Alteracions de servei a Renfe per obres
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres. Sagrera Meridiana.
Vaya tela... com si no anes prou saturada la L1...mikado wrote:http://www.elperiodico.com
Las obras de Sagrera-Meridiana cortarán tres líneas de Cercanías
• La L-1 del metro será la alternativa para absorber a los miles de viajeros diarios
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Igual que a l'estiu...Si confien en fer servir la L1 de servei substitutori...Si a l'agost ja no donava l'abast, imagineu-vos durant aquests mesos. Cal alguna alternativa més, o això serà espantós!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ramal de les Aigües, solució "non grata"
Fer servir el Ramal de les Aigües per a arribar, com a mínim, a l'Estació de França sembla que causa maldecaps a can Renfomentadif. No sé si la circulació se'ls escaparia de les mans o si és la tradicional urticària que causen els cisallaments, però el fet és que semblen no voler veure aquesta opció ni en pintura.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Ramal de les Aigües, solució "non grata"
Certament es podria planificar un accés a Barcelona pel Ramal de les Aigües, però mirant horaris, en dia laborable com a molt es pot arribar a mantenir un tren cada 20 minuts amb els cisallaments.Guigui wrote:Fer servir el Ramal de les Aigües per a arribar, com a mínim, a l'Estació de França sembla que causa maldecaps a can Renfomentadif. No sé si la circulació se'ls escaparia de les mans o si és la tradicional urticària que causen els cisallaments, però el fet és que semblen no voler veure aquesta opció ni en pintura.
Recorda també que està previst passar de quatre vies a dues al tram Clot-Aragó fins més o menys a la separació de la línia de Mataró amb la de Granollers, a La Sagrera, per les obres del TAV.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Us recordo el missatge del bloc d'en rogermelcior, publicat aquí l'estiu, a on apareixen més alternatives http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... st#p141395
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Segons El Periodico,demà anuncien el pla alternatiu per les obres.Jo ja estic nerviòs per saber-ho
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Pero que espereu d'un pla alternatiu de renfe, que pintin els carrers de bcn amb linies de colors com Tmb, o que ens posin leds lluminosos com els de les pistes dels aeroports per veure-ho millor. Ells busquen una alternativa i punt, que estigui saturada o tingui poca freqüencia els importa un pepino, com que els usuaris no ens queixem...
De nou al FTC
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Si finalment no desvien cap tren de rodalies pel ramal de les aigües,caldria ficar urgentment un tren cada 15 minuts tos els dies i durant tot el dia fins a Granollers,per qué millor alternativa seria la C2 Nord.
Potser posen un servei d'autobús substitutori entre Santa Perpetua i La Llagosta,o entre Les Franqueses i Franqueses-Franollers Nord o Mollet Santa Rosa i Mollet Sant Fost,estacions de la C2 Nord i la C3 amb distàncies curtes que he fet tranquilament a peu en 15 minuts aproximadament.Amb la C4Nord i la C7 tenim el transbord de Montcada-Manresa cap a Montcada i Reixac de la C2.
Tot i aixó,jo crec que sí és desviaràn alguns trens per el ramal de les Aigües,tot i que ara mateix els únics que segur que és desviaràn seràn els regionals Barcelona-Manresa-Lleida,i a sobre entre Clot i Sants almenys d'anar per Pl.Catalunya aniran per Passeig de Gràcia!
Potser posen un servei d'autobús substitutori entre Santa Perpetua i La Llagosta,o entre Les Franqueses i Franqueses-Franollers Nord o Mollet Santa Rosa i Mollet Sant Fost,estacions de la C2 Nord i la C3 amb distàncies curtes que he fet tranquilament a peu en 15 minuts aproximadament.Amb la C4Nord i la C7 tenim el transbord de Montcada-Manresa cap a Montcada i Reixac de la C2.
