Clar, però en aquest cas no hi han mampares, i és costum que un cop tancat el tren la gent provi de pitjar el botó d'obertura, si tenen sort (mai no en tenen) o córrer al màxim de prop al tren, o quedar-se amb un pam de nassos just al costat de la porta. Però amb mampares, crec que amb un sensor en l'espai entre el tren i el vidre, no hauria d'haver cap problema, doncs normalment és buit, i si hi ha alguna cosa, és quelcom extraordinari que s'ha d'evitar.Guigui wrote:Potser sona brutal, però millor que no hi hagi sensors que impedeixin el tancament. Quan a la U6 vienesa van introduir nous trens que, precisament, en tenien a les portes (no hi ha mampares), la sortida de cada estació era tot un xou, fins que l'empresa va decidir desactivar-los en fer el tancament.
Seguiment de les obres de la L9
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Amb sensors, no acabaríem mai
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Amb sensors, no acabaríem mai
Hi estic d'acord. El que parlavem ahir, una cosa més a la que el passatge s'ha d'acostumar: "El senyal acústic indica el tancament de les 20 portes del tren; no entrin ni surtin després de la senyal" (mes o menys).Guigui wrote:Potser sona brutal, però millor que no hi hagi sensors que impedeixin el tancament. Quan a la U6 vienesa van introduir nous trens que, precisament, en tenien a les portes (no hi ha mampares), la sortida de cada estació era tot un xou, fins que l'empresa va decidir desactivar-los en fer el tancament.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Efecte pedagògic
Vist així, potser la L9 farà pedagogia per a les altres línies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Amb sensors, no acabaríem mai
A mi em sembla lleig això... com quan atropellen algú a la Renfe "ah! s'ho mereix per haver passat les vies"... és lleig això, que són vides. S'ha de fet tot el possible per no lamentar morts i danys.traveller wrote: Hi estic d'acord. El que parlavem ahir, una cosa més a la que el passatge s'ha d'acostumar: "El senyal acústic indica el tancament de les 20 portes del tren; no entrin ni surtin després de la senyal" (mes o menys).
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Respecte per les normes
Si la gent no anés per la vida creient que són més llestos que res ni ningú i que les normes estan fetes per a altri, tampoc caldria lamentar tantes desgràcies. Ni, perquè no dir-ho, gastar-nos inútilment els diners en sistemes de seguretat hipersofisticats que ningú reclamaria si aplicar el sentit comú fos quelcom àmpliament assumit per la societat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Respecte per les normes
És que ni des de la companyia s'aplica el sentit comú. A la L9 perquè és automàtica, però que em dius de la resta de línies? la gent ja ignora completament l'avís acústic, i no, no corren, la gent ja va a poc a poc, perquè el que abans era una excepció ara ja és comú: tots els conductors toquen l'avís de portes quan la gent encara no ha pujat, ni tan sols baixat els de dins. La gent que abans corria, que era l'objectiu del maquinista mal educat, però ja tothom sap que és mentida, ignoren el senyal, i només corren quan veuen que tothom ja està a punt i van escales avall. Com vols conscienciar a la gent sobre això, si no ho compleix ni la pròpia companyia a les línies manuals, que és la major part de la xarxa.Guigui wrote:Si la gent no anés per la vida creient que són més llestos que res ni ningú i que les normes estan fetes per a altri, tampoc caldria lamentar tantes desgràcies. Ni, perquè no dir-ho, gastar-nos inútilment els diners en sistemes de seguretat hipersofisticats que ningú reclamaria si aplicar el sentit comú fos quelcom àmpliament assumit per la societat.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Respecte per les normes
Generalitzar no em sembla correcte. Encara queda gent que fa bé el seu treball.Lluita1714 wrote:És que ni des de la companyia s'aplica el sentit comú. A la L9 perquè és automàtica, però que em dius de la resta de línies? la gent ja ignora completament l'avís acústic, i no, no corren, la gent ja va a poc a poc, perquè el que abans era una excepció ara ja és comú: tots els conductors toquen l'avís de portes quan la gent encara no ha pujat, ni tan sols baixat els de dins. La gent que abans corria, que era l'objectiu del maquinista mal educat, però ja tothom sap que és mentida, ignoren el senyal, i només corren quan veuen que tothom ja està a punt i van escales avall. Com vols conscienciar a la gent sobre això, si no ho compleix ni la pròpia companyia a les línies manuals, que és la major part de la xarxa.Guigui wrote:Si la gent no anés per la vida creient que són més llestos que res ni ningú i que les normes estan fetes per a altri, tampoc caldria lamentar tantes desgràcies. Ni, perquè no dir-ho, gastar-nos inútilment els diners en sistemes de seguretat hipersofisticats que ningú reclamaria si aplicar el sentit comú fos quelcom àmpliament assumit per la societat.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Això és cert. Hi ha gent que fa sonar l'avís de tancament de portes donant temps per pujar, però no sempre és així http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... so#p136637
Re: Seguiment de les obres de la L9
Per cert, com es que en parar el tren s'obren totes les portes del tren? perque no entenc perque serveixen tots aquells pulsadors amb uns leds verds preciosos, si totes les portes s'obren soles.
