Alteracions de servei a Renfe per obres
Re: Incidències a RENFE i FGC
Ahir vaig llegir a les pantalles de les andanes de Sants, que l'Elipsos i el Catalan Talgo sortien allà enlloc de EdF, per obres de manteniment de la infraestructura aquest cap de setmana.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Elipsos surten de Sants
Ahir ja van penjar-ho a la web de RENFEmetring wrote:Ahir vaig llegir a les pantalles de les andanes de Sants, que l'Elipsos i el Catalan Talgo sortien allà enlloc de EdF, per obres de manteniment de la infraestructura aquest cap de setmana.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 8100401267
Els dies 5,6,7 i 8 de desembre Catalunya
Per obres d'infraestructura, els trens internacionals que connecten Catalunya amb París, Zuric i Milà tindran el seu origen i destinació a l'estació de Barcelona Sants Fitxers Adjunts
Per obres d'infraestructura, els Trenhotel Elipsos que enllacen Catalunya amb París, Zuric i Milà tindran el seu origen / destinació a l'estació de Sants.
Els trens que circulen en el període del 5 al 8 de desembre i els nous horaris són els següents:
- Trenhotel Joan Miró París-Barcelona
Estació d'arribada: Barcelona Sants
Hora d'arribada: 08:24 hores
Dies d'arribada a Sants: Els dies 05, 06, 07 i 8 de desembre
(Sortides de París els dies 04, 05, 06 i 07)
- Trenhotel Pau Casals Zuric-Barcelona i Trenhotel Salvador Dalí Milà-Barcelona
Estació d'arribada: Barcelona Sants
Hora d'arribada: 09:54 hores
Dies d'arribada a Sants: Els dies 05 i 08 de diciembre
(Sortides de Zuric i Milà els dies 04 i 07)
- Trenhotel Joan Miró Barcelona-París
Estació de Sortida: Barcelona Sants
Hora de sortida: 21:01 hores
Dies de sortida de Sants: Els dies 05, 06, 07 i 08 de diciembre
- Trenhotel Pau Casals Barcelona-Zuric i Trenhotel Salvador Dalí Barcelona-Milà
Estació de Sortida: Barcelona Sants
Hora de sortida: 19:37 hores
Dies de sortida de Sants: Els dies 06 i 08 de diciembre
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Més catenària rígida.
Us informo que del dia 25 de desembre (Nadal) fins el 4 de gener, romandrà tallat el tram entre Bifurcació Marina (Arc de Triomf) i Montcada Bifurcació per obres d'instal·lació de la catenària rígida.
No està definit quin serà el plà alternatiu de transport.
No està definit quin serà el plà alternatiu de transport.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Però algun cop està ben definit?
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Normalment nometring wrote:Però algun cop està ben definit?
Re: Més catenària rígida.
Espero que com a mínim la C4 la desvïn per Clot i Sant Andreu Comtal,i no la pareixin en dos acabant la C4 Nord a Birfucació i la C4 Sud a L'Hospitalet,que aquests de renfe els veig capaços de fer-ho .Igualment a part de la C4,també és podrien desviar els trens de la C3,encara que siguin només els Ripoll/Ribes/Puigcerdà/La Tour,encara que tots seria molt millor.Pere wrote:Us informo que del dia 25 de desembre (Nadal) fins el 4 de gener, romandrà tallat el tram entre Bifurcació Marina (Arc de Triomf) i Montcada Bifurcació per obres d'instal·lació de la catenària rígida.
No està definit quin serà el plà alternatiu de transport.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Tinc novetats al respecte del tall a d'aquest nadal del tram de Sant Andreu Arenal.
Doncs bé, resulta que els trens de la R4 sud procedents de Vilafranca i Sant Vicenç finalitzaran el seu recorregut a Badalona. A hora punta s'en prolongaran alguns com a material buit fins a Montgat per tal d'encabir el trànsit!
Serà doncs un bon reforç de la R1 en el seu tram abans d'entrar a Barcelona, que va saturada!
Doncs bé, resulta que els trens de la R4 sud procedents de Vilafranca i Sant Vicenç finalitzaran el seu recorregut a Badalona. A hora punta s'en prolongaran alguns com a material buit fins a Montgat per tal d'encabir el trànsit!
Serà doncs un bon reforç de la R1 en el seu tram abans d'entrar a Barcelona, que va saturada!
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Bona primícia! I cap servei substitutori pel tram afectat?
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!
I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
I la R3?
I a la R3 com s'ho faran? Ramal de les aigües i desviats via SAC i Clot? O seran tant ineptes de fer-la acabar a Bifurcació? (Seria una estupidesa crec jo)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: I la R3?
