Ja... M'he colat.Guigui wrote:A hores d'ara, aquesta pregunta només te la pot respondre un vident.
Volia dir: JA em direu com a anat!
Ja... M'he colat.Guigui wrote:A hores d'ara, aquesta pregunta només te la pot respondre un vident.
Tu el que vols és tenir la primícia!tintin wrote:Hola nois,
m'ha sorgit un imprevist i no hi podré anar a les 17:00, segurament hi aniré a les 15:00.
Ho sento, però per poc em quedo sense anar a la inauguració.
Bueno,
Salut! Que os ho paseu bé.
No, la primícia la tindré jo, que també hi vaig a les 15:00hbitxofo wrote: Tu el que vols és tenir la primícia!
Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi
Jo m'he colat aquest matí amb Montilla & company!BCN2008 wrote:Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi
En cabina? Quina cabina?????BCN2008 wrote:Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi
No, si a a aquest pas anar amb la L9 s'hi asemblará més a un peep show...Trytasa Baldaquino wrote:En cabina? Quina cabina?????BCN2008 wrote:Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi
Doncs no queda tant malament, un cop veus la cartelleria en directe.Rafa Monty wrote:http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... SUBORDRE=3
Pero haveu vist quina cartelleria més horrible????? Per l' amor de déu!! Qué costa posar cartells taronges estándar???
Obviament em referia a la zona capdavantera del tren.Trytasa Baldaquino wrote:En cabina? Quina cabina?????BCN2008 wrote:Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.Miquel wrote:mmm, res de res, jo hi aniré, 15:00h, i m'agafo posició central del morro de la cabina del primer 9000 que pasi
I no heu preguntat quan surt?metring wrote:i han fet una mica d'entrevisteta a en aim i a mi.
Un altre home al que han entrevistat i que estava darrere ho ha preguntat i ha dit que al telenotícies de les 9.ElDesi1994 wrote:I no heu preguntat quan surt?metring wrote:i han fet una mica d'entrevisteta a en aim i a mi.
Això si que és cert, jo, personalment, m'hi passaré un altre dia, quan ja s'hagi passat "l'efecte inauguració", per veure amb més detall les estacions i els tunels.Lluita1714 wrote: Me n'oblidava de un detall de la L9... de 5 vagons que tenen els trens, la gent només ocupava dos, davant i darrera, la resta eren buits!
Perquè el missatge no tractava de les obres, sino de la teva visita, sigui o no amb el grup que haviem quedat.Lluita1714 wrote:No sé perquè heu traslladat aquí el meu missatge, total, vaig anar independentment de la trobada.