De nou al FTC
Re: Seguiment de les obres de la L9
Ja es va tractar el tema de que les portes d'andana tenien un sistema de apertura simultània amb les del tren, pero que de moment no estava disponible aquest sistema. També tenen memoria, i quan funcioni aquest sistema, si arribes a l'estació i prems el botó de les portes d'andana, aquestes s'obriran al arribar el tren.marc wrote:Per cert, com es que en parar el tren s'obren totes les portes del tren? perque no entenc perque serveixen tots aquells pulsadors amb uns leds verds preciosos, si totes les portes s'obren soles.
Re: Respecte per les normes
Peró, has de reconeixer, que si el motorista fà sonar el xiulet, gairebé tothom s'acaba esperant a que la gent que espera a la porta entri, ara bé, la gent que corre escales avall i es menga la porta... Encara recordo els bons temps de circulació dels difunts 1000, a Diagonal, un jove, suposo que entre 20 i 25 anys, va entrar al tren com si fes un placatge de rugbi i saltantLluita1714 wrote:És que ni des de la companyia s'aplica el sentit comú. A la L9 perquè és automàtica, però que em dius de la resta de línies? la gent ja ignora completament l'avís acústic, i no, no corren, la gent ja va a poc a poc, perquè el que abans era una excepció ara ja és comú: tots els conductors toquen l'avís de portes quan la gent encara no ha pujat, ni tan sols baixat els de dins. La gent que abans corria, que era l'objectiu del maquinista mal educat, però ja tothom sap que és mentida, ignoren el senyal, i només corren quan veuen que tothom ja està a punt i van escales avall. Com vols conscienciar a la gent sobre això, si no ho compleix ni la pròpia companyia a les línies manuals, que és la major part de la xarxa.Guigui wrote:Si la gent no anés per la vida creient que són més llestos que res ni ningú i que les normes estan fetes per a altri, tampoc caldria lamentar tantes desgràcies. Ni, perquè no dir-ho, gastar-nos inútilment els diners en sistemes de seguretat hipersofisticats que ningú reclamaria si aplicar el sentit comú fos quelcom àmpliament assumit per la societat.
Obviament com diu en Traveller està prohibit entrar al tren quan sona el xiulet, (i igual que a Adif està prohibit creuar les vies, i que jà es una mica absurd que un tren atropelli a una persona, ja que el tren es veu i es sent, aquestes persones, no son mes que prepotents que es pensen que no pasa rés, i avegades algú es pregunta si ha fet una cosa tan senzilla com mirar a dreta i esquerra).
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment de les obres de la L9
Demano disculpes per haver generalitzat. Però no treu que està molt generalitzat. D'ençà un any, que cada cop que vaig a Barcelona (i vaig ben bé cada setmana) que mai més he sentit a la L1 com toca el xiulet quan toca, quan el transit majoritari de passatgers ja s'ha situat, dins o fora del tren, com temps enrere. Ara pretenen desesperar als passatgers, un tracte propi dels ramats d'ovelles, i no, em nego a ser una ovella. Prou paguem ja els ciutadans amb cada bitllet com per rebre un tracte despectiu, i sinó mireu la pujada de tarifes. És vergonyós, i és cert que encara hi ha gent que fa bé la seva feina, però quants? Almenys no deuen treballar, o deuen ser una minoria a la L1, L2 i L3.
