Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%

Total votes: 166

Guigui
Administrador

Canvi d'ubicació

Post by Guigui »

Lluita1714 wrote:PD: Estava escrivint el missatge en aquest post, com a resposta al mapa, i em va aparèixer al fil de la quedada, que heu fet?
Que has respost a la ubicació del missatge, que es trobava al fil equivocat, abans de traslladar-lo.

Aprofitant l'avinentesa, reitero el que ja he dit al fil de trobades: allò que no estigui estrictament relacionat amb la trobada, va aquí (en el benentès que tracti de la L9, és clar).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Vilarrubla
N8
N8

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by Vilarrubla »

Suposo que això que dius dels "projectes futurs" més aviat deu ser de les proximes inauguracions... ja que les a llarg plaç no apareix cap.

Quan quedem a l'estació "Estació"? :bleah És la nova gimcana de TMB XD
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Lluita1714
N9
N9

Re: Canvi d'ubicació

Post by Lluita1714 »

Guigui wrote:
Lluita1714 wrote:PD: Estava escrivint el missatge en aquest post, com a resposta al mapa, i em va aparèixer al fil de la quedada, que heu fet?
Que has respost a la ubicació del missatge, que es trobava al fil equivocat, abans de traslladar-lo.

Aprofitant l'avinentesa, reitero el que ja he dit al fil de trobades: allò que no estigui estrictament relacionat amb la trobada, va aquí (en el benentès que vagi de la L9, és clar).
Ups! Em sembla que ho feia bé, però ha fet una troca estranya. xd
Vilarrubla wrote:Suposo que això que dius dels "projectes futurs" més aviat deu ser de les proximes inauguracions... ja que les a llarg plaç no apareix cap.
Si encara no ha passat cap tuneladora per allà, em sembla que el tram central de la L9 (Sarrià i aquesta zona)serà a molt, molt llarg plaç. Fa més de tres anys que ja tenien enllestit el túnel al tram que avui s'inaugura. Si jo tenia un conegut que treballava a la L10 (que encara era L9), en la tuneladora que partia de Gorg i deia fa molts anys que la tuneladora ja passava sota el riu... no recordo exactament quan. Per cert, això em recorda que he de buscar el mapa que em va donar del capçal d'una tuneladora, en tinc guardat per algun lloc, veuré si el puc penjar aquí.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

En relació això que dius, quan es va decidir el canvi a L10?
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Lluita1714 wrote:Hi ha algun plànol actualitzat de com van les tuneladores? Ja han començat a treballar a Barcelona Ciutat? és que així mai acabarem, o tindrem L9 a Santa Coloma i L9b al Prat.
Sí. La tuneladora que va partir de la Bifurcació Gornal està arribant a Camp Nou, que si no ha entrat en TM de Barcelona, a pocs metres deu estar.

A hores d'ara, als túnels dels trams I i II els hi queda poc per finalitzar. La tuneladora que ha excavat El Prat, està a punt de creuar el Llobregat i només li quedarà Mercabarna per arribar a Parc Logístic. I queda la màquina que està parada al Passeig de la Zona Franca perquè arribi a la Bifurcació Gornal.
bitxofo
N7
N7

Post by bitxofo »

BCN2008 wrote:...
Image
...
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Em pixooooooooooo!
:riure :riure
Quanta gent incompetent...
:emprenyat
Visca el metro!!
Rafa Monty
N6
N6

Post by Rafa Monty »

Molt bé el disseny U-Bahn al Plánol de ATM, Llástima del tram de la L9 amb tanta Estació...
Francament, encara no em faig la idea de que inaugurin (almenys un tram) la L9 per fi...
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
metrobaix
N6
N6

Post by metrobaix »

Que fort!!! Es clavat el disseny al del metro de Berlin, fins i tot la tipografia que han fet servir! Q bo!!!