Doncs no t'estranyaria!UT440_132M wrote:I a la R3 com s'ho faran? Ramal de les aigües i desviats via SAC i Clot? O seran tant ineptes de fer-la acabar a Bifurcació? (Seria una estupidesa crec jo)
Potser només desvien per Bifurcació Aigües els de Puigcerdà la Tor de Querol!
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
A l'horari de Regionals de la relació Barcelona-Lleida per Manresa i Calaf, edició 13/12/2009, apareix això:
Et recordo que es canvia la catenària fins al final del túnel, per tant estarà tallat des de Montcada Bifurcació i no des de Sant Andreu Arenal. I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.rogermelcior wrote:Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!
I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
També hi ha algunes línies del Sagalés, dic algúnes, per que hi ha bastant freqüencia.UT596001 wrote:I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.
Només que el Sagalés, a part de passar per Fabra i Puig, termina a Sagrera.
Parlem amb propietat.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
És veritat se'm havia colat que Sant Andreu Arenal estarà inoperatiu!UT596001 wrote:A l'horari de Regionals de la relació Barcelona-Lleida per Manresa i Calaf, edició 13/12/2009, apareix això:
Et recordo que es canvia la catenària fins al final del túnel, per tant estarà tallat des de Montcada Bifurcació i no des de Sant Andreu Arenal. I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.rogermelcior wrote:Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!
I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Jo aqui hi ha coses que no m'encaixa:
1)Qué és digui que el regional Barcelona-Lleida sigui desviat per Passeig de Gràcia,Clot i Sant Andreu Comtal.I dic jo,no si el tall és entre Birfucació Marina i Birfucació,no pot perfectament el recorregut Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Birfucació,per qué ha d'anar per PDG?A Sagrera hi ha molt menys trànsit ferroviari que no pas entre Sants i PDG,per tant,afectaria menys la circulació.
2)Lo de la C4 sud a Badalona és una bajenada com una catedral.Desviar els Martorell-Terrassa i SVC/Vilafranca-Manresa(nomès aquests junt amb el regional)per Pl.Catalunya,Arc de Triomf,Clot,Sant Andreu Comtal és pot fer perfectament,tant en laborables com festius.Si renfe no ho vol fer,és que per qué no li dóna la reial de la gana.Està clar que aquí obeservem el tracte lamentable que te rodalies als usuaris de la C4.Un disbarat.I almenys d'acabar trens a Badalona o Montgat i interferint el trànsit a la C1,millor seria crec jo que un C1 quan arriba a L'Hospitalet és converteixi en un Sant Vicenç de Calders,Vilafranca o Martorell.Peró clar que renf no vol veure Civia en servei a la C4sud ni en pintura
3)La C3 al tenir menys trànsit de trens,si que la podrien desviar crec jo per Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Ramal de les Aigües.A sobre si la fan acabar a Birfucació,hauràn de continuar per nassos amb autobùs substitutori.La C4 nord i la C7 com a mínim a Montcada Manresa pots ellaçar amb la C2,peró la C3 no.Pitjor tracte té renfe als usuaris d'aquesta línia.
I espero que en cas de no desviar cap tren per el ramal de lñes Aigües,també reforçin els trens de la C2nord,per absorvir usuaris de la C4 i C7(o C3 també si va fins a Birfucació).Jo proposaria allargar els Vilanova-Estació de França fins a Montcada Birfucació via Ramal de les Aigües o Montcada Reixac,ara que pel que veig,renfe prepara un pla alternatiu d'allò més lamentable,i perdó perdo l'expressió,perjudicant lo màxim possible als usuaris de la C3 i C4,em temo.
1)Qué és digui que el regional Barcelona-Lleida sigui desviat per Passeig de Gràcia,Clot i Sant Andreu Comtal.I dic jo,no si el tall és entre Birfucació Marina i Birfucació,no pot perfectament el recorregut Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Birfucació,per qué ha d'anar per PDG?A Sagrera hi ha molt menys trànsit ferroviari que no pas entre Sants i PDG,per tant,afectaria menys la circulació.
2)Lo de la C4 sud a Badalona és una bajenada com una catedral.Desviar els Martorell-Terrassa i SVC/Vilafranca-Manresa(nomès aquests junt amb el regional)per Pl.Catalunya,Arc de Triomf,Clot,Sant Andreu Comtal és pot fer perfectament,tant en laborables com festius.Si renfe no ho vol fer,és que per qué no li dóna la reial de la gana.Està clar que aquí obeservem el tracte lamentable que te rodalies als usuaris de la C4.Un disbarat.I almenys d'acabar trens a Badalona o Montgat i interferint el trànsit a la C1,millor seria crec jo que un C1 quan arriba a L'Hospitalet és converteixi en un Sant Vicenç de Calders,Vilafranca o Martorell.Peró clar que renf no vol veure Civia en servei a la C4sud ni en pintura
3)La C3 al tenir menys trànsit de trens,si que la podrien desviar crec jo per Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Ramal de les Aigües.A sobre si la fan acabar a Birfucació,hauràn de continuar per nassos amb autobùs substitutori.La C4 nord i la C7 com a mínim a Montcada Manresa pots ellaçar amb la C2,peró la C3 no.Pitjor tracte té renfe als usuaris d'aquesta línia.