Malgrat tot ens queixem de qui no respecta el senyal... com volen conscienciar d'això si s'ho prenen a broma, tal i com li està ensenyant la resta de la xarxa.
Malgrat tot ens queixem de qui no respecta el senyal... com volen conscienciar d'això si s'ho prenen a broma, tal i com li està ensenyant la resta de la xarxa.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Per cert, aviu he tornat a la L9 en busca del manipulador amagat, pels que en saben, està sota la tapa gran del costat esquerra? On hi ha la barra.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les obres de la L9
És una cosa ben visible i senyalitzada? Ho dic perquè sino, millor no donar gaires pistes als brètols.Miquel wrote:Per cert, aviu he tornat a la L9 en busca del manipulador amagat, pels que en saben, està sota la tapa gran del costat esquerra? On hi ha la barra.
Re: Seguiment de les obres de la L9
I els Power Rangers no tornaran????
http://www.tmb.cat/ca_ES/premsa/notespr ... premsa.jsp
Campanya de comunicació ‘La L9 ja és aquí’
● Una estructura metàl·lica en forma de regal gegant decorarà la boca d’accés de l’estació de Fondo (L1 i L9)
A partir d’avui 18 de desembre i fins al proper 13 de gener, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) posa en marxa una campanya de comunicació corporativa sobre la línia 9, titulada El primer regal del Nadal per a tots els ciutadans. La L9 ja és aquí, per presentar la nova línia de metro als ciutadans de Barcelona i de Santa Coloma de Gramenet des del carrer, des dels autobusos i des de la pròpia xarxa de metro.
Per tal de celebrar la posada en servei del primer tram de la línia 9 de metro, la primera a l’Estat espanyol que funciona sense conductor, TMB vol apropar aquest esdeveniment i fer partícips a tots els ciutadans. La primera acció especial es podrà veure en 120 suports publicitaris -o opis-(¿¿??) , 110 distribuïts a la xarxa de metro i 10 que es podran trobar als carrers més cèntrics de Barcelona. Aquests opis estaran embolcallats amb un vinil decorat amb motius de la L9, simulant un regal que TMB fa als ciutadans, el primer regal de Nadal. Uns dies després, concretament el dilluns 21, aquests “regals” es destaparan, deixant veure quin és l’anunci final. Aquest tipus de campanyes, anomenades teaser, pretenen generar expectació i crear un efecte sorpresa durant uns dies.
Imatges aproximades dels opis decorats amb la campanya de la nova L9
Una altra de les novetats més destacades és la instal·lació d’una estructura en forma de regal gegant a l’accés de Fondo de la línia 1 i la línia 9 (al carrer Mossèn Jacint Verdaguer) . Aquest “regal”, d’estructura metàl·lica i amb una coberta de fusta, té unes dimensions aproximades de 12 metres de llarg per 4 m. d’alçada i 5 m. d’ample i està coronat per un llaç de fusta de 4 metres de llarg. De ben segur, aquesta instal·lació sorprendrà als viatgers a partir del proper dilluns 21 de desembre.
Dibuixos de l’estructura que s’instal·larà a l’accés de Fondo
Properament, a partir del dia 23 de desembre s’estrenarà un espot que es difondrà a les pantalles de Canal Metro de tota la xarxa. L’audiovisual mostra com es va construir aquesta estructura de regal a Fondo i presenta la nova línia del suburbà.
En aquest sentit, alguns autobusos de TMB circularan decorats amb les imatges corresponents a aquesta campanya especial. A la xarxa també es distribuiran noves guies amb el plànol de metro que incorpora el nou tram de l’L9 i a Santa Coloma de Gramenet es repartiran tríptics explicatius sobre la nova línia i el sistema de conducció automàtica.
