Regals transportils per Nadal
Regals transportils per Nadal
Hola, nois, espero que passeu molt bé les festes
Ahir, el Pare Noel em va portar un regal molt xulo, per portar-me bé
Una obligació del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, de l'any 1925, i en perfecte estat de conservació, va ser una sorpresa genial! A partir d'ara, sóc accionista
Heu rebut mai per festes regals frikis metreros, o d'un altre transport, d'aquest calibre?
Una obligació del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, de l'any 1925, i en perfecte estat de conservació, va ser una sorpresa genial! A partir d'ara, sóc accionista
Heu rebut mai per festes regals frikis metreros, o d'un altre transport, d'aquest calibre?
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- wefer
- Administrador
Recordeu que com a màxima el 31 de desembre he de comprar tots els bitllets que necessiteu fins el febrer (o més?) de l'any que ve.Fran-Ikarus wrote:A mi, malauradament, l'única obligació de Metro que em porta, any rera any, és la de pagar més que l'anterior per la T50/30
De regals frikis de transport... doncs no, només els "típics" llibres de la història del metro, del tramvia, etc.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Accions
Molt xulo, metring! Quina sort, noia!metring wrote:Hola, nois, espero que passeu molt bé les festes
Però per aquella època no existia cap empresa anomenada Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, diria jo. Corregeix-me si m'equivoco, però el que tens o són accions del Gran Metropolitano de Barcelona o del Ferrocarril Metropolitano Transversal.
Per cert, de regals d'aquests res...Però bé, el Pare Noel em va portar per avançat (durant novembre/desembre):
-Un plafó d'aquells de plàstic amb esquema d'una línia que es posen dins dels trens, de la L2 del FMB
-Un tirador d'alarma (aparell i carcassa inclosos) de la sèrie 1000 del FMB
8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Accions
El primer el, el pots posar al saló, i l'alarma, com a timbre del pis al costat de la porta. Si volen picar, hauríen de tirar de la alarma...JaMiRo! wrote:
-Un plafó d'aquells de plàstic amb esquema d'una línia que es posen dins dels trens, de la L2 del FMB
8)
Re: Accions
New edition: Si, si, diu Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, i és correcte. Acabo de mirar al "Síntesis histórica del Metro de Barcelona" i diu que el nom oficial era aquest, però que era conegut com el Transversal.JaMiRo! wrote:
Molt xulo, metring! Quina sort, noia!
Però per aquella època no existia cap empresa anomenada Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, diria jo. Corregeix-me si m'equivoco, però el que tens o són accions del Gran Metropolitano de Barcelona o del Ferrocarril Metropolitano Transversal.
Per cert, de regals d'aquests res...Però bé, el Pare Noel em va portar per avançat (durant novembre/desembre):
8)
Jo em regalaré una Tarja Combinada de TEISA/TMG (no és metrero però és transportil) i un bitllet de tira de paper de TEISA. Lo de la combinada és perquè estan a punt de desaparèixer (o això sembla) i el bitllet de tira...perquè costa de trobar-ne (pensava que havien desaparegut del tot).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Regals "metreros" per Nadal
Rebateijo el fil, i el començo amb el regal que ens va ******* ahir el Tió, a veure què us sembla als companys d'ARCA :
- Attachments
-
- Rico Bus.jpg (85.38 KiB) Viewed 2656 times