Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
tren250 wrote:Anuncio canvis que venen de la Soci: Al final el viatge commemoratiu la 211 no passarà per la línia d'Igualada. Passarà per la línia de Manresa fins a Olesa, segons comuniquen per el butlletí.
ja queden pocs dies... estic impacient per saber l'hora :p
Deu ser (disculpeu l'expressió) l'ai carai! viatjar fins a Manresa en 211
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Bones: Primer sento molt que no hagi pogut connectar-me abans, però la feina s'acumula . M'heu pillat per sorpresa, sento que no hagi ficat més informació, en un principi el tren va des de Barcelona pL.Espanya, fins a Olesa. El viatge surt com en l'hora anteriorment prevista, a les 9, però ara mateix no tinc l'hora d'arribada a Olesa a má. Si demà em puc connectar, us ho diré .
En tot cas, us fico el link de la Soci, on encara que mostri el viatge fins a Igualada, les dades són molt similars: http://www.aafcb.org/06-activitats/activitats.htm
La darrera vegada que vaig anar per la Llobregat-Anoia tenien totes (o quasi totes) les 211 apartades per Martorell-Enllaç a l'espera imagino del seu futur...
Aqui un altre de cinc l'any 2002 passant pel pont metal.lic de Martorell. Tant la unitat com el pont ja son història. Com ja és sabut pel lloc que ocupa el pont, ja desballestat, ara hi passa el TGV Barna-Madrid.
Attachments
copito al pont de martorell 2002.jpg (223.77 KiB) Viewed 7076 times
pedrofgc wrote:Estat lamentable de la unitat 211.05 a Martorell Enllaç el dia 12.01.2010.Porta dos dias aixi.Quina llàstima
Espero que no tingui el mateix estat que la 440.131.És una llàstima,i jo pensant que FGC cuidava més el seu material històric,peró ja veig que no.EL major desig és que és preservin dues 211(una de dos cotxes i una altra de tres cotxes).i l'últilitzin per circulacions especials,per exemple,pels ramals de Súria i Sallent en fires 254+211,o com van fer el 5 de gener amb la línia del Vallès,que els Reis Mags arribin alguna població del Baix Llobregat a bord d'una 211.
pedrofgc wrote:Estat lamentable de la unitat 211.05 a Martorell Enllaç el dia 12.01.2010.Porta dos dias aixi.Quina llàstima
Espero que no tingui el mateix estat que la 440.131.És una llàstima,i jo pensant que FGC cuidava més el seu material històric,peró ja veig que no.EL major desig és que és preservin dues 211(una de dos cotxes i una altra de tres cotxes).i l'últilitzin per circulacions especials,per exemple,pels ramals de Súria i Sallent en fires 254+211,o com