Bus Driver

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
Gersenz
N4
N4

Bus Driver

Post by Gersenz »

Hola a tothom!

No sé si ja se sabia però... avuí he trobat això que por interessar a més d'un

http://www.busdrivergame.com/
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
JaMiRo!
N10
N10

Vallensana

Post by JaMiRo! »

Com he dit en un altre fil, d'aquí a poc el Bill Gates treurà el Microsoft Vallensana Simulator... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
wefer
Administrador

Post by wefer »

L'he estat provant (és gratuït durant una hora) i... que voleu que us digui, no m'ha convençut gaire. Trobo que la idea és bona, però al cap d'una estona es fa una mica avorrit.
Farien falta més opcions de configuració, més vistes, una conducció més realista, un tràfic més realista, etc.
El que m'ha fet gràcia és com crida la gent del bus quan frenes massa fort xD
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Re: Bus Driver

Post by ElDesi1994 »

Un altre molt millor, però que molt millor!

http://www.citybussimulator.com/
Parlem amb propietat.
tintin
N6
N6

Post by tintin »

On es pòt comprar?
O només és la demo de moment?
ElDesi1994
N7
N7

Post by ElDesi1994 »

Jo el tinc complet, però el vaig conseguir gràsies a un amic que s'el va descarregar... :oops: :blah

No et puc dir més.
Parlem amb propietat.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

ElDesi1994 wrote:Un altre molt millor, però que molt millor!

http://www.citybussimulator.com/

Un altre encara millor :o :o

http://www.omnibussimulator.de/

;)
Image
ElDesi1994
N7
N7

Post by ElDesi1994 »

Aquest no té els gráfics que te el que he mecionat abans, per això... MOLLOR! :D

No tenia ni idea d'aquest joc, moltes gràsies! :reve
Parlem amb propietat.
marc
N8
N8

Post by marc »

Quin dels altres dos em recomaneu, perque em vaig descarregar el bus driver i no em funciona massa be. Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
De nou al FTC
ElDesi1994
N7
N7

Post by ElDesi1994 »

marc wrote:Quin dels altres dos em recomaneu, perque em vaig descarregar el bus driver i no em funciona massa be. Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
Jo et recomano el City Bus Simulator 2010, molt més realista (sembla real) o paguen amb tarjeta o amb diners, quan es amb diners tens que donarli al client el Bitllet. Tens que obrir la porta davantera si puja gent, la trasera si surt, la RAMPA, per les cadires de rodes, molt realista tot... :D :D :D
Parlem amb propietat.
Guigui
Administrador

Puntuació alta

Post by Guigui »

marc wrote:Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
Doncs força alta. A Barcelona, sovint no hi ha més remei que trepitjar la línia per l'estretor del carril bus, i m'he trobat amb ben pocs conductors de TMB que condueixin en pla ral·li.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Lluita1714
N9
N9

Re: Puntuació alta

Post by Lluita1714 »

Guigui wrote:
marc wrote:Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
Doncs força alta. A Barcelona, sovint no hi ha més remei que trepitjar la línia per l'estretor del carril bus, i m'he trobat amb ben pocs conductors de TMB que condueixin en pla ral·li.
Jo mai m'he topat amb bus així, excepte fa temps, el 111 ( Vallvidrera - Tibidabo ). Era divertit, i degut a les corbes molts anàvem espantats de no caure per un barranc. Però era bon conductor, i el darrer cop que vaig anar no era ell i el nou era prudent. Una llàstima :D era la meva atracció favorita del Tibidabo.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
marc
N8
N8

Post by marc »

em sembla que ens estem desviant de tema, pero us recomano que un dia probeu la linia 10, fa tota l'avinguda estatut de catalunya pel centre del carril i en els carrers lepant i jorge Manrique les frenades son considerables, punts que aquest joc valora molt negativament.
De nou al FTC
wefer
Administrador

Post by wefer »

marc wrote: la linia 10, fa tota l'avinguda estatut de catalunya pel centre del carril
Però aquestes coses no són problema del bus normalment, sinó de l'ajuntament que fa carrils que semblen per a cotxes de joguina i els busos han d'ocupar-ne dos per força.

En quant als jocs... em falta l'opció més interessant per tenir tot el realisme que cal: que et paguin un bon sou a final de mes :D
marc
N8
N8

Post by marc »

wefer tens tota la raó, fan passar els busos per alguns llocs que ja em perdonaran, pero be aixo es espanya, un pais de 1a (no se si 1a divisio o 1a regional :) )

Per cert algun d'aqusts jocs et dona la opció de tenir la prespectiva del conductor, es que no he tingut temps de provar-los per culpa dels examens.
De nou al FTC
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”