Jo l'altre dia vaig sortir de la 7, i pel que m'han dit, últimament també és així...Trenscat wrote:I a tot això, d'on surten ara els trens regionals/Catalunya Exprés que van a Figueres i Portbou? Com que abans sortien justament de les vies 3 i 4 ara segons dieu ocupades per Grans Línies...
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Efectivament. Jo em vaig trobar 5 interventors en un punt de control improvitzat a la via 7 (a les escales del costat Països Catalans, al altre costat no hi havia ningú) fent petar la xerrada, i un d'ells em va parar perque es pensava que anava amb una T-10 (com que són tan semblants...)entfe001 wrote:I hi ha bastanta tendència a fer controls d'accés abans de poder baixar a l'andana.jlr wrote:Els trens a Girona, Figueres, Portbou i Cerbère arriben i surten de les vies 7 i 8.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Aquest dimarts, cap a les dotze del migdia, s'anunciava a Clot que els viatgers amb destinació Sant Vicenç de Calders haurien de transbordar a Vilanova i la Geltrú.
El que més em sobtà és que la locució de transbord era totalment automàtica.
Per cert, i parlant de locucions automàtiques: a Sants ja s'anuncien com la resta de trens els que pugen més enllà de Vic. Això sí, sense especificar tipus de tren.
El que més em sobtà és que la locució de transbord era totalment automàtica.
Per cert, i parlant de locucions automàtiques: a Sants ja s'anuncien com la resta de trens els que pugen més enllà de Vic. Això sí, sense especificar tipus de tren.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
01/02/2006 07:45
Montgat
Importants retards a la línia de rodalies C-1 de Renfe per la caiguda d'una catenària a Montgat
La caiguda d'una catenària a l'estació de trens de Montgat, a la línia de rodalies C-1 de Renfe, està provocant retards importants. Segons informa el servei de premsa de Renfe, hi ha problemes per restablir la tensió elèctrica i s'ha hagut de deixar un tram de via única, entre les estacions de Sagrera i Vilassar de Mar. Això ha obligat a reduir la freqüència de pas dels trens a només un cada mitja hora en tots dos sentits. L'incident ha passat perquè un comboi s'ha enganxat a la catenària.
http://www.telenoticies.com/noticia/not199365894.htm
Montgat
Importants retards a la línia de rodalies C-1 de Renfe per la caiguda d'una catenària a Montgat
La caiguda d'una catenària a l'estació de trens de Montgat, a la línia de rodalies C-1 de Renfe, està provocant retards importants. Segons informa el servei de premsa de Renfe, hi ha problemes per restablir la tensió elèctrica i s'ha hagut de deixar un tram de via única, entre les estacions de Sagrera i Vilassar de Mar. Això ha obligat a reduir la freqüència de pas dels trens a només un cada mitja hora en tots dos sentits. L'incident ha passat perquè un comboi s'ha enganxat a la catenària.
http://www.telenoticies.com/noticia/not199365894.htm
El tram de vía única ha quedat configurat finalment entre Badalona i El Masnou. Menys mal, perque ja semblava com si aquestes estacions funcionéssin com simples baixadors.
(El Periódico)
TRANSPORTS
Una avaria en un tren de Rodalies a Montgat redueix la freqüència de pas dels combois a la C-1
efe
Barcelona. -- La caiguda de la catenària a l'estació de trens de Montgat (Maresme) provoca aquest matí endarreriments importants a la línia de rodalies C-1 de Renfe, segons han informat fonts de la companyia.
L'avaria ha deixat un sol tram de línia útil entre les parades de Badalona i el Masnou, i ha obligat a reduir la freqüència de pas dels trens a un cada mitja hora.
(El Periódico)
TRANSPORTS
Una avaria en un tren de Rodalies a Montgat redueix la freqüència de pas dels combois a la C-1
efe
Barcelona. -- La caiguda de la catenària a l'estació de trens de Montgat (Maresme) provoca aquest matí endarreriments importants a la línia de rodalies C-1 de Renfe, segons han informat fonts de la companyia.
L'avaria ha deixat un sol tram de línia útil entre les parades de Badalona i el Masnou, i ha obligat a reduir la freqüència de pas dels trens a un cada mitja hora.
Algu sap que pasat en l' estacio de Sant Feliu
Algu sap que passat aquesta tarda a la estació de sant feliu pels voltans de les vuit, perque he estat més de 20 minuts aturat en la estació de l' hospitalet.
Quan hem arrancat hem fet el recorregut entre les estacions de Hospitalet fins a Molins a contravia.
Ademes els trens amb distancio a martorell de la C4 sud els han supes.
Quan hem arrancat hem fet el recorregut entre les estacions de Hospitalet fins a Molins a contravia.
Ademes els trens amb distancio a martorell de la C4 sud els han supes.
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 06/02/2006 - Hora: 12:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per una avaria tècnica a les instal·lacions de Montcada Bifurcació, els trens de C4 Sud, estan circulant amb uns retards aproximats d'entre 15 i 20 minuts en direcció sud, en direcció Sant Vicenç de Calders. Metro i Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.