Algu sap d'on es pot descarregar el nou planol de l'ATM????
Guigui
Administrador

Descàrrega plànol ATM

Post by Guigui »

metrobaix wrote:Algu sap d'on es pot descarregar el nou planol de l'ATM????
Quan l'actualitzin, aquí:
http://www.atm.cat/pdfs_cat/A3ATM_Central.pdf
http://www.atm.cat/pdfs_cat/A3ATM_Global.pdf

marcel
N7
N7

Post by marcel »

Per cert el Sr Montilla ha aconseguit que fent l'inauguració de la L9 al dia d'avui, per intentar "tapar" les consultes dels indesitjables, la seva sigui la menys important de les noticies del dia. Tenint en compte que avui també és la Marató. Un altre èxit del govern! Felicitats!
Oriol
N6
N6

Post by Oriol »

M'imagino que les ordres venen de Madrizzz on el mateix president del gobern s'ha posicionat en contra moltes vegades de les consultes populars... I clar, s'havia de tapar com fos, amb inauguracions, maratons o si calia amb un espectacle de circ amb en montilla de personatge principal...
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
marcel
N7
N7

Post by marcel »

La Marató jo m'imagino que ja tenia data abans de les consultes. Ja que aquestes no fa pas tant que tenen data concreta. De totes formes :plas :plas pels molt honorables presidents que tenim!!!! No comments...
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Ja s'han fet la foto...

Post by uriol108 »

Image

Montilla inaugura la nueva L9 de metro y la compara con la 'línea de horizonte de autogobierno' que marca el Estatut

El 'president' considera la puesta en marcha una "buena noticia" para Santa Coloma, afectada por el 'caso Pretoria'. "Los titulares negativos serán superados, pasarán, pero el metro quedará", ha dicho

Santa Coloma de Gramenet (ACN).- El presidente de la Generalitat, José Montilla, ha inaugurado este domingo el primer tramo de la L9 del metro de Barcelona, formado por cinco estaciones en Santa Coloma de Gramenet.

Éste es el primer paso de la que tiene que ser la línea de metro más larga de Europa. 'Una línea de metro, una línea de horizonte de autogobierno, la que marca nuestro Estatut', ha asegurado el presidente, que ve la línea como 'realidad y símbolo de las prioridades del Gobierno'.

Evidentment és una línia com la que marca l'Estatut, llarga, a molt llarg plaça i amb moltes giragonses, ben vé com la línea 9... :x

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... ue-ma.html
Guigui
Administrador

Amb la cara paguen

Post by Guigui »

Fan tots plegats una cara de pensar: "I aquí anirà encarxofada tota la plebs. Pobrets... tan bé que vaig en el meu cotxe oficial!"

Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

He flipat amb el telenotícies d'A3!!! La única menció a la L9 ha estat en una notícia relacionada amb el 13D dient que "mientrastanto Montilla se pasea por el metro" i res més :o
Guigui
Administrador

"Notícies"

Post by Guigui »

Però si les notícies d'aquestes televisions privades són més aviat un "Tomate" amb un presentador lleugerament menys histriònic. Aleshores, què se'n pot esperar?

Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

Entenc que si no han gravat ni una sola imatge, no en parlin. Pero si tenen imatges em sembla força greu que no en fancin ni un trist comentari, ja que simplement han dit "metro" ni nueva ni na...
erbuki
N8
N8

Post by erbuki »

Penseu que si hagués set a Madrid aquesta innaguració haguèssin vomitat totes les dades referents a la línia (la primera en España a ser completamente automática, será la más larga de Europa, etc, etc.) i a treure pit. Ai aquesta caverna mediàtica espanyola...
Rafa Monty
N6
N6

Post by Rafa Monty »

http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... SUBORDRE=3

Pero haveu vist quina cartelleria més horrible????? Per l' amor de déu!! Qué costa posar cartells taronges estándar??? :nono
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
Guigui
Administrador

Color de fons

Post by Guigui »

Que al tronc comú hi posin fons negre, passi, tot i que podrien fer-lo mig taronja, mig turquesa. Ara, que als ramals no hi posin el color de fons com a la resta de línies, és incomprensible.

Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”