Tot i aixó,jo crec que sí és desviaràn alguns trens per el ramal de les Aigües,tot i que ara mateix els únics que segur que és desviaràn seràn els regionals Barcelona-Manresa-Lleida,i a sobre entre Clot i Sants almenys d'anar per Pl.Catalunya aniran per Passeig de Gràcia!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Planificació
A mi em semblaria una aberració que la R3 acabés a Montcada, més que res, per les pèssimes correspondències per fer transbord des d'allà cap a la capital. Es podria fer com a l'estiu, anul·lar els Canovelles i Garriga, i fer passar tots els Vic, Ripoll, Ribes, Puigcerdà i La Tour, via ramal de les aigües, tampoc son tantes les circulacions que hi haurien. Però clar, per RENFE com si no existíssim. Si no volen fer passar els Vic o Canovelles, entesos, però almenys respectar els "regionals" a Ripoll, Puigcerdà/La Tour. Bé a veure com ens sorprenen demà els "caps pensants" de la flotamamodenadeuropa.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
No us fieu massa per si de cas:
Las estaciones de Sant Andreu y Torre Baró, cerradas 10 días esta Navidad
http://www.adn.es/local/lleida/20091218 ... -Baro.html
Las estaciones de Renfe de Sant Andreu Arenal y Torre Baró, en Barcelona, quedarán sin servicio del 25 de diciembre al próximo 3 de enero debido a las obras de renovación de la catenaria, lo que obligará a modificar el recorrido de las líneas C-3, C-4 y C-7 de Cercanías durante ese período.
Renfe estima que los trabajos, que tienen un presupuesto de 11,7 millones de euros, afectarán a unas 200.000 personas, teniendo en cuenta que cada día laborable entran por estas tres líneas a la capital catalana unos 30.000 viajeros, mientras que los festivos la afluencia de usuarios se reduce entre un 30 y un 50%.
A partir del día de Navidad, pues, los trenes de la línea C-3, que es la que une Vic con L'Hospitalet de Llobregat, acabarán su recorrido en la estación de Montcada-Bifurcació.
Los usuarios que se dirijan a Barcelona deberán apearse y caminar unos metros hasta la estación de autobuses provisional que habilitará Renfe y desde la que saldrán autocares con dirección a la estación de Metro de Fabra i Puig (línea roja).
El director de Renfe Cercanías, Miguel Ángel Remacha, ha explicado que los autobuses saldrán de Montcada a medida que lleguen los trenes y que el acceso a Barcelona a través de la avenida Meridiana es muy rápido, por lo que la conexión con la estación debería realizarse de forma ágil.
Por su parte, los usuarios de la C-3 que vayan a Torre Baró podrán llegar a su destino con los microbuses que cada quince minutos saldrán de la estación de Montcada-Bifurcació.
Las otras dos líneas afectadas por las obras son la C-4 (Manresa-Sant Vinceç de Calders) y la C-7 (Martorell-L'Hospitalet de Llobregat), que acabarán su recorrido en la estación de Montcada-Manresa.
En este caso, los usuarios que se dirijan a Barcelona tendrán que ir caminando hasta la estación de Montcada i Reixac, situada a unos 400 metros de distancia, y enlazar allí con la línea C-2, que entra a Barcelona por el túnel del Paseo de Gracia y, por lo tanto, no está afectada por las obras.
A lo largo de este trayecto a pie, de apenas cinco minutos, habrá tanto señalizaciones viarias como personal de Adif y Renfe para informar a los usuarios de la afectación y atender personalmente cualquier duda o pregunta.
Los pasajeros que tengan como destino Torre Baró podrán proseguir el trayecto en tren hasta Montcada-Bifurcació y allí coger un microbús hasta la próxima estación.
Durante los diez días que dure la modificación ferroviaria, Renfe establecerá un dispositivo especial de personal de información y seguridad, distribuido entre las distintas estaciones afectadas.
La compañía, además, informará previamente de las obras y su afectación a través de cuñas de radio, anuncios de prensa, carteles y la megafonía interna.
"Intentaremos que todo el mundo se entere de los cambios antes del día 25", ha señalado Remacha.
El delegado de la Red Convencional de Adif en Cataluña, Carlos Quingles, ha indicado que los trabajos consistirán en la sustitución de la catenaria convencional por una rígida en el túnel que une las estaciones de Sant Andreu Arenal y Torre Baró.
La nueva infraestructura, que ya se ha instalado en otros tramos de la red ferroviaria barcelonesa, reduce notablemente el riesgo de incidencias, así como su gravedad, lo que revierte en la mejora del servicio.
