Inauguració primer tram L9

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Re: Hi toquem aviat

Post by ElDesi1994 »

Guigui wrote:A hores d'ara, aquesta pregunta només te la pot respondre un vident.
Ja... M'he colat.
Volia dir: JA em direu com a anat!
Parlem amb propietat.
bitxofo
N7
N7

Re: Inauguració primer tram L9

Post by bitxofo »

tintin wrote:Hola nois,

m'ha sorgit un imprevist i no hi podré anar a les 17:00, segurament hi aniré a les 15:00.
Ho sento, però per poc em quedo sense anar a la inauguració.

Bueno,

Salut! Que os ho paseu bé.
Tu el que vols és tenir la primícia!
xD xD
Visca el metro!!
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

bitxofo wrote: Tu el que vols és tenir la primícia!
xD xD
No, la primícia la tindré jo, que també hi vaig a les 15:00h :riure :riure
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi :llengua :llengua
El metro de Barcelona amb motoristes!
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi :llengua :llengua
Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.
bitxofo
N7
N7

Post by bitxofo »

BCN2008 wrote:
Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi :llengua :llengua
Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.
Jo m'he colat aquest matí amb Montilla & company! xD
:llengua :llengua
Visca el metro!!
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

Al final no podré venir avui, tinc dinar familiar i no podré estar a les cinc... ja m'hi pasare un dia d'aquests... que us vagi bé la trobada...
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

O ara vaig a dinar, despres macostare i de pas, cuant acabi, nire a MTM a fer unes compres nadalenques
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Post by Trytasa Baldaquino »

BCN2008 wrote:
En cabina? Quina cabina?????
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Es refereix a anar al capdavant del 9000 per la L9. ;)
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Trytasa Baldaquino wrote:
BCN2008 wrote:
No, si a a aquest pas anar amb la L9 s'hi asemblará més a un peep show...
BCN2008
N8
N8

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by BCN2008 »

Bé, acabo de tornar de la L9, i després d'haver fet unes quantes voltes, haig de dir que está bastant bé.
Només em falta anar-hi algun dia en que no hi hagi tanta gent per poder fer tot el trajecte a la part del davant del 9000.
L'estació més espectacular és Singuerlín, amb tots els metres de pujada en els ascensors.
L'unic punt negatiu era que les pantalles d'informació deien sempre que avui es posava en servei la L9 en comptes de donar informació sobre les properes sortides.
Rafa Monty wrote:http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... SUBORDRE=3

Pero haveu vist quina cartelleria més horrible????? Per l' amor de déu!! Qué costa posar cartells taronges estándar??? :nono
Doncs no queda tant malament, un cop veus la cartelleria en directe.
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

Trytasa Baldaquino wrote:
BCN2008 wrote:
Obviament em referia a la zona capdavantera del tren.
Lluita1714
N9
N9

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by Lluita1714 »

Acabo de tornar de provar-la.

Ha estat bé, grans aglomeracions. En faig un resum.
Arribo a les 14:20, la gent s'ha començat a aglomerar als accessos tancats de Fondo L9, alguns tenen ja la targeta inaugural, i no en reparteixen més, doncs resulta que les hostesses no han vingut. Mentrestant decideixo prendre'm un cafè al bar de l'estació, que per l'esdeveniment tenen cafès a 85 cèntims (amb llet i sol) i a 95 cèntims (tallats). Veig que la gent continua amuntegant-se, ningú obre portes ningú dona bitllets inaugurals, al final, obren la L9 i per no quedar-nos fora, rera les barreres tarifaries, acabo pagant un viatge. Entro, els passadissos els coneixia de la visita guiada, pujo a un tren, que realment no em va sorprendre gens, ja que a part del frontal, la resta és clavat als de la L2, i m'ha sigut impossible agafar finestra ni al davant ni al darrera. La gent s'ensardinava civilitzadament al frontal, tot i que en un dels viatges uns nens li negaren el pas a un nen més petit que volia mirar, i tothom, com és obvi, va queixar-se :(

Vaig baixar a totes les estacions, i vaig pujar fins a la superfície, a fer foto de la boca, i baixar de nou. Com que Fondo no em van donar la targeta commemorativa, a la resta sí, en vaig aconseguir, per tant, quatre. Demà també en repartiran, diuen. M'ha fet gràcia fer foto de dues de les estacions, amb les famoses torres de Santa Coloma. Amb el cas Pretòria, s'han fet més famoses a nivell nacional que no pas alguns edificis emblemàtics de Barcelona com la Casa de les Punxes.

