Especial sèrie 1000 a barnametro.org
Especial sèrie 1000 a barnametro.org
NOTA DEL JaMiRo!: Ho he dit en un altre fil del FoTraCat, però per si de cas no és suficient publicitat, ho torno a col·locar aquí baix.
Hola!
L'actualització del març de la meva pàgina s'està penjant ara mateix (per això és possible que la pàgina no funcioni fins d'aquí a una bona estoneta, encara queden 200-300 MB per pujar).
Us ho comento perquè hi ha un parell de novetats; una d'elles és un especial homenatge a la sèrie 1000 , farcit de fotos com la d'aquí baix i videos.
Si voleu més, ja sabeu . Insisteixo en què fins d'aquí una bona estona no estarà disponible perquè s'està penjant ara mateix la pàgina.
Un cop sigui penjada (diria que cap a les 18:00-19:00 ja estarà llest), ja em direu què us sembla l'especial.
Salut!
Hola!
L'actualització del març de la meva pàgina s'està penjant ara mateix (per això és possible que la pàgina no funcioni fins d'aquí a una bona estoneta, encara queden 200-300 MB per pujar).
Us ho comento perquè hi ha un parell de novetats; una d'elles és un especial homenatge a la sèrie 1000 , farcit de fotos com la d'aquí baix i videos.
Si voleu més, ja sabeu . Insisteixo en què fins d'aquí una bona estona no estarà disponible perquè s'està penjant ara mateix la pàgina.
Un cop sigui penjada (diria que cap a les 18:00-19:00 ja estarà llest), ja em direu què us sembla l'especial.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
...
Ja t'ho he dit al subfòrum BCN, però ho repeteixo: brillant!
ya pispo porto una foto de l'especial ficada com avatar del Messenger
El que passa es que els vídeos es carreguen però sense imatge, només el só, quelcom que no em molesta massa pq el só dels Brown Boveri ja s'ho val
Vox
ya pispo porto una foto de l'especial ficada com avatar del Messenger
El que passa es que els vídeos es carreguen però sense imatge, només el só, quelcom que no em molesta massa pq el só dels Brown Boveri ja s'ho val
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
AVI DivX
Això és perquè no disposes de còdecs DivX al reproductor que fas servir. Bé, si els vols veure, ja saps el que has de fer, descarregar-los...Vox wrote:El que passa es que els vídeos es carreguen però sense imatge, només el só, quelcom que no em molesta massa pq el só dels Brown Boveri ja s'ho val
El format dels videos és AVI (per tant, compatible 100% amb el reproductor de Windows). Però, insisteixo, et calen els DivX.
Re: AVI DivX
Per ser exactes, AVI no és un format de vídeo sinó un contenidor multmèdia. El format de vídeo seria com ha estat codificat, per exemple amb el còdec de DivX.JaMiRo! wrote:El format dels videos és AVI
És possible tenir un vídeo DivX en diferents contenidors: el flux de dades és exactament igual però empaquetat de forma diferent, per exemple amb el contenidor Ogg Media (OGM), el qual no s'ha de confondre amb el còdec d'audio Vorbis i el de vídeo Theora, si bé la majoria de fitxers OGM fan servir aquests còdecs.
Acabada la torracolloneria , l'enhorabona per l'especial!
- Trenscat
- N10
Moltes felicitats per l'especial dels 1000. La veritat és que està molt ben fet i m'ha sorprès la gran quantitat de vídeos que hi ha. Així recordarem bé el mític soroll dels 1000 per sempre més
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Eiiii
Molt i molt macu el reportatge
El que més m'ha agradat es la secció de convivència amb les dues series, són imatges que et fan veure, el passat i el present.
Aquest és un dels reportatges per ensenyar als nostres futurs fills o als néts de com ens moviem a L5
Molt macu Oscar
Molt i molt macu el reportatge
El que més m'ha agradat es la secció de convivència amb les dues series, són imatges que et fan veure, el passat i el present.
Aquest és un dels reportatges per ensenyar als nostres futurs fills o als néts de com ens moviem a L5
Molt macu Oscar
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Ves preparant els del 1100 de L4
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Agraït
Hola!
Gràcies Denisuko.
Aquesta mateixa tarda vaig a immortalitzar trens de la sèrie 1100 a la L4, i buscaré ansiosament la imatge del 1100 vs 2100...
Si algú em veu, ja em saludarà!
Salut!
Gràcies Denisuko.
Aquesta mateixa tarda vaig a immortalitzar trens de la sèrie 1100 a la L4, i buscaré ansiosament la imatge del 1100 vs 2100...
Si algú em veu, ja em saludarà!
Salut!
Bloc!
Hola!
Seguint les passes del company Bernat , inicio un nou bloc on d'ací a poc començaré a postejar coses.
Val a dir que la decisió ha estat presa per dos motius fonamentals:
-Malauradament, no puc actualitzar la pàgina amb el ritme que desitjaria, a saber: fent el projecte de fi de carrera, treballant, pintant i moblant pis, etc. Però afortunadament no passa un mes sense que hi hagi cap novetat.
-El bloc permet una comunicació més directa, diguèssim que un bloc és una web informal. Així, a la que tingui un video o una foto que valguin la pena les posaré; faré el mateix quan tingui notícies. D'aquesta manera, farà de suport a la pàgina.
Doncs això, durant aquest mes arrenco el bloc.
Salut!
PD: ja us podeu imaginar que durant els propers mesos el bloc serà monotemàtic; objectiu: fer fotos i videos a diestro y siniestro de la sèrie 1100.
Seguint les passes del company Bernat , inicio un nou bloc on d'ací a poc començaré a postejar coses.
Val a dir que la decisió ha estat presa per dos motius fonamentals:
-Malauradament, no puc actualitzar la pàgina amb el ritme que desitjaria, a saber: fent el projecte de fi de carrera, treballant, pintant i moblant pis, etc. Però afortunadament no passa un mes sense que hi hagi cap novetat.
-El bloc permet una comunicació més directa, diguèssim que un bloc és una web informal. Així, a la que tingui un video o una foto que valguin la pena les posaré; faré el mateix quan tingui notícies. D'aquesta manera, farà de suport a la pàgina.
Doncs això, durant aquest mes arrenco el bloc.
Salut!
PD: ja us podeu imaginar que durant els propers mesos el bloc serà monotemàtic; objectiu: fer fotos i videos a diestro y siniestro de la sèrie 1100.
- Trenscat
- N10
Felicitats per la iniciativa Òscar. És que al capdavall és la manera de poder posar fotos noves pràcticament de manera immediata ja que si has d'esperar a actualitzar la web doncs passa com amb les samarretes de la sèrie 1000
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Re: Especial sèrie 1000 a barnametro.org
Ara no està disponible i el vui veure!!! Encara no l'he vist...
Parlem amb propietat.
Doncs ho tens bastaaant...Imposible.
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Ya...metring wrote:Doncs ho tens bastaaant...Imposible.
Jamirooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Parlem amb propietat.
Noi, la pàgina ja fa anys que no funciona ni en JaMiRo! passa més per aquí. Per tant, com que no té sentit parlar d'una cosa que ja no existeix, el millor que podem fer és