La catenaria rígida se instalará próximamente en la estación de Sants, pero las obras, en este caso, se realizarán en horario nocturno, por lo que la afectación será mínima, según Quingles.
Las líneas C-3, C-4 y C-7 volverán a ver alterado su servicio a partir del próximo mes de abril, y durante un plazo de unos cinco meses, con motivo de las obras de construcción de la futura estación de Sagrera-Meridiana, que obligará a cerrar nuevamente Sant Andreu Arenal.
Tanto Renfe como Adif están "acabando de perfilar" el plan alternativo de transporte que será necesario habilitar para garantizar la movilidad de los usuarios durante los cinco meses que, previsiblemente, quedará sin servicio la estación de Sant Andreu.
___________________________________________________________________________________________________
De la C4 sud no diuen res.
En resum:
C3 final de trajecte a Birfuació i bus fins St.Andreu Arenal
C7 i C4Nord final de trajecte a Montcada-Manresa i caminar fins a Montcada i Reixcac C2(i a sobre ni reforcen la C2 pel que sembla!)
Microbusos Torre Baró-Montcada Birfucació
C4 Sud no diuen res.
Simplement vergonyos pla alternatiyu com sigui aquest
Las estaciones de Sant Andreu y Torre Baró, cerradas 10 días esta Navidad
http://www.adn.es/local/lleida/20091218 ... -Baro.html
Las estaciones de Renfe de Sant Andreu Arenal y Torre Baró, en Barcelona, quedarán sin servicio del 25 de diciembre al próximo 3 de enero debido a las obras de renovación de la catenaria, lo que obligará a modificar el recorrido de las líneas C-3, C-4 y C-7 de Cercanías durante ese período.
Renfe estima que los trabajos, que tienen un presupuesto de 11,7 millones de euros, afectarán a unas 200.000 personas, teniendo en cuenta que cada día laborable entran por estas tres líneas a la capital catalana unos 30.000 viajeros, mientras que los festivos la afluencia de usuarios se reduce entre un 30 y un 50%.
A partir del día de Navidad, pues, los trenes de la línea C-3, que es la que une Vic con L'Hospitalet de Llobregat, acabarán su recorrido en la estación de Montcada-Bifurcació.
Los usuarios que se dirijan a Barcelona deberán apearse y caminar unos metros hasta la estación de autobuses provisional que habilitará Renfe y desde la que saldrán autocares con dirección a la estación de Metro de Fabra i Puig (línea roja).
El director de Renfe Cercanías, Miguel Ángel Remacha, ha explicado que los autobuses saldrán de Montcada a medida que lleguen los trenes y que el acceso a Barcelona a través de la avenida Meridiana es muy rápido, por lo que la conexión con la estación debería realizarse de forma ágil.
Por su parte, los usuarios de la C-3 que vayan a Torre Baró podrán llegar a su destino con los microbuses que cada quince minutos saldrán de la estación de Montcada-Bifurcació.
Las otras dos líneas afectadas por las obras son la C-4 (Manresa-Sant Vinceç de Calders) y la C-7 (Martorell-L'Hospitalet de Llobregat), que acabarán su recorrido en la estación de Montcada-Manresa.
En este caso, los usuarios que se dirijan a Barcelona tendrán que ir caminando hasta la estación de Montcada i Reixac, situada a unos 400 metros de distancia, y enlazar allí con la línea C-2, que entra a Barcelona por el túnel del Paseo de Gracia y, por lo tanto, no está afectada por las obras.
A lo largo de este trayecto a pie, de apenas cinco minutos, habrá tanto señalizaciones viarias como personal de Adif y Renfe para informar a los usuarios de la afectación y atender personalmente cualquier duda o pregunta.
Los pasajeros que tengan como destino Torre Baró podrán proseguir el trayecto en tren hasta Montcada-Bifurcació y allí coger un microbús hasta la próxima estación.
Durante los diez días que dure la modificación ferroviaria, Renfe establecerá un dispositivo especial de personal de información y seguridad, distribuido entre las distintas estaciones afectadas.
La compañía, además, informará previamente de las obras y su afectación a través de cuñas de radio, anuncios de prensa, carteles y la megafonía interna.
