Ferrocarril Central Catalán per Esparreguera
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ferrocarril Central Catalán per Esparreguera
Us consta que la línia del Faves Cuites Catalanes estigués previst fer-la passar per Esparreguera?
Tinc un bitllet edmonson del Central Catalán amb inici a Esparreguera...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Ferrocarril Central Catalán per Esparreguera
Aquests dies hi ha una mica d'enrenou entre els ajuntaments de la zona amb l'estació de l'Aeri de Montserrat perquè sembla ser que part de les instal.lacions estan bastides en terreny pertanyent al terme municipal d'Esparreguera. Vés que no sigui això la clau del teu enigma...liniadelRipollés wrote:Us consta que la línia del Faves Cuites Catalanes estigués previst fer-la passar per Esparreguera?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Les instal·lacions de l'aeri de MONTSERRAT es troben en part en el terme municipal d'Esparreguera, i fins ara no se n'havien adonat, o com va això?
O... potser és que t'estàs referint a l'aeri d'Esparreguera que, d'altra banda... home, tenint en compte que la seva funció és comunicar el POBLE d'Esparreguera amb la Llobregat - Anoia... és com bastant llògic que ocupi part d'aquest terme municipal, no? A ningú se li acudiria que l'Estació de França de Barcelona s'hagués construit a Aiguafreda, per exemple (bé, sí... els que van construir l'estació del Camp de Tarragona, però vaja...).
O... potser és que t'estàs referint a l'aeri d'Esparreguera que, d'altra banda... home, tenint en compte que la seva funció és comunicar el POBLE d'Esparreguera amb la Llobregat - Anoia... és com bastant llògic que ocupi part d'aquest terme municipal, no? A ningú se li acudiria que l'Estació de França de Barcelona s'hagués construit a Aiguafreda, per exemple (bé, sí... els que van construir l'estació del Camp de Tarragona, però vaja...).
-
- N10
L'estació inferior de l''Aeri de Montserrat està en terme municipal d'Esparreguera, el pont que creua el Llobregat marca el límit entre els termes de Monistrol de Montserrat (al nord del pont) i Esparreguera i Collbató.
-
- N10
A mi sempre m'han explicat que el Funi de Sant Joan està al Bages. I jo crec que totes les instal.lacions del Funi de Sant Joan són del Baix Llobregat...
i hi ha coses més curioses encara de Montserrat que no us explicaré...
i hi ha coses més curioses encara de Montserrat que no us explicaré...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Exactament. El funi de Sant Joan està al Baix Llobregat, doncs el límit comarcal passa per la plaça situada damunt de l'estació del cremallera i pel carrer que puja fins a la font. En canvi, el de la Santa Cova no t'ho sabria dir doncs el límit passa pel mateix traçat del funi.
-
- N10
Bé, cal tenir en compte que a la Muntanya són un pèl curiosos. Hi ha una espècie d' impost o taxa o quota o...que paga FGC que es diu alguna cosa així com Cànon Real del Monestir...i que surt a les memòries de l'empresa com a despesa.
Jordi Freixas wrote:I fins ara no se n'han adonat?
- Guigui
- Administrador
Ve de lluny
D'això, segles enrere, se'n deia el delme.liniadelRipollés wrote:Bé, cal tenir en compte que a la Muntanya són un pèl curiosos. Hi ha una espècie d' impost o taxa o quota o...que paga FGC que es diu alguna cosa així com Cànon Real del Monestir...i que surt a les memòries de l'empresa com a despesa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
Que no sigui perquè l'estació d'Abrera originàriament es deia "Abrera-Esparreguera" si no recordo malament, em sona d'haver-ho vist en alguna foto del llibre del Salmerón.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat