Clar una línia de 85 anys amb 30 estacions amb la tira i mes de trens i amb un nombre molt alt de passatgers transportats, en contra d'una línia de 5 estacions amb una quantitat de passatge ínfima i 3 o 4 trens.victorcasta wrote:A L1 quan no és un disc apagat, és una falsa ocupació, i quan no un carril trencat, i quan no un tren que amb una averia i és estrany el dia que no hi ha retards. I moltes d'aquestes incidències no es resolen en 15 minuts.Proastiakos wrote:Ensenya'm un llistat d'incidències diàries durant una setmana i parlem.
Sincerament i proporcionalment ni punt de comparació.
Veig que també estàs molt ben posat en lo que passa sota terra, però crec que no fan falta tantes dades rellevants. Jo també te'n podría de donar d'altres per a que vegis del que parlo, pero sincerament, ni em fa falta fer-ho públic, ni es lloc adient, ni ve al cas.
D'altra banda dient tot aixó, crec que poses en dubte la professionalitat de molta gent que cada dia està treballant pel manteniment del suburbà i per la gestió del mateix. Les línies convencionals sempre seràn més humanes i sempre hi haurà algú que pugui detectar el que un ordinador no pot detectar per que per a que sigui així hauría d'existir un nivell d'automatització altíssim. Diga'm per a que hi ha un tècnic a cada tren? Per aixó deixa d'haver-hi cabina i motorista? Si al cap i a la fi el tren sempre porta algú a bord!