"Intentaremos que todo el mundo se entere de los cambios antes del día 25", ha señalado Remacha.
El delegado de la Red Convencional de Adif en Cataluña, Carlos Quingles, ha indicado que los trabajos consistirán en la sustitución de la catenaria convencional por una rígida en el túnel que une las estaciones de Sant Andreu Arenal y Torre Baró.
La nueva infraestructura, que ya se ha instalado en otros tramos de la red ferroviaria barcelonesa, reduce notablemente el riesgo de incidencias, así como su gravedad, lo que revierte en la mejora del servicio.
La catenaria rígida se instalará próximamente en la estación de Sants, pero las obras, en este caso, se realizarán en horario nocturno, por lo que la afectación será mínima, según Quingles.
Las líneas C-3, C-4 y C-7 volverán a ver alterado su servicio a partir del próximo mes de abril, y durante un plazo de unos cinco meses, con motivo de las obras de construcción de la futura estación de Sagrera-Meridiana, que obligará a cerrar nuevamente Sant Andreu Arenal.
Tanto Renfe como Adif están "acabando de perfilar" el plan alternativo de transporte que será necesario habilitar para garantizar la movilidad de los usuarios durante los cinco meses que, previsiblemente, quedará sin servicio la estación de Sant Andreu.
___________________________________________________________________________________________________
De la C4 sud no diuen res.
En resum:
C3 final de trajecte a Birfuació i bus fins St.Andreu Arenal
C7 i C4Nord final de trajecte a Montcada-Manresa i caminar fins a Montcada i Reixcac C2(i a sobre ni reforcen la C2 pel que sembla!)
Microbusos Torre Baró-Montcada Birfucació
C4 Sud no diuen res.
Simplement vergonyos pla alternatiyu com sigui aquest
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contes de la vora del foc
I una mè! (amb perdó)El director de Renfe Cercanías, Miguel Ángel Remacha, ha explicado que los autobuses saldrán de Montcada a medida que lleguen los trenes y que el acceso a Barcelona a través de la avenida Meridiana es muy rápido, por lo que la conexión con la estación debería realizarse de forma ágil.
I pregunto jo: en lloc de muntar ara aquest guirigall, no podien aprofitar el tall a partir d'abril, o desconfien tant del seu manteniment de la catenària?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Encara no ha sortit gaire cosa... He trobat això!
30.000 passatgers al dia es veuran afectats per la instal·lació de la catenària entre Sant Andreu Arenal i Torre Baró
14:4418.12.2009
Barcelona (ACN).- L'Administrador d'Infraestructures Adif, té previst executar les obres d'instal·lació de la nova catenària rígida al túnel de Sant Andreu Arenal-Torre del Baró en el període comprés entre el 25 de desembre i el 3 de gener. Aquestes obres obligaran a una modificació de servei de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies, que afectaran 30.000 persones els dies feiners, i pràcticament la meitat els dies festius, segons càlculs de Renfe. Per dur a terme les connexions, s'habilitarà un servei d'autobusos i es contractaran 90 informadors, que aclariran els dubtes dels passatgers a l'hora de fer els transbordaments.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Ja està publicat a l'apartat de darrera hora de la web de Renfe!
Es confirma tot el que s'ha anat dient!
Es confirma tot el que s'ha anat dient!
Modificació de serveis a les línees 3, 4 i 7 de Rodalies des del 25 de desembre fins el 3 de gener
A causa de les obres d’instal•lació de catenària rígida al tram St. Andreu Arenal-Torre del Baró, a partir del proper divendres 25 de desembre i fins diumenge 3 de gener, es modificarà el servei de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies i dels serveis de Media Distancia de la línia Barcelona-Manresa-Lleida.
Durant l’execució de les obres, es necessari establir un pla alternatiu de transport ja que s’interromprà la circulació ferroviària al tram St. Andreu Arenal-Torre del Baró amb les següents afectacions:
Renfe Rodalies
Línia 3 (L’Hospitalet-Vic):
• Els trens de la línia 3 iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a l’estació de Montcada Bifurcació
• Els clients podran continuar trajecte en un servei especial d’autobusos fins a Torre del Baró o St. Andreu Arenal. A més, els clients disposen de la línia 11 de Metro a Torre del Baró i de la línia 1 a St. Andreu Arenal per arribar a destinació.
