ElDesi1994 wrote:Demà inauguren una web dediacada al Gran Metro, per coincidir amb l'aniverdari:
http://www.granmetro.es/
Al César lo que es del César. Dignidad imperial a quien desveló el mayor misterio de la red metropolitana.
ElDesi1994 wrote:Demà inauguren una web dediacada al Gran Metro, per coincidir amb l'aniverdari:
http://www.granmetro.es/
He tingut la paciència de mirar aquesta nova web.ElDesi1994 wrote:Demà inauguren una web dediacada al Gran Metro, per coincidir amb l'aniverdari:
http://www.granmetro.es/
Siguem benèvols i no pensem malament, home... deu ser que els documents els va ******* el tióBCN2008 wrote:S'havia d'esperar fins al dia 30 de desembre del 2009 per poder coneixer aquesta informació? No crec que la informació l'hagués trobat ahir a la nit.
Jo no vull criticar la seva manera d'actuar, sinó el fet de que, tenint aquesta informació, segurament desde fa temps (a no ser que l'hagi cagat el tió, com diu en Wefer), i veient com hi havien alguns misteris al voltant d'alguns temes (AlloqueanomenemBanco, per exemple), no hagués donat a coneixer ni una part de la seva informació. Ja esta bé que s'hagi decidit a publicar-la, i desde aqui el felicito pel bon treball que ha fet i farà.Platanito wrote:Jo crec que està en el seu dret d'actuar com ho ha fet, recopilant i ordenant la informació per treure-la en una data assenyalada. El més dolent que pot haver succeït per endarrerir la publicació de l'estudi és que algun aficionat al ferrocarril hagi mort sense conèixer aquesta informació.
No ens enganyem: no ho ha fet per cap "filosofia", sino perquè es va enrrabiar amb nosaltres, per motius que només ell coneix i pels quals, molts usuaris van rebre i un company seu va arribar a deixar els seus missatges buits, deixant escapçats diversos fils, no ho podem deixar de banda. Es pot investigar perfectament, i no per això, no fer cinc cèntims de les coses que es va trobant, i més tenint en compte que al cap i a la fi, és per a una web, i no pas per fer un llibre, per guanyar-se les garrofes. Bé que ho va fer amb la pel·lícula del GMB, oberta a tothom. Això sí, evidentment, millor l'Àlex Reyes, que s'ha donat una currada impressionant, que no pas l'inefable que va agafar fotografies, atribuint-se l'autoria, crear una web sobre estacions fantasmes, plena d'errades i que per a més delicte, la Generalitat li doni la "marca" de "patrimoni", i a sobre, un llibre, que té ànim de lucre i no ha repartit calers entre els autors de les fotografiesPlatanito wrote:Jo crec que està en el seu dret d'actuar com ho ha fet, recopilant i ordenant la informació per treure-la en una data assenyalada. El més dolent que pot haver succeït per endarrerir la publicació de l'estudi és que algun aficionat al ferrocarril hagi mort sense conèixer aquesta informació.
Ni tan sols penso que sigui criticable. Es una filosofia diferent: ell ha investigat a la manera antiga, individual, pròpia d'un autònom o d'un equip professional. Aquí estem acostumats a l'estil 2.0: es comparteix tot, cosa que fa que la informació flueixi des del principi i que sigui més fàcil complementar-la. També val a dir que després hi ha qui se'n beneficia particularment recopilant dades i imatges en benefici propi, com va fer un altre estimat conegut nostre. En el cas d'una font tancada com un llibre o una web unipersonal és més fàcil de controlar aquests abusos.
Com a propietari d'una web tancada, anterior a l'existència de qualsevol web 2.0, ja et dic que això no és així. Estic fart de veure com la informació que jo he posat també s'ha distribuït per tot arreu sense permís. Igual que en aquest fòrum obert, mitjà que ara mateix és el millor per donar a conèixer informacions.Platanito wrote: En el cas d'una font tancada com un llibre o una web unipersonal és més fàcil de controlar aquests abusos.
Déu n'hi do de l'odi (absurd i sense sentit) que corre per alguns llocs...Àlex Reyes a la seva web del GMB wrote:Se me ha llamado envidioso, déspota, paranoico, asocial, afecto a lo material e incapaz de relacionarme con las personas, escondedocumentos, y un largo etcétera para el que no vale la pena escribir ni una sola línea más.