Senyal de pas amb banderí i AVE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Senyal de pas amb banderí i AVE

Post by liniadelRipollés »

Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Re: Senyal de pas amb banderí i AVE

Post by Lluita1714 »

liniadelRipollés wrote:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)
Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé... :P
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10

Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?

Lluita1714 wrote:
liniadelRipollés wrote:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)
Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé... :P
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Difícil, però... sense ser terminal, i sense BSL o BCA em sembla que em queda Segòvia. Si he fallat ja no dic res més i deixo que algú altre ho intenti.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

liniadelRipollés wrote:Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?

Lluita1714 wrote:
Tardienta?
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Servidor també s'inclina per Tardienta.
davida
N9
N9

Post by davida »

Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

davida wrote:Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.
Osca no és terminal?
On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?
liniadelRipollés
N10
N10

Sou uns professionals. Tardienta és estació de pas i en cas que fallés el BLAU fins a Osca, caldria poassar a telefònic. Per tant, veuríem un senyal de pas i l'AVE.

Osca se li presenta el Marxi al Tren com a requeriment del BLAU en estació d'inici.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Jordi Freixas wrote:Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...
No és el mateix un senyal de pas que el Marche el Tren que es donava a Huesca. El senyal de pas es dona als trens sense parada en Bloqueig Telefònic.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”