Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Mako448 »

Una altra cagada;a la informació del tall de la web de renfe(secció Última Hora)en l'apartat "d'arxius adjunts",cap horari provisional de les línies afectades.Sempre que hi ha talls d'aquests posen els horaris provisionals(amb el de l'Agost per exemple),i ara no ho fan.Cada dia aquests de renfe és llueixen més.
User avatar
rogermelcior
N5
N5
Posts: 147
Joined: Monday 14/09/2009 20:08
Location: Badalona
Contact:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by rogermelcior »

Mako448 wrote:Una altra cagada;a la informació del tall de la web de renfe(secció Última Hora)en l'apartat "d'arxius adjunts",cap horari provisional de les línies afectades.Sempre que hi ha talls d'aquests posen els horaris provisionals(amb el de l'Agost per exemple),i ara no ho fan.Cada dia aquests de renfe és llueixen més.
Totalment d'acord! No s'han dignat a penjar encara els horaris provisionals i en la versió de crecador d'horaris del web estan penjats els antics... :cop

Només han fet la roda de premsa corre-cuita per donar-se autobombo!

Aquí teniu un vídeo referent a les obres de BTVNOTICIES.CAT http://www.btvnoticies.cat/2009/12/18/l ... per-nadal/
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Mako448 »

Doncs ja és poden consultar els horaris del tall al cercador normal de la renfe,he consultat el trajecte Badalona-Sants,i em surten trens de la C1 i la C4.

A Tot aixó,els últims trens de la C3(Gran-Canovelles)i C4(Terrassa),circularàn desviats per Clot,Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigúes(consultant trajecte Arc de Triomf-Montcada Birfucació),tot i que juraria que desde fa temps ja circulen aquests trens pel ramal de les Aigües i ho fan també per Passeig de Gràcia ,o sigui no li dóneu massa credibilitat per si de cas.Mateix cas amb els dos últims C4 direcció sud.Els Regionals a Lleida per Manresa surten seleccionant trajectes com Sants-Terrassa,peró no Arc de Triomf-Terrassa,ja que circulen per Passeig de Gràcia.El primer C3 direcció nord(Gran.Canovelles o La Garriga,ara no recordo),tmbé circula desviat,peró no se per on.

Per cert,molts mitjans de comunicació diuen que la C4 i la C7 acaben a Montcada Manresa,quan ho fan a Birfucació.Si acabessin a Manresa no és podria anar ni a Torre Baró ni tampoc agafar la C3(que aixó és l'únic que és millora,el que volgui anar de Sabadell a Puigcerdà ara ho té més fácil,abans havia d'anar fins a Sant Andreu Arenal),o sigui,lògic que acabessin a Birfucació.

I aprofitant que la C7 s'escurça,desde les 9 hores entre Cerdanyola Universitat i Montcada en laborables un tren cada hora,s'han carregat els que finalitzaven a Cerdanyola Universitat excepte alguns de primera hora del matí.I a Primera hora del matí s'han carregat un que anava a Martorell via UAB,que arriba a Martorell a les 7.49(i la seva inversa que surt de Martorell a les 8.17)

I els Terraasa-Hospitalet de reforços dels laborables tant del matí com de la tarda suprimits,menys el que surt de Terrassa a les 9.18 que obiament circularàn nomès entre Terrassa i Montcada Birfucació,i l'últim tren a Terrassa amb origen Hospitalet que circularà desviat com ja he dit abans.

Per cert,durant el tall,el primer tren del dia que sortirà de Badalona direcció Barcelona serà a les 5.02,un C4.

I atenció,a la nota de renfe deien que la C1 i la C2 no és veuria afectada?Doncs a la C1,els Hospitalet-Mataró de reforços del matí,migdia i tarda(no confondre amb els habituals Hospitalet-Mataró que al matí,migidia i tarda circulan fins a Calella)suprimits.D'acord que podem dir que la C1 no és veu afectades per les obres,peró si que s'altera una mica en servei,per trens anulats i retards segur per les constants entrades i sortides de trens de la C4 a Badalona.Mira que no costava gaire anular la C4sud i perllogar la C1 fins a Sant VIcenç de Calders.