Finalment, a partir de dilluns 21 a l’estació de Diagonal (L3 i L5) hi haurà dos tòtems publicitaris de la línia 9. Als veïns de Santa Coloma que visquin a la zona d’influència de les estacions de la línia 9, se’ls enviarà, en col·laboració amb l’Ajuntament municipal, un bitllet inaugural perquè tinguin l’oportunitat d’estrenar aquest primer tram de la L9 de metro, que en un futur serà la línia automàtica més llarga d’Europa.
http://www.tmb.cat/ca_ES/premsa/notespr ... premsa.jsp
Campanya de comunicació ‘La L9 ja és aquí’
● Una estructura metàl·lica en forma de regal gegant decorarà la boca d’accés de l’estació de Fondo (L1 i L9)
A partir d’avui 18 de desembre i fins al proper 13 de gener, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) posa en marxa una campanya de comunicació corporativa sobre la línia 9, titulada El primer regal del Nadal per a tots els ciutadans. La L9 ja és aquí, per presentar la nova línia de metro als ciutadans de Barcelona i de Santa Coloma de Gramenet des del carrer, des dels autobusos i des de la pròpia xarxa de metro.
Per tal de celebrar la posada en servei del primer tram de la línia 9 de metro, la primera a l’Estat espanyol que funciona sense conductor, TMB vol apropar aquest esdeveniment i fer partícips a tots els ciutadans. La primera acció especial es podrà veure en 120 suports publicitaris -o opis-(¿¿??) , 110 distribuïts a la xarxa de metro i 10 que es podran trobar als carrers més cèntrics de Barcelona. Aquests opis estaran embolcallats amb un vinil decorat amb motius de la L9, simulant un regal que TMB fa als ciutadans, el primer regal de Nadal. Uns dies després, concretament el dilluns 21, aquests “regals” es destaparan, deixant veure quin és l’anunci final. Aquest tipus de campanyes, anomenades teaser, pretenen generar expectació i crear un efecte sorpresa durant uns dies.
Imatges aproximades dels opis decorats amb la campanya de la nova L9
Una altra de les novetats més destacades és la instal·lació d’una estructura en forma de regal gegant a l’accés de Fondo de la línia 1 i la línia 9 (al carrer Mossèn Jacint Verdaguer) . Aquest “regal”, d’estructura metàl·lica i amb una coberta de fusta, té unes dimensions aproximades de 12 metres de llarg per 4 m. d’alçada i 5 m. d’ample i està coronat per un llaç de fusta de 4 metres de llarg. De ben segur, aquesta instal·lació sorprendrà als viatgers a partir del proper dilluns 21 de desembre.
Dibuixos de l’estructura que s’instal·larà a l’accés de Fondo
Properament, a partir del dia 23 de desembre s’estrenarà un espot que es difondrà a les pantalles de Canal Metro de tota la xarxa. L’audiovisual mostra com es va construir aquesta estructura de regal a Fondo i presenta la nova línia del suburbà.
En aquest sentit, alguns autobusos de TMB circularan decorats amb les imatges corresponents a aquesta campanya especial. A la xarxa també es distribuiran noves guies amb el plànol de metro que incorpora el nou tram de l’L9 i a Santa Coloma de Gramenet es repartiran tríptics explicatius sobre la nova línia i el sistema de conducció automàtica.
Finalment, a partir de dilluns 21 a l’estació de Diagonal (L3 i L5) hi haurà dos tòtems publicitaris de la línia 9. Als veïns de Santa Coloma que visquin a la zona d’influència de les estacions de la línia 9, se’ls enviarà, en col·laboració amb l’Ajuntament municipal, un bitllet inaugural perquè tinguin l’oportunitat d’estrenar aquest primer tram de la L9 de metro, que en un futur serà la línia automàtica més llarga d’Europa.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Cost de la cosa?metring wrote:I els Power Rangers no tornaran????
http://www.tmb.cat/ca_ES/premsa/notespr ... premsa.jsp
Campanya de comunicació ‘La L9 ja és aquí’
● Una estructura metàl·lica en forma de regal gegant decorarà la boca d’accés de l’estació de Fondo (L1 i L9)
A partir d’avui 18 de desembre i fins al proper 13 de gener, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) posa en marxa una campanya de comunicació corporativa sobre la línia 9, titulada El primer regal del Nadal per a tots els ciutadans. La L9 ja és aquí, per presentar la nova línia de metro als ciutadans de Barcelona i de Santa Coloma de Gramenet des del carrer, des dels autobusos i des de la pròpia xarxa de metro.
