Guigui wrote:Lluita1714 wrote:PD: Estava escrivint el missatge en aquest post, com a resposta al mapa, i em va aparèixer al fil de la quedada, que heu fet?
Que has respost a la ubicació del missatge, que es trobava al fil equivocat, abans de traslladar-lo.
Aprofitant l'avinentesa, reitero el que ja he dit al fil de trobades: allò que no estigui estrictament relacionat amb la trobada, va aquí (en el benentès que vagi de la L9, és clar).
Ups! Em sembla que ho feia bé, però ha fet una troca estranya. xd
Vilarrubla wrote:Suposo que això que dius dels "projectes futurs" més aviat deu ser de les proximes inauguracions... ja que les a llarg plaç no apareix cap.
Si encara no ha passat cap tuneladora per allà, em sembla que el tram central de la L9 (Sarrià i aquesta zona)serà a molt, molt llarg plaç. Fa més de tres anys que ja tenien enllestit el túnel al tram que avui s'inaugura. Si jo tenia un conegut que treballava a la L10 (que encara era L9), en la tuneladora que partia de Gorg i deia fa molts anys que la tuneladora ja passava sota el riu... no recordo exactament quan. Per cert, això em recorda que he de buscar el mapa que em va donar del capçal d'una tuneladora, en tinc guardat per algun lloc, veuré si el puc penjar aquí.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.