Visca el pla des-alternatiu de Renfe :avall .Crec que amb una mica d'imaginació,de no ser tant delicats amb el material que ha de circular en cada línia,és pdoria fer pla alternatius molt millors.I com és la C3 i la C4,com ja coneixem el tracte lamentable de renfe a aquestes deues línies,han decidit perjudicar als usuaris d'aquestes línies tan com poden.Igualment em veig una baixada espectacular d'usuaris de la C4 Nord en favor de FGC en aquest període.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

I per variar, dubto que facin coincidir trens de la C2 Sud i Nord a Sants, per facilitar-li la vida als passatgers, i que puguin fer transbordament fins a Clot i Sant Andreu Comtal. De vegades, les coses més senzilles les passen per alt!!!!!!!
User avatar
rogermelcior
N5
N5
Posts: 147
Joined: Monday 14/09/2009 20:08
Location: Badalona
Contact:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by rogermelcior »

Mako448 wrote:Doncs ja és poden consultar els horaris del tall al cercador normal de la renfe,he consultat el trajecte Badalona-Sants,i em surten trens de la C1 i la C4.

A Tot aixó,els últims trens de la C3(Gran-Canovelles)i C4(Terrassa),circularàn desviats per Clot,Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigúes(consultant trajecte Arc de Triomf-Montcada Birfucació),tot i que juraria que desde fa temps ja circulen aquests trens pel ramal de les Aigües i ho fan també per Passeig de Gràcia ,o sigui no li dóneu massa credibilitat per si de cas.Mateix cas amb els dos últims C4 direcció sud.Els Regionals a Lleida per Manresa surten seleccionant trajectes com Sants-Terrassa,peró no Arc de Triomf-Terrassa,ja que circulen per Passeig de Gràcia.El primer C3 direcció nord(Gran.Canovelles o La Garriga,ara no recordo),tmbé circula desviat,peró no se per on.

Per cert,molts mitjans de comunicació diuen que la C4 i la C7 acaben a Montcada Manresa,quan ho fan a Birfucació.Si acabessin a Manresa no és podria anar ni a Torre Baró ni tampoc agafar la C3(que aixó és l'únic que és millora,el que volgui anar de Sabadell a Puigcerdà ara ho té més fácil,abans havia d'anar fins a Sant Andreu Arenal),o sigui,lògic que acabessin a Birfucació.

I aprofitant que la C7 s'escurça,desde les 9 hores entre Cerdanyola Universitat i Montcada en laborables un tren cada hora,s'han carregat els que finalitzaven a Cerdanyola Universitat excepte alguns de primera hora del matí.I a Primera hora del matí s'han carregat un que anava a Martorell via UAB,que arriba a Martorell a les 7.49(i la seva inversa que surt de Martorell a les 8.17)

I els Terraasa-Hospitalet de reforços dels laborables tant del matí com de la tarda suprimits,menys el que surt de Terrassa a les 9.18 que obiament circularàn nomès entre Terrassa i Montcada Birfucació,i l'últim tren a Terrassa amb origen Hospitalet que circularà desviat com ja he dit abans.

Per cert,durant el tall,el primer tren del dia que sortirà de Badalona direcció Barcelona serà a les 5.02,un C4.

I atenció,a la nota de renfe deien que la C1 i la C2 no és veuria afectada?Doncs a la C1,els Hospitalet-Mataró de reforços del matí,migdia i tarda(no confondre amb els habituals Hospitalet-Mataró que al matí,migidia i tarda circulan fins a Calella)suprimits.D'acord que podem dir que la C1 no és veu afectades per les obres,peró si que s'altera una mica en servei,per trens anulats i retards segur per les constants entrades i sortides de trens de la C4 a Badalona.Mira que no costava gaire anular la C4sud i perllogar la C1 fins a Sant VIcenç de Calders.