Per tal de celebrar la posada en servei del primer tram de la línia 9 de metro, la primera a l’Estat espanyol que funciona sense conductor, TMB vol apropar aquest esdeveniment i fer partícips a tots els ciutadans. La primera acció especial es podrà veure en 120 suports publicitaris -o opis-(¿¿??) , 110 distribuïts a la xarxa de metro i 10 que es podran trobar als carrers més cèntrics de Barcelona. Aquests opis estaran embolcallats amb un vinil decorat amb motius de la L9, simulant un regal que TMB fa als ciutadans, el primer regal de Nadal. Uns dies després, concretament el dilluns 21, aquests “regals” es destaparan, deixant veure quin és l’anunci final. Aquest tipus de campanyes, anomenades teaser, pretenen generar expectació i crear un efecte sorpresa durant uns dies.
Imatges aproximades dels opis decorats amb la campanya de la nova L9
Una altra de les novetats més destacades és la instal·lació d’una estructura en forma de regal gegant a l’accés de Fondo de la línia 1 i la línia 9 (al carrer Mossèn Jacint Verdaguer) . Aquest “regal”, d’estructura metàl·lica i amb una coberta de fusta, té unes dimensions aproximades de 12 metres de llarg per 4 m. d’alçada i 5 m. d’ample i està coronat per un llaç de fusta de 4 metres de llarg. De ben segur, aquesta instal·lació sorprendrà als viatgers a partir del proper dilluns 21 de desembre.
Dibuixos de l’estructura que s’instal·larà a l’accés de Fondo
Properament, a partir del dia 23 de desembre s’estrenarà un espot que es difondrà a les pantalles de Canal Metro de tota la xarxa. L’audiovisual mostra com es va construir aquesta estructura de regal a Fondo i presenta la nova línia del suburbà.
En aquest sentit, alguns autobusos de TMB circularan decorats amb les imatges corresponents a aquesta campanya especial. A la xarxa també es distribuiran noves guies amb el plànol de metro que incorpora el nou tram de l’L9 i a Santa Coloma de Gramenet es repartiran tríptics explicatius sobre la nova línia i el sistema de conducció automàtica.
Finalment, a partir de dilluns 21 a l’estació de Diagonal (L3 i L5) hi haurà dos tòtems publicitaris de la línia 9. Als veïns de Santa Coloma que visquin a la zona d’influència de les estacions de la línia 9, se’ls enviarà, en col·laboració amb l’Ajuntament municipal, un bitllet inaugural perquè tinguin l’oportunitat d’estrenar aquest primer tram de la L9 de metro, que en un futur serà la línia automàtica més llarga d’Europa.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cost
Un ronyó, pagat amb l'IBI, l'Impost de Circulació i les diverses taxes i multes amb les quals l'Ajuntament ens obsequia a tots. Això sí que és el seu "primer regal de Nadal".
Bé podrien haver-hi posat els galets fent de túnel...
Bé podrien haver-hi posat els galets fent de túnel...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Podria posar la notícia a una altre banda, però com el tall de Felip II està dirèctament relacionat amb les obres de la L9, aquí la deixo:
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=319595
El carrer Felip II de Barcelona torna a obrir al trànsit
El vial ha estat tallat molt de temps a causa de les obres del metro
EFE / LAMALLA.CAT
L'ajuntament de Barcelona ha començat els darrers treballs de reforma del tram del carrer de Felip II, entre avinguda Meridiana i Juan de Garay. Això permetrà abans de Nadal obrir al trànsit la totalitat d'aquest vial, tallat durant molt de temps per les obres del metro.
La reobertura al trànsit del carrer de Felip II, endarrerida algun temps per diferents raons tècniques, ja és gairebé una realitat després de veure's afectat durant molts mesos per les obres del metro. Amb la conclusió de l'obra es podrà travessar de nou la Meridiana en direcció a la plaça de Virrei Amat.