Línia 4 (Manresa – Sant Vicenç de Calders)
La línia 4 de Rodalies es dividirà en dues sublínies per tal de limitar l’afectació al tram nord de la línia i poder prestar el servei habitual al trajecte Sant Vicenç de calders – Martorell - Barcelona, així doncs el servei ferroviari d’aquesta línia s’estableix en:
Tram Nord (Manresa – Montcada Bifurcació)
• Els serveis de la línia 4 nord iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a Montcada Bifurcació
• Els clients podran continuar trajecte en un servei especial d’autobusos fins a Torre del Baró o St. Andreu Arenal, on disposen de la línia 11 de Metro a Torre del Baró i de la línia 1 a St. Andreu Arenal per arribar a destinació.
• A més, els clients poden enllaçar amb els serveis de la línia 2 de Rodalies a Montcada i Reixac.
Tram Sud (Sant Vicenç de Calders – Badalona)
• Els trens de la línia 4 sud iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a Badalona, on també disposen dels serveis de la línia 1 de Rodalies (Molins de Rei/L’Hospitalet-Mataró/Maçanet)
Línia 7 de Rodalies (L’Hospitalet-Cerdanyola Universitat/Martorell)
• Els serveis de la línia 7 iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a Montcada Bifurcació
• Els clients podran continuar trajecte en un servei especial d’autobusos fins a Torre del Baró o St. Andreu Arenal, on disposen de la línia 11 de Metro a Torre del Baró i de la línia 1 a St. Andreu Arenal per arribar a destinació.
• A més, els clients poden enllaçar amb els serveis de la línia 2 de Rodalies a Montcada i Reixac-Manresa.
D’altra banda, els serveis de les línies 1 i 2 de Rodalies prestaran el servei ferroviari habitual.
Renfe Media Distancia
Els serveis de Media Distancia de la línia Lleida-Manresa-Barcelona circularan desviats per Passeig de Gràcia, pel que no efectuaran parada a Plaça de Catalunya, Arc de Triomf, Sant Andreu Arenal i Torrebaró.
Pla de Comunicació i Atenció al Client, Impulsa
Per a atendre les necessitats d’informació dels viatgers, Adif i Renfe han reforçat els equips d’atenció al client i de seguretat a les estacions afectades. En total, s’han incorporat 89 persones per torn per a informar als viatgers dels canvis en la programació i les alternatives de transport.
D’altra banda, s’han distribuït 110.000 fulletons horaris, s’han instal•lat cartells i s’estan emetent missatges a través de la megafonia de les estacions i els trens, i per mitjà de les pantalles informatives i les màquines autovenda. A les estacions on es produeixen modificacions en el servei habitual es complementa tota la informació amb senyalització per a ajudar a l’encaminament dels viatgers i es reforça el sistema d’il•luminació, megafonia i teleindicadors.
A més, els viatgers poden consultar les modificacions de servei en el telèfon 902 24 02 02, a través del servei SMS o en les pàgines web http://www.renfe.com i http://www.adif.es.
Amb l’objectiu de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe i TMB han establert un acord pel qual els títols de transport de Renfe són vàlids per a accedir al Metro a les estacions de Rambla Just Oliveres, Sants, Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf, Clot/Aragó, Fabra i Puig, Sant Andreu i Torre del Baró.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Un pla alternatiu horroròs
-Un bus substitutori Birfucació-Sant Andreu Areanl que a sobre per agafar-lo a Birfucació s'haurà de caminar.A sobre el bus et deixa a Sant Andreu Arenal,i allà L1.Un munt de temps que és perd.La única opció per arribar a Barcelona per els usuaris de la C3 és aquesta.Jo hagues posat un bus Santa Perpetua-La Llagosta per seguir trajecte amb la C2,menys és triga em sembla mi.
-A sobre pels de la C4Nord i C7 recomanen l'alternativa d'agafar la C2 a Montcada i Reixac(a part dels autobusos),i a sobre la C2 Nord NO és reforça,o sigui en caps de setmana i matí de laborables magnífica freqüència d'un tren cada 30 minuts!Una vergonya absoluta.