Visca el pla des-alternatiu de Renfe :avall .Crec que amb una mica d'imaginació,de no ser tant delicats amb el material que ha de circular en cada línia,és pdoria fer pla alternatius molt millors.I com és la C3 i la C4,com ja coneixem el tracte lamentable de renfe a aquestes deues línies,han decidit perjudicar als usuaris d'aquestes línies tan com poden.Igualment em veig una baixada espectacular d'usuaris de la C4 Nord en favor de FGC en aquest període.
I si us hi fixeu tampoc és gaire seriós, ja que els darrers trens de la R4 sud no surten de Badalona...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Mako448 »

rogermelcior wrote: I si us hi fixeu tampoc és gaire seriós, ja que els darrers trens de la R4 sud no surten de Badalona...
Circulen desde Terrassa,peró són desviats per Ramal de les Aigües-Clot Aragó.(i no se si a partir d'aquí va per Arc de Triomf i Pl.Catalunya o per Passeig de Gràcia)

A tot aixó,durant el tall,un tren procedent de Manresa pel matí és converteix en procedent de Terrassa,i un de la tarda que és amb destinació Manresa és converteix amb destinació Terrassa.I a la C4 sud han suprimit el que surt de Martorell a les 6.57.

Per cert,algú sap con faràn el tema de rotació de material,per qué en hora punta arribaràn molts trens de la C4 sud a Badalona i sortiràn menys?Segurament veurem bastanta circulació de Material Buit a la C1,i no nomès a l'estació Badalona i cap a Montgat,sinó també cap a El Masnou o la mateixa Mataró.Ara bé,a mi hi ha una cosa que em fa por,a Badalona una de les vies (que és de cul de sac)nomès hi caben simples composicions.Aixó és el que fa una mica així,que fiquin simples composicions amb la C4 sud per aquest motiu.

Per cert,diuen que ampliaran les andanes de la via morta de l'estació de Badalona per tal que hi cabin dobles composicions,peró serà després de nadal,per qué sembla que al tall de l'abril al Setembre per les obres de Sagrera-Meridina,la C4 sud la faràn acabar a Badalona.Jo pensava que acabarien a Arc de Triomf,peró ja veig que no.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by josep_serre »

Els trens que no càpiguen a Badalona aniran fins a Montgat.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Mako448 »

Una altra cosa que trobo vergonyosa és que als usuaris de la C4Nord i C7 és diguin que han de baixar a Montcada Manresa,caminar fins a Montcada i Reixac C2 i allà seguir a Barcelona amb la C2,quan al matí dels laborables i caps de setmana i festius a la C2 per Montcada hi ha la meravellosa freqüència d'un tren cada 30 minuts >:( ,i renfe ni reforços,ni ampliant freqüències per tal d'absorvir la demanda procedent o destí de/a la C4 o C7.Aixó és patètic!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

Avui he vist als costats de les vies 3 i 4 de Sant Andreu Arenal, els perfils de les catenàries a trossets, per instal.lar-les d'aquí a uns dies.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Mako448 »

Han posat els horaris provisionals de les línies C3,C4 i C7 a la secció de l'Última hora de la web de renfe,a la informació on posa "Modificacions serveis lines 3,4 i 7 de Rodalies"

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... dalies.pdf
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

Havia de fer 2a part, i en rogermelcior l'ha fet :D

Guigui, espero que no t'importi que hagi allargat una mica la teva paraula, però és per una "bona causa"! xD

http://rogermelcior.wordpress.com/2009/ ... omment-228


Plans alternatius o l’alternativa de no anar en transport públic? (II)


19 Desembre 2009 per Roger

Tornen a haver-hi vacances i, per tant, moment de fer obres a la xarxa de Rodalies. En parlava a l’estiu: aquests plans alternatius es fan pensant amb tot menys amb la gent, els clients.

Aquest nadal, i seguint amb les obres de substitució de catenària als túnels urbans de Barcelona, entre el 25 de desembre i el 3 de gener els trens de les línies R3, R4 i R7 modificaran el seu recorregut quedant sense servei les estacions de Sant Andreu Arenal i Torre del Baró. El pla alternatiu per aquest nadal, presentat divendres passat per Renfe Operadora, Adif i el Ministerio de Fomento té una particularitat: que pitjor no s’hauria pogut fer, pensant des de la perspectiva d’afany de servei públic envers als clients.

La Generalitat, a través del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, inaugurarà la tutela del contracte programa amb Renfe Operadora amb tres dies de vigència d’aquest pla alternatiu, fet que em deixa perplex ja el Conseller Nadal sempre ha destacat que el que s’ha de fer és minimitzar les molèsties als clients i informar-los bé.