La zona està essent urbanitzada de nou a fi de procedir al seu pavimentat abans de Nadal, de manera que es podrà restablir el trànsit en aquest important vial de la xarxa del districte. Els darrers treballs afecten el tram comprés entre l'avinguda Meridiana i Juan de Garay i es desenvoluparan en tres fases.
En la primera, en execució fins al 14 de desembre, s'ha estat treballant sobre la vorera del xamfrà muntanya-Besòs de Meridiana, del costat Besòs de Felip II i del xamfrà Llobregat-mar de Felip II. Durant la segona fase, del 14 al 21 de desembre, es treballa a la vorera costat Llobregat de Felip II i a la del xamfrà muntanya-Besòs de la Meridiana. Finalment, del 22 al 23 de desembre, es procedirà a asfaltar la calçada i el mateix dia 23 s'obrirà el tram al trànsit, tot i que serà necessari mantenir ocupat un carril entre Meridiana i Juan de Garay.
Posteriorment es desactivarà el desviament del trànsit aSant Antoni Maria Claret-Espronceda-Juan de Garay, gràcies al qual el carrer Espronceda recuperarà, el seu sentit original. L'ocupació del carrer Olesa a l'alçada de la plaça Havaneres encara podria allargar-se, però, fins al maig de 2010.
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=319595
El carrer Felip II de Barcelona torna a obrir al trànsit
El vial ha estat tallat molt de temps a causa de les obres del metro
EFE / LAMALLA.CAT
L'ajuntament de Barcelona ha començat els darrers treballs de reforma del tram del carrer de Felip II, entre avinguda Meridiana i Juan de Garay. Això permetrà abans de Nadal obrir al trànsit la totalitat d'aquest vial, tallat durant molt de temps per les obres del metro.
La reobertura al trànsit del carrer de Felip II, endarrerida algun temps per diferents raons tècniques, ja és gairebé una realitat després de veure's afectat durant molts mesos per les obres del metro. Amb la conclusió de l'obra es podrà travessar de nou la Meridiana en direcció a la plaça de Virrei Amat.
La zona està essent urbanitzada de nou a fi de procedir al seu pavimentat abans de Nadal, de manera que es podrà restablir el trànsit en aquest important vial de la xarxa del districte. Els darrers treballs afecten el tram comprés entre l'avinguda Meridiana i Juan de Garay i es desenvoluparan en tres fases.
En la primera, en execució fins al 14 de desembre, s'ha estat treballant sobre la vorera del xamfrà muntanya-Besòs de Meridiana, del costat Besòs de Felip II i del xamfrà Llobregat-mar de Felip II. Durant la segona fase, del 14 al 21 de desembre, es treballa a la vorera costat Llobregat de Felip II i a la del xamfrà muntanya-Besòs de la Meridiana. Finalment, del 22 al 23 de desembre, es procedirà a asfaltar la calçada i el mateix dia 23 s'obrirà el tram al trànsit, tot i que serà necessari mantenir ocupat un carril entre Meridiana i Juan de Garay.
Posteriorment es desactivarà el desviament del trànsit aSant Antoni Maria Claret-Espronceda-Juan de Garay, gràcies al qual el carrer Espronceda recuperarà, el seu sentit original. L'ocupació del carrer Olesa a l'alçada de la plaça Havaneres encara podria allargar-se, però, fins al maig de 2010.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Això vol dir que el pou de l'estació ja està enllestit. Algú coneix l'estat de les obres de l'interior del pou?
Re: Cost
Si no mal recordo Fondo és al terme municipal de Santa Coloma de Gramanet, per tant no sé què hi pinta aquí l'Ajuntament de Barcelona...Guigui wrote:Un ronyó, pagat amb l'IBI, l'Impost de Circulació i les diverses taxes i multes amb les quals l'Ajuntament ens obsequia a tots. Això sí que és el seu "primer regal de Nadal".
Bé podrien haver-hi posat els galets fent de túnel...
Tot i que s'han atrevit a posar anuncis autobombo de l'Ajuntament de Barcelona a estacions de FGC de Sabadell, ja no ve d'aquí...