I espero que en cas de no desviar cap tren per el ramal de lñes Aigües,també reforçin els trens de la C2nord,per absorvir usuaris de la C4 i C7(o C3 també si va fins a Birfucació).Jo proposaria allargar els Vilanova-Estació de França fins a Montcada Birfucació via Ramal de les Aigües o Montcada Reixac,ara que pel que veig,renfe prepara un pla alternatiu d'allò més lamentable,i perdó perdo l'expressió,perjudicant lo màxim possible als usuaris de la C3 i C4,em temo.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Evitar cisallaments
Renfomentadif té tanta aversió als cisallaments que allí on els pugui evitar, ho farà. En aquest cas, se n'estalviarà amb la R2 i els regionals a Girona, Figueres i Cervera de la Marenda.Mako448 wrote:1)Qué és digui que el regional Barcelona-Lleida sigui desviat per Passeig de Gràcia,Clot i Sant Andreu Comtal.I dic jo,no si el tall és entre Birfucació Marina i Birfucació,no pot perfectament el recorregut Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Birfucació,per qué ha d'anar per PDG?A Sagrera hi ha molt menys trànsit ferroviari que no pas entre Sants i PDG,per tant,afectaria menys la circulació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Amb això tens raó és més pràctic i eficient prolongar el Blanes i el Maçanet (2 l'hora) fins a Vilafranca o Sant Vicenç C, optimitzant de manera eficient el trànsit que circula pel túnel de Plaça de Catalunya i evitant en la mesura del possible que circulin combois amb baixa ocupació.Mako448 wrote:
2)Lo de la C4 sud a Badalona és una bajenada com una catedral.Desviar els Martorell-Terrassa i SVC/Vilafranca-Manresa(nomès aquests junt amb el regional)per Pl.Catalunya,Arc de Triomf,Clot,Sant Andreu Comtal és pot fer perfectament,tant en laborables com festius.Si renfe no ho vol fer,és que per qué no li dóna la reial de la gana.Està clar que aquí obeservem el tracte lamentable que te rodalies als usuaris de la C4.Un disbarat.I almenys d'acabar trens a Badalona o Montgat i interferint el trànsit a la C1,millor seria crec jo que un C1 quan arriba a L'Hospitalet és converteixi en un Sant Vicenç de Calders,Vilafranca o Martorell.Peró clar que renf no vol veure Civia en servei a la C4sud ni en pintura
Alteracions de servei a Renfe per obres. Sagrera Meridiana.
http://www.elperiodico.com
Las obras de Sagrera-Meridiana cortarán tres líneas de Cercanías
• Los trabajos dejarán inservible 5 meses desde abril la estación de Sant Andreu Arenal
• La L-1 del metro será la alternativa para absorber a los miles de viajeros diarios
CRISTINA BUESA
BARCELONA
Vienen tiempos difíciles para los usuarios de Cercanías. La modernización de la red ferroviaria tiene un precio alto, que son las obras. El nuevo episodio, probablemente el más conflictivo desde el caos de Bellvitge, se prevé a partir de abril. La construcción de la futura estación de Sagrera-Meridiana obligará a cerrar Sant Andreu Arenal, con lo que los miles de usuarios de tres líneas tendrán que ser desviados al metro. Y la operación durará ni más ni menos que cinco meses, según ha podido saber este diario.
El verano no preocupa demasiado a los responsables de Renfe porque el descenso de viajeros es más que notable. Sin embargo, el inicio del dispositivo –probablemente a partir de Semana Santa– y los meses centrales (sobre todo mayo y junio) sí angustian. Se trata de la C-4, procedente de Manresa y que atraviesa el Vallès Occidental, con 105.000 viajeros diarios; la C-3, cuyo origen es Vic y cruza el Vallès Oriental, con 23.000; y la C-7, que viene de Castellbisbal y pasa por Cerdanyola Universitat, con 16.000 clientes al día.
La compañía ferroviaria estudia con la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques cómo dirigir esa marabunta de viajeros que quedarían en una parada, ubicada en plena Meridiana, en la que es inviable organizar un servicio de autobuses eficiente. Para más inri, en ese momento el responsable de Cercanías ya será la Generalitat.
