Cremallera de Núria
- lauria1226
- N7
Re: Notícies cremallera Núria
El gener del 2003, ara no recordo exactament quina revista era perquè l'exemplar el vaig regalar al maquinista del tren grog que molt amablement em va deixar fer el viatge a la cabina, doncs bé hi havia un reportatge amb tot luxe de fotos del verd a Núria.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hobbytren sens dubte.
lauria1226 wrote:El gener del 2003, ara no recordo exactament quina revista era perquè l'exemplar el vaig regalar al maquinista del tren grog que molt amablement em va deixar fer el viatge a la cabina, doncs bé hi havia un reportatge amb tot luxe de fotos del verd a Núria.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ara m'ha vigut d'on les vaig veure. Crec que era en un les links de wefer sobre els carrilets.
De nou al FTC
Es podien veure a la lamentablement desapareguda web de carrilets de Catalunya i Espanya:
Aquí en teniu una versió per la posteritat: http://web.archive.org/web/200605050956 ... secat.html
foto Amadeu Parera?
foto Amadeu Parera?
foto Amadeu Parera?
Aquí en teniu una versió per la posteritat: http://web.archive.org/web/200605050956 ... secat.html
foto Amadeu Parera?
foto Amadeu Parera?
foto Amadeu Parera?
Re: Cremallera de Núria
Ara que veig les fotos i me les paro a mirar, entenc perque aquell dia va ser un veritable caos, que va comportar certes reticencies inicials envers els stadler.
De nou al FTC
els problemes que pogués donar el stadler verd no van ser res comparat amb lo que va venir els primers anys de circulació normal dels "blaus". Necessitaria una enciclopedia per recopilar totes les avaries, incidencies...marc wrote:Ara que veig les fotos i me les paro a mirar, entenc perque aquell dia va ser un veritable caos, que va comportar certes reticencies inicials envers els stadler.
Es logic que els Stadles donessin problemes, i crec que encara n'han donat pocs, perque cal pensar que eren una prova pilot al ser els primers GTW amb tracció de cremallera, a part em sembla que tots els GTW no donen gaires bons resultats, perque si no vaig errat els del tren groc tambe han donat molts problemes
De nou al FTC
L'excusa aquesta de que eren els primers GTW amb cremallera, cada cop penso que te menys raó de ser. La gent d'Stadler tenen els C... pelats de construir trens cremallera i unitats GTW d'adherencia. Llavors quin gran problema hi ha d'haver per combinar-ho?marc wrote:Es logic que els Stadles donessin problemes, i crec que encara n'han donat pocs, perque cal pensar que eren una prova pilot al ser els primers GTW amb tracció de cremallera, a part em sembla que tots els GTW no donen gaires bons resultats, perque si no vaig errat els del tren groc tambe han donat molts problemes
Si FGC va voler comprar 7 unitats al preu de 4, és un altre tema...
- lauria1226
- N7
La revista és efectivament Hobbytren, però passa una cosa excepcional i és que el nº en qüestió, el 111, està equivocat i porta la data de Gener del 2002 cosa totalment anacrònica si tenim en compte que una de les fotos porta la data de 23-12-2002, ademés que el Gener del 2002 encara no havia arribat cap stadler.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
7 unitats al preu de 4? Això és cert? Molt desesperats deurien trobar-se a ca'ls Stadler per fer una oferta com aquesta...marcel wrote:Si FGC va voler comprar 7 unitats al preu de 4, és un altre tema...
Ara si que estic flipant, de de quant existeix el 7x4 en les rebaixes? Ara entenc perque els interiors son de tant baixa qualitat
De nou al FTC
Lo de l'oferta 7x4 evidentment era una exageració. Pero no deixa de ser cert que FGC no es va estirar gaire a l'hora de comprar el material per montserrat i Nuria.
Ara podriem discutir de qui és culpa, de qui vol comprar barat o de qui decideix fabricar a aquest preu...
Només cal veure la qualitat dels interiors dels Stadler o la no duplicació de components critics per evitar avaries.
Ara podriem discutir de qui és culpa, de qui vol comprar barat o de qui decideix fabricar a aquest preu...
Només cal veure la qualitat dels interiors dels Stadler o la no duplicació de components critics per evitar avaries.
Home, en cas que aquest 7 al preu de 4 sigui cert (motiu pel qual els dos Stadlers de Núria haurien sortit GRATIS), em dóna una idea de qui hi hauria pogut estar al darrere...
Plànols Automotor BeH 4/8 de Núria
Hola a tots!
Em preguntaba si algú de vosaltres sabria on poder aconseguir els plànols dels automotors Beh 4/8 de la vall de Núria.
Moltes gràcies!
Em preguntaba si algú de vosaltres sabria on poder aconseguir els plànols dels automotors Beh 4/8 de la vall de Núria.
Moltes gràcies!