-I la C4Sud i la C1 també deu n'hi do!!!,el fet d'acabar la C4 Sud a Badalona provocara cisallaments de via cosa que provocara segur retards als trens de la C1 i la C4 Sud.
Penso,que no costava gaire desviar alguns trens de la C3 o la C4 per el Ramal de les Aigües,així com refoçar la C2Nord fent que els Granollers-Castelldefels circulin tot el dia i tots els dies,per qué la C2Nord entre Montcada i Barcelona en caps de setmana anirà a petar de gent,tot per culpa de la insultant freqüència de 2 trens per hora entre Granollers Centre i Barcelona en caps de setmana i matí de dies laborables.
-Un bus substitutori Birfucació-Sant Andreu Areanl que a sobre per agafar-lo a Birfucació s'haurà de caminar.A sobre el bus et deixa a Sant Andreu Arenal,i allà L1.Un munt de temps que és perd.La única opció per arribar a Barcelona per els usuaris de la C3 és aquesta.Jo hagues posat un bus Santa Perpetua-La Llagosta per seguir trajecte amb la C2,menys és triga em sembla mi.
-A sobre pels de la C4Nord i C7 recomanen l'alternativa d'agafar la C2 a Montcada i Reixac(a part dels autobusos),i a sobre la C2 Nord NO és reforça,o sigui en caps de setmana i matí de laborables magnífica freqüència d'un tren cada 30 minuts!Una vergonya absoluta.
-I la C4Sud i la C1 també deu n'hi do!!!,el fet d'acabar la C4 Sud a Badalona provocara cisallaments de via cosa que provocara segur retards als trens de la C1 i la C4 Sud.
Penso,que no costava gaire desviar alguns trens de la C3 o la C4 per el Ramal de les Aigües,així com refoçar la C2Nord fent que els Granollers-Castelldefels circulin tot el dia i tots els dies,per qué la C2Nord entre Montcada i Barcelona en caps de setmana anirà a petar de gent,tot per culpa de la insultant freqüència de 2 trens per hora entre Granollers Centre i Barcelona en caps de setmana i matí de dies laborables.
Last edited by Mako448 on Friday 18/12/2009 15:54, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Encistellaments
Encistellaran vies des de l'estació al Pavelló Olímpic?Mako448 wrote:-I la C4Sud i la C1 també deu n'hi do!!!,el fet d'acabar la C4 Sud a Badalona provocara encistellaments de via cosa que provocara segur retards als trens de la C1 i la C4 Sud.
Ja sé de què va...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Fer les coses ben fetes
No sé si riure o plorar, perquè una vegada més s'ha demostrat quin tipus de client l'interessa a RENFE. Vergonyós. Acaben d'incomunicar ferroviariament mig Catalunya, i llavors des del govern volen que agafem el TP per no col·lapsar les carreteres, que si contaminem massa... En fi... Havent-hi el ramal de les aigües, per poder fer un pla alternatiu amb cara i ulls, no, tothom confinat a Montcada i que es busqui la vida com bonament pot. És per agafar a tots els que s'asseuen a la poltrona i aplaudir-los de com de malament han planejat, crec que pitjor impossible. Un cop més es demostra com funciona aquest país a base de potineria i pegats mal fets per sortir del pas.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Són capaços de tornar-hi
I espera, que si l'invent té l'èxit sonat que se suposa, són ben capaços de repetir-lo amb motiu de les obres de La.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Políticament incorrecte
Doncs vaig a fer una crida políticament incorrecte, que tothom agafi el cotxe per anar a BCN i col·lapsi totes les entrades, de manera que no puguin funcionar els serveis des-alternatius. Els hi podríem donar el premi a la innocentada o més ben dit, cagada de l'any. Es pa' cagarse
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Políticament incorrecte
No cal que fagis una crida, la gent ja ho farà per iniciativa propia!!UT440_132M wrote:Doncs vaig a fer una crida políticament incorrecte, que tothom agafi el cotxe per anar a BCN i col·lapsi totes les entrades, de manera que no puguin funcionar els serveis des-alternatius. Els hi podríem donar el premi a la innocentada o més ben dit, cagada de l'any. Es pa' cagarse