PLAN DE MOVILIDAD / El destino natural será la L-1, concretamente la estación de Fabra i Puig, que se encuentra a una decena escasa de metros de Sant Andreu. No obstante, las condiciones de esta parada de Cercanías no son las más óptimas, ya que tanto las escaleras mecánicas como las normales son muy estrechas. El plan de movilidad que aún se está estudiando contempla también que parte de los pasajeros baje en algún municipio anterior, por ejemplo Montcada Bifurcació, y así minimizar las consecuencias de una marea humana que a duras penas podrá engullir el suburbano barcelonés.
Toda esta reorganización sigue todavía negociándose. Renfe quiere que dure lo menos posible, según admite uno de sus directivos, y sobre todo que finalice antes de que comience el colegio. Quienes ejecutan la obra, en este caso Adif, saben que unos trabajos de este calado precisan su tiempo. La nueva estación de Sagrera-Meridiana, una de las joyas de la corona del futuro sistema de transporte, conectará Cercanías (las tres líneas ahora perjudicadas) y cuatro líneas de metro, recordó ayer un portavoz de la empresa.
MÁS CATENARIA RÍGIDA / Como aperitivo, entre el 25 de diciembre y el próximo 3 de enero se interrumpirá el tráfico en estas líneas entre Sant Andreu Arenal y Torre Baró para instalar catenaria rígida, unos trabajos que se realizan desde ya hace un año por tramos. Renfe y Adif detallarán mañana las alternativas de transporte.
Las obras de Sagrera-Meridiana cortarán tres líneas de Cercanías
• Los trabajos dejarán inservible 5 meses desde abril la estación de Sant Andreu Arenal
• La L-1 del metro será la alternativa para absorber a los miles de viajeros diarios
CRISTINA BUESA
BARCELONA
Vienen tiempos difíciles para los usuarios de Cercanías. La modernización de la red ferroviaria tiene un precio alto, que son las obras. El nuevo episodio, probablemente el más conflictivo desde el caos de Bellvitge, se prevé a partir de abril. La construcción de la futura estación de Sagrera-Meridiana obligará a cerrar Sant Andreu Arenal, con lo que los miles de usuarios de tres líneas tendrán que ser desviados al metro. Y la operación durará ni más ni menos que cinco meses, según ha podido saber este diario.
El verano no preocupa demasiado a los responsables de Renfe porque el descenso de viajeros es más que notable. Sin embargo, el inicio del dispositivo –probablemente a partir de Semana Santa– y los meses centrales (sobre todo mayo y junio) sí angustian. Se trata de la C-4, procedente de Manresa y que atraviesa el Vallès Occidental, con 105.000 viajeros diarios; la C-3, cuyo origen es Vic y cruza el Vallès Oriental, con 23.000; y la C-7, que viene de Castellbisbal y pasa por Cerdanyola Universitat, con 16.000 clientes al día.
La compañía ferroviaria estudia con la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques cómo dirigir esa marabunta de viajeros que quedarían en una parada, ubicada en plena Meridiana, en la que es inviable organizar un servicio de autobuses eficiente. Para más inri, en ese momento el responsable de Cercanías ya será la Generalitat.
PLAN DE MOVILIDAD / El destino natural será la L-1, concretamente la estación de Fabra i Puig, que se encuentra a una decena escasa de metros de Sant Andreu. No obstante, las condiciones de esta parada de Cercanías no son las más óptimas, ya que tanto las escaleras mecánicas como las normales son muy estrechas. El plan de movilidad que aún se está estudiando contempla también que parte de los pasajeros baje en algún municipio anterior, por ejemplo Montcada Bifurcació, y así minimizar las consecuencias de una marea humana que a duras penas podrá engullir el suburbano barcelonés.
Toda esta reorganización sigue todavía negociándose. Renfe quiere que dure lo menos posible, según admite uno de sus directivos, y sobre todo que finalice antes de que comience el colegio. Quienes ejecutan la obra, en este caso Adif, saben que unos trabajos de este calado precisan su tiempo. La nueva estación de Sagrera-Meridiana, una de las joyas de la corona del futuro sistema de transporte, conectará Cercanías (las tres líneas ahora perjudicadas) y cuatro líneas de metro, recordó ayer un portavoz de la empresa.
MÁS CATENARIA RÍGIDA / Como aperitivo, entre el 25 de diciembre y el próximo 3 de enero se interrumpirá el tráfico en estas líneas entre Sant Andreu Arenal y Torre Baró para instalar catenaria rígida, unos trabajos que se realizan desde ya hace un año por tramos. Renfe y Adif detallarán mañana las alternativas de transporte.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Aquest dissabte,els dos primers trens Mataró-Hospitalet circularàn desviats per Passeig de Gràcia.