Santa Rosa) s'ompli de ciutadans de classe mitjana/baixa abans de que els tallacintes s'hagin fet la foto i hagn passejat a bord d'un tren prèviament desinsectat i desinfectat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Platanito wrote:Es necessari anar en grupet per semblar més friquis encara del que demostra la nostra cara de babaus absorts contemplant cada racó de les instal·lacions?
Image
:roll:
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
uriol108
N8
N8

Post by uriol108 »

Acabo de trucar al telefon d'Atenció al client de TMB i m'han dit que el diumenge al matí ja es podrà viatjar, a partir de les 6h. del matí.

Això m'ha dit la noia que m'ha atès

93 318 70 74
marc
N8
N8

Post by marc »

Cal mantenir una llista per a un esdeveniment que no té límit d'aforament? Algú hi passarà llista? Es pot pretendre organitzar res quan la meitat dels usuaris som incapaços d'editar correctament l'última versió de la llista per afegir-nos-hi? Es necessari anar en grupet per semblar més friquis encara del que demostra la nostra cara de babaus absorts contemplant cada racó de les instal·lacions?
Crec que es millor saber quans hi anirem no?, i a part jo que no hi puc anar diumenge crec que es millor anar-hi amb algu altre per aixi anar comentnt, sino es molt aborrit.
De nou al FTC
metring
Administrador

Post by metring »

Aquí està la cosa, anar parlant del que veiem, saber a qui esperar...Res que no s'hagi fet abans a d'altres trobades.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Penso que hauríem de definir una hora i lloc de trobada definitius, en el meu cas no pot ser massa tard doncs treballo per la nit a Tarragona i he de marxar com a molt tard a les 20:33 des de Sants, les 17H al vestíbul de Fondo L1 és un bon lloc i hora de trobada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
bitxofo
N7
N7

Post by bitxofo »

josep_serre wrote:Penso que hauríem de definir una hora i lloc de trobada definitius, en el meu cas no pot ser massa tard doncs treballo per la nit a Tarragona i he de marxar com a molt tard a les 20:33 des de Sants, les 17H al vestíbul de Fondo L1 és un bon lloc i hora de trobada.
OK, a les 17 hores al vestíbul de FONDO L1.
;)
Visca el metro!!
uriol108
N8
N8

Post by uriol108 »

Adjunto resposta rebuda del Centre d'Informació de TMB :
Sr. Borras,

En referència a la vostra consulta us informem que el proper dia 13 de Desembre del 2009 s’inagurará el tram de la nova línea 9 del metro des de Can Zam a Can Peixauet, i s’obrirà per al públic a partir de las 15:00h i es podrá viatgar gratuïtament amb uns bitllets que ha fet l’ATM.

A l’espera de poder atendre’l en properes ocasions,

Atentament,

Centres d’Informació i d’Atenció al Ciutadà de TMB.

Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”