D’una banda hi ha errors estructurals en el plantejament. Crec que últimament el Ministerio de Fomento està accentuant les molèsties als clients de Rodalies fent grans obres amb afectacions importants als trànsit ferroviari de forma escalonada, simplement per fer soroll. Aquest mateix tram que es talla aquest nadal es tornarà a tallar a partir de l’abril, i durant 5 mesos, per tal de construir l’intercanviador de Sagrera-Meridiana (R3, R4, R7, L1, L4, L5, L9 i L10), pel que crec que el més racional i eficient hauria estat esperar aquest tancament per substituir la catenària en qüestió.

A més, banda, i seguint en la línia del pla de l’estiu, aquest tampoc optimitza la infraestructura existent per tal de minimitzar les molèsties als clients. Per últim, el passat divendres en roda de premsa, no es van explicar tots els detalls del pla i ni tan sols estaven disponibles els horaris (fet que crea incertesa tenint en compte que hi haurà diverses excepcions a les rutes habituals, com ara trens que seran desviats i altres que no).

Les excuses per legitimar el pla alternatiu sempre les mateixes: millorar la infraestructura aprofitant que hi ha pocs clients durant el període de nadal (obviant que no són bens els pocs clients). Fins i tot atreveixen a dir que la Meridiana va buida i per això posen autobusos…

Aquest pla és molt millorable. A continuació detallo en què consistix i les alternatives factibles:

R3
Els trens acabaran a Montcada Bifurcació. Des d’aquesta estació es podrà arribar al Sant Andreu Arenal mitjançant autobusos i des d’allà es podrà accedir al centre de Barcelona amb la L1 del Metro. Tan hauria costat fer arribar els autobusos fins la Sagrera (uns 600 metres més avall) on es podria enllaçar directament amb la L5, evitant el col·lapse de la L1 i diversificant les maneres d’arribar de forma més directe a Sants? Per arribar a Torre del Baró s’habilita un servei de microbusos.
No es podria haver plantejat els desviaments via Bifurcació Aigües i Clot-Aragó, accedint al centre de Barcelona sense cap transbordament?

R4 Nord i R7
Els trens també acabaran a Montcada Bifurcació, si bé als clients se’ls recomana enllaçar a peu entre les estacions de Montcada i Reixac-Manresa i Montcada i Reixac (5 minuts) on es pot enllaçar amb la R2 Nord que entra a Barcelona evitant el tram afectat per via Clot Aragó i Passeig de Gràcia. El pitjor de tot és que la R2 Nord té una freqüència molt baixa (30 minuts a l’hora vall i 15 a l’hora punta) per tal d’assumir el trànsit de viatgers d’una línia com la R4 i que aquests accedeixin a Barcelona en un temps competiu.
Igual que el que proposo per la R3 es podria haver fet per les R4 i R7, accedir des de Montcada Bifurcació al centre via Bifurcació Aigües i Clot, estalviant transbords i esperes innecessàries. I, òbviament, si s’opta pel pla que s’ha optat caldria haver reforçat la freqüència a la R2 Nord, desviant alguns trens de la R2 Sud que acaben a l’Estació de França cap al Vallès Oriental.

R4 Sud
Acabarà, majoritàriament, a Badalona enlloc de continuar cap al Vallès Occidental i el Bages (hi ha alguns trens que continuaran cap a Terrassa o Manresa per Clot i Bifurcació Aigües). Per tal de prestar servei a aquesta sublínia hauria estat més eficient que els trens de la R1, enlloc d’acabar a l’Hospitalet, continuéssim cap al Baix Llobregat i el Penedès, descongestionant el túnel de Plaça de Catalunya i fent més fluïda la circulació a la R1 (les estacions de Badalona i Montgat no estan preparades, malauradament, per assumir l’arribada de trens “massiva” de la R4 en doble composició).
No obstant això, i mirant-ho des d’un punt de vista corporativista, els clients de l’estació de Badalona durant el nadal disposarem de més trens que mai i que començaran o acabaran aquí i, per tant, ens podrem assegurar un seient.