Voldria escriure algunes cosetes que m'han fet gràcia.
-L'obertura i la sortida de gent als ascensors: Si es tractés del Camp Nou, pot estar bé per evitar aglomeracions i un xoc entre corrents de gent, però veig prescindible l'ordre d'obertura de portes dels ascensors, per culpa del qual molta gent acaba equivocant-se, i un senyor per exemple, va baixar, pujar per tornar a baixar.
-L'evacuació dels trens es complica molt per culpa de les barres centrals.
-Curiosos comentaris de la gent gran. Sembla que la joventut ha sigut capaç d'assimilar millor un sistema com és l'ATO. Sembla que a molta gent gran els fa una mica de por.
-En baixar a Can Zam he vist que tot allò està sense edificar, una estació al bell mig de no res. Valia la pena fer-la? A mi em sembla una L11, fins que no l'allarguin fins a Sagrera o més enllà.
-L'ATO no és sinònim de major confort, de fet no veig diferència entre la conducció automàtica i manual, de fet crec que l'automàtica fa unes frenades i arrancades molt més brusques.

Realment la meva reacció no era la que esperava, una línia molt freda, que es quedarà més freda encara quan baixi la demanda un cop passada la novetat.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Bon resum, afegir que nosaltres hem coincidit amb en Ricard Riol a Sagrera, i després ens hem trobat els membres del fòrum al vestíbul Fondo L1, amb un amic que viu per la zona. Hem donat diverses voltes, fins arribar a Can Zam, a on havien peridistes de TV3 intentant filmar, i que eren boicotejats per quillos, fins al punt que els han deixat anarse'n al tren, i no han pujat fins al següent, i han fet una mica d'entrevisteta a en aim i a mi.
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

metring wrote:i han fet una mica d'entrevisteta a en aim i a mi.
I no heu preguntat quan surt? :twisted:
Parlem amb propietat.
aim
N9
N9

Post by aim »

ElDesi1994 wrote:
metring wrote:i han fet una mica d'entrevisteta a en aim i a mi.
I no heu preguntat quan surt? :twisted:
Un altre home al que han entrevistat i que estava darrere ho ha preguntat i ha dit que al telenotícies de les 9.

Jo he arribat ara, ja que després m'he quedat fent cua per poder agafar lloc a la "cabina" i poder filmar el trajecte complert.

To the lobby!
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

No sé perquè heu traslladat aquí el meu missatge, total, vaig anar independentment de la trobada.
Una crítica, que no té a veure amb la L9 però era quan anava en la Renfe. Entro en una 447, i olora a consulta del dentista, a anestèsics, quin fàstic, la gent es tapava el nas, i quan baixo a Sant Andreu Arenal, allò olora a aiguarràs... Zotal... terrible, que ho fan per les rates? vergonyós.
Me n'oblidava de un detall de la L9... de 5 vagons que tenen els trens, la gent només ocupava dos, davant i darrera, la resta eren buits!
Bé, aquí us deixo una imatge. (L'scanner no em funciona amb el maleït Vista, així que he fet foto)
Image
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

Lluita1714 wrote: Me n'oblidava de un detall de la L9... de 5 vagons que tenen els trens, la gent només ocupava dos, davant i darrera, la resta eren buits!
Això si que és cert, jo, personalment, m'hi passaré un altre dia, quan ja s'hagi passat "l'efecte inauguració", per veure amb més detall les estacions i els tunels.

Per cert, veig que no soc l'únic que ha demanat targetes inaugurals a totes les estacions.
metring
Administrador

Post by metring »

Lluita1714 wrote:No sé perquè heu traslladat aquí el meu missatge, total, vaig anar independentment de la trobada.
Perquè el missatge no tractava de les obres, sino de la teva visita, sigui o no amb el grup que haviem quedat.

Edito: i que la crónica que has fet era molt complerta ;)
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”