Inauguració primer tram L9

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
metring
Administrador

Re: Inauguració primer tram L9

Post by metring »

Je, je, m'han tret a TV3... :oops: ;)
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

Jajajaja! Haveu sortit fa 1 minut! xD

Que bé parla la metring... :P
Parlem amb propietat.
aim
N9
N9

Post by aim »

metring wrote:Je, je, m'han tret a TV3... :oops: ;)
Enhorabona! I jo també aparec en tres ocasions :D
Instagram: Ferrocarril | Aviació
tintin
N6
N6

Post by tintin »

Hola Metring,

ara al telenotícies de la TV3, acabes de sortir parlant de la L9. :plas
metring
Administrador

Post by metring »

Jopé, en 1 minut ens han enviat sms 3 persones dient que m'han vist!!!! xD
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Teniu algun video de la estrena? quan pugui l'anire a veure la L9 aixo de mirar per el vidre del davant estara molt be ;)
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

tintin wrote:Hola Metring,

ara al telenotícies de la TV3, acabes de sortir parlant de la L9. :plas
Hem queda el dubte de saber qui ets, han parlat moltes dones. No seràs la Joana Ribas jajajajajaja :riure
El que trobo dolç a tu t'amargue.
metring
Administrador

Post by metring »

No, no, una que parlava de metros d'altres llocs... :D
victorcasta
N10
N10

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by victorcasta »

Lluita1714 wrote:-Curiosos comentaris de la gent gran. Sembla que la joventut ha sigut capaç d'assimilar millor un sistema com és l'ATO. Sembla que a molta gent gran els fa una mica de por.
-L'ATO no és sinònim de major confort, de fet no veig diferència entre la conducció automàtica i manual, de fet crec que l'automàtica fa unes frenades i arrancades molt més brusques.
Acostumem-nos a parlar d'MTO al tractar de línies automàtiques.

Can Zam també serveix a una part del barri de Singuerlín.

Per cert, l'estació de Singuerlín cal baixar-la amb els ascensors PMR. Impressiona molt més que amb els de gran capacitat.
BCN2008
N8
N8

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by BCN2008 »

victorcasta wrote:Per cert, l'estació de Singuerlín cal baixar-la amb els ascensors PMR. Impressiona molt més que amb els de gran capacitat.
Encara més??? Doncs m'ho apunto, gràcies per l'informació, ja ho provaré.
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

metring wrote:No, no, una que parlava de metros d'altres llocs... :D
ja, XD era una conya, la Joana aquesta era una iaieta molt mona, però era evident que no erets tu XD.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
bitxofo
N7
N7

Post by bitxofo »

Mr. Baricentro wrote:
Trytasa Baldaquino wrote:
BCN2008 wrote: Bueno, jo en realitat hi aniré una estona després de les 15:00h, pero si cal em disfressaré de Montilla per poder anar en cabina tota la línia. Després ja visitaré totes les estacions.
En cabina? Quina cabina?????
No, si a a aquest pas anar amb la L9 s'hi asemblará més a un peep show...
Has definit la crua realitat: hi havia desenes de persones a les finestres de cada "cabina"!! Quin agobiament...
:o :x :o
TV3 m'ha filmat pican un bitllet, però no he volgut parlar a la cámera.
:oops:
@Metring:
Us he perdut cap a les 17:30 i no us he tornat a trobar...
:(
Visca el metro!!
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Us heu perdut la millor part del dia : a les 21:30 aproximadament s'ha produït una averia a l'estació de fondo L9 i he pogut fer la línia a contravia - per l'andana inferior sentit Can Peixauet, per tant he viscut la primera averia en servei comercial de la línia. :) :)
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Holaa;

Jo finalment he arribat 30 minuts tard (resulta que la Renfe ha suspés just el tren que havia d'agafar :evil: ) i quan he arribat no hi havia ningú... I com que no tenia el mòvil de cap de vosaltres doncs no us he pogut agafar... :'(

Per lo general ha estat interesant la visita, però potser hi havia massa gentada per anar tranquil al vidre de davant. Segurament tornaré a anar-hi un Dissabte d'aquests...
I tot i que ja m'imaginava que només hi hauria gent als primers i últims cotxes no m'ha sorprés tant, però no sé, domava una sensació extranya veure a tothom amuntegat i la resta de cotxes vuits XD
Bueno, com tornaré a anar-hi un Dissabte quan a la gent se li hagi passat la "emoció", si algú li va be que avisi i quedem tots dos ;)

Per cert;

Algú sap si es pot veure per internet el telenotícies de TV3 on surt la Metring?