Tal com diu la dita l’home és l’únic ésser que és capaç d’entrebancar-se dues vegades amb la mateixa pedra. En aquest cas “l’home”, altrament dit RENFOMENTADIFDPTOP és l’únic ésser capaç de col·lapsar Barcelona les vegades que calgui. Moltes vegades l’home, RENFOMENTADIFDPTOP, és un ésser no racional.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estupidesa oficial

Post by Guigui »

metring wrote:Guigui, espero que no t'importi que hagi allargat una mica la teva paraula, però és per una "bona causa"! xD
Què va! Tot el que sigui fustigar qui s'ho mereix, s'ho val! Entre d'altres, és per això que poso la meva paraula al servei de la comunitat.

I una cosa que, en mig de tot aquest desgavell afegiria a l'encertada aportació d'en rogermelcior: ara tallen totalment una entrada pel nord de Barcelona, i l'altra la deixaran a mitges. Doncs no haurien pogut aprofitar la remodelació de l'intercanviador de metro de la Sagrera perquè Renfomentadif hi fes el que calia que fes i que no se li acudeix fer fins ara? Ho diré sense embuts: si volien tocar els nassos a la gent (els seus "clients", en vocabulari hipòcrita), no ho haurien pogut fer millor. Deu ser que les comunicacions oficials encara recorren els 600 quilòmetres des del forat del dònut, perdó, la capital del "Reino", en diligència.

Excuseu el meu to agressiu, però avui he tingut algunes experiències, no relacionades amb el TP, que m'han fet baixar encara més la consideració de tots els estament públics d'aquest país i augmentar-hi la bel·ligerància.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by Pere »

Jo no acabo d'entendre perquè els primers i últims trens de la C3 i C4 passen per Plaça Catalunya, Arc de Triomf, Clot Aragó i Sant Andreu Comtal, i en canvi els Regionals de Lleida per Manresa passaran per Passeig de Gràcia podent fer perfectament que la ruta que fan la resta de trens desviats.

Poques ganes de treballar, o és que els IMPULSAdors tampoc tenen clar el mapa de tunels urbans de Barcelona ?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

El Pla Repulsa ataca de nou! Avui, a la megafonia d'una 447 cap a Sants, començaven a emetre els missatges d'"Informació de servei: per obres en la catenària" en castellà i en català, un per parlar del tall del túnel, i l'altre dels trens que finalitzen el recorregut a Badalona, amb la particularitat de que cap dels missatges acabava, és a dir, es tallaven a la poca estona de començar. :martell2

A Sants, ja estan posant els mega-cartells publicitaris als vidres del forat de les escales.
User avatar
rogermelcior
N5
N5
Posts: 147
Joined: Monday 14/09/2009 20:08
Location: Badalona
Contact:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by rogermelcior »

metring wrote:El Pla Repulsa ataca de nou! Avui, a la megafonia d'una 447 cap a Sants, començaven a emetre els missatges d'"Informació de servei: per obres en la catenària" en castellà i en català, un per parlar del tall del túnel, i l'altre dels trens que finalitzen el recorregut a Badalona, amb la particularitat de que cap dels missatges acabava, és a dir, es tallaven a la poca estona de començar. :martell2

A Sants, ja estan posant els mega-cartells publicitaris als vidres del forat de les escales.
Si, jo els vaig sentir des d'ahir i he pujat a 5 unitats diferents que ho anunciaven i com bé dius a cap sencer... Creia que era casualitat meva! XD
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

Doncs no, res de res, per descomptat que per la megafonia és impossible d'assabentar-se de res! I als Civies passa igual, algú ho sap?
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by UT596001 »

metring wrote:Doncs no, res de res, per descomptat que per la megafonia és impossible d'assabentar-se de res! I als Civies passa igual, algú ho sap?
Doncs jo quan escolto els missatges de megafonia siguin a estacions o trens els escolto bé... excepte els d'incidències als Civia que sí és impossible d'entendre. Em refereixo en general, no els d'aquestes obres en concret, que avui precisament he anat avui en tren de Sabadell Nord a Barberà del Vallès i no he escoltat cap missatge (és clar que m'he trobat el tren a l'andana a Sabadell i a Barberà he sortit corrents per no perdre l'autobús urbà), tampoc he vist cap cartell a les estacions, ara, això sí, a Sabadell Nord ja tenien horaris de butxaca de les obres.

Aviam què em trobo el dia 25 quan agafi el 15622 per anar fins al Clot...
User avatar
rogermelcior
N5
N5
Posts: 147
Joined: Monday 14/09/2009 20:08
Location: Badalona
Contact:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by rogermelcior »

Avui he pogut veure Badalona com a capçalera de la R4 SUD!
D'una banda pel que veig els trens de la R4 Sud arriben una mica abans dels de la R1 que continuen el recorregut. Surten abans que arribi el tren de la R1 cap a l'Hospitalet i fan esperar una mica a l'estació aquest darrer.
No s'indica per megafonia que aquest tren acaba allà o surt, pel que a la pràctica la gent no és conscient de el disposa per anar a Barcelona!
He vist per cert dos Civia en simple "sin servicio" a l'alçada de Badalona i sentit Mataró (desconec si paraven a les estacions perquè l'he vist entre Badalona i Sant Adrià B.)!
Coses molt estranyes per ser un dia de nadal...

bon nadal!
:)
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by mikado »

Anit a hores fora de lo normal per ser nit de nadal, nombroses composicions "SIN SERVICIO" sortien de L'Hospitalet cap a Sants o millor dit direcció Sants.Eren dobles de 447 i alguna 440R. Suposso que seria per fer-les dormir ja després del tall a Montcada per donar servei aquests dies a la C3 i C4 (anomenemles Nord)
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by UT596001 »

rogermelcior wrote:D'una banda pel que veig els trens de la R4 Sud arriben una mica abans dels de la R1 que continuen el recorregut. Surten abans que arribi el tren de la R1 cap a l'Hospitalet i fan esperar una mica a l'estació aquest darrer.
No té perquè, la cadència de pas de la C1 en festiu és de un tren cada 15 minuts, mentre que a la C4 és un cada 20 minuts. (se sobreentén que fins a Mataró i Martorell respectivament)
No s'indica per megafonia que aquest tren acaba allà o surt, pel que a la pràctica la gent no és conscient de el disposa per anar a Barcelona!
Cap allà a la una del migdia que és quan he estat jo sí s'anunciaven els C4 a l'estació per megafonia totalment manual, ara, els viatgers com si sentissin ploure... deuen pensar "ah, Martorell, no deu passar per Barcelona..."

Per cert, les meves notes del tall:
Els desinformadors actuen de valent a Montcada i Reixac-Manresa: arriba a aquesta estació el regional Lleida-L'Hospitalet, i comencen a dir als viatgers del tren que baixem, etc... com l'interventor del tren ja s'ho veia venir, ja s'havia col·locat a la porta per dir-los que no fessin baixar als viatgers ja que aquell tren anava fins a Barcelona. Doncs el desinformador dient erre que erre que no, que baixéssim del tren, dient-li a l'interventor que és ell l'equivocat :x i m'ha preguntat a mi on vaig, on jo contesto: "al Clot" convidant-me a baixar i l'he dit que no calia i l'he donat a entendre que m'en fio millor de la informació de l'interventor que la d'ell. L'interventor ha baixat a l'andana fent pujar els viatgers i aquests, lògicament, han fet cas a l'interventor. L'interventor després, lògicament, ha dit la gran frase de "no se enteran de nada" a lo que jo li contesto: "es que ni siquiera se han molestado a mirarse el horario dónde sale bien clarito!", assentint. Per cert, el tren era una 470 autèntica.
Al ramal de les Aigües ens han parat i han deixat passar per davant nostre un rodalies cap a l'Aeroport que anava ple a vessar.
Al Clot no he vist res d'extrany. M'he dirigit a la via quatre on el primer tren era amb destinació Badalona. Es presenta una 447 en doble amb el teleindicador posant ben clar la seva destinació.
Aquesta 447 no portava la megafonia en funcionament, per tant m'he quedat amb les ganes d'escoltar el missatge de "Próxima parada Badalona, final de trayecto".
A l'estació de Badalona a part del que he comentat el meu tren ha acabat a la via 1, generant confusió als viatgers. Per sort, s'ha anunciat per megafonia manual que el proper tren a Mataró sortiria de la via 3 (la desviada). M'he estat uns 35 minuts i el segon C4 de darrera sí ha acabat a la via 3, passant els trens cap a Mataró i Blanes com sempre per la via 1.

I això és tot.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”