Aim, què podries ensenyar-nos el video que has filmat? :D

Gràciess!
Last edited by Javi M on Monday 14/12/2009 1:17, edited 1 time in total.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Bé, nosaltres (érem tres, només jo del FTC) hem arribat a les sis passades, hem estat un total de dues hores sortint i tornant a entrar a cada estació i acumulant una tarja nova cada cop, i hem aconseguit plantar-nos gairebé en primera línia de finestra després de fer un trajecte bufant-li al clatell a les vint persones que teniem al davant, així que hem aprofitat i hem fet un recorregut sencer d'esquena i un altre de cara. Per cert, si l'individu solitari amb ulleres que curiosejant s'ha quedat amb la tapa del tirador de desbloqueig de la porta d'evacuació a la mà ronda per aquí, ja deu suposar qui sóc. Del FTC no he reconegut ningú (tampoc no conec gaire gent; a Can Zam a les sis i mitja he vist dos nois bastant joves amb càmera digital que m'han semblat sospitosos), però he vist el grup de la PTP, que pel que dieu hi han pasat tota la tarda, ja que a les vuit encara estaven provant el carrusel.

Avui, en una estona, he vist un parell de cops algú entrant en pla Indiana Jones amb les portes tancant-se. També he vist que la gent tenia per normal que totes les portes s'obrissin soles, però el dia que s'obrin sota demanda no sé si la gent que s'espera a l'andana veurà els botons d'obertura que hi ha a ambdòs costats de les portes d'andana.

El més espectacular, el canvi de via sortint de Can Peixauet, quan es puja al nivell superior. I el vertigen que provoca el pou de Singuerlin (el més fondo de tots). I lo burra que és la gent, que s'arribava a quedar a terra per voler pujar per l'extrem quan hi ha 18 portes per on no puja ni Deu.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Més crítiques:
No es poden fer les estacions en pou diferents? no sé, diferents colors, no tot blanc i negre, alguna amb els seients cromats, o andanes taronges i vestíbuls blancs, fent alternança d'això... és que m'he adonat que m'era impossible distingir entre les estacions si no era una foto exterior, d'un passadís peculiar o l'andana central de Can Zam. És que és impossible, i els desmereixo un premi a la originalitat, que amb lo cara que ha sigut la obra, podrien haver fet les estacions diferents.

Els seients de les andanes superiors en estacions en pou i túnel, són terribles, ni els nens els agradava, semblava un món petit. On és l'ergonomia! on? es nota que aquest país sempre ha tingut certs problemes amb aquesta assignatura a les universitats. És una xapussa de llautó, i ja veurem com l'hauran de canviar d'aquí a cinc anys.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

En dos dies, malauradament, el blanc de les parets de les andanes será tutticolori... i si, com t'aseguis a l'andana de dalt, et fa molt de mal l'esquena i et fas mal al cap. I després es queixaben de els seients de les 447... xD
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Javi M wrote:
Algú sap si es pot veure per internet el telenotícies de TV3 on surt la Metring?

M'auto responc:

El video es por veure a http://www.tv3.cat/ptv3/tv3TotsVideos.j ... ccio=video , a partir del minut 12.
Surten la Metring amb els exemples de Londres i París i l'aim filmant el seu video xD
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Ja he pujat el meu vídeo. Encara l'està processant Youtube, per tant, la qualitat és pèssima.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

Lluita1714 wrote:Més crítiques:
No es poden fer les estacions en pou diferents? no sé, diferents colors, no tot blanc i negre, alguna amb els seients cromats, o andanes taronges i vestíbuls blancs, fent alternança d'això... és que m'he adonat que m'era impossible distingir entre les estacions si no era una foto exterior, d'un passadís peculiar o l'andana central de Can Zam. És que és impossible, i els desmereixo un premi a la originalitat, que amb lo cara que ha sigut la obra, podrien haver fet les estacions diferents.
Totes les de Santa Coloma són iguals perquè això es van encarregar a diferents arquitectes però per lots: les de Santa Coloma per una banda, les de Badalona, les de la Fira de l'Hospitalet, les del Prat, etc etc... Si es fa això òbviament que és perquè és més econòmic contractar sis o set estudis d'arquitectes que es reparteixin per zones, que no contractar 52 i que cada un en faci una diferent. És més, si això s'hagués fet així segur que seríem els primers en criticar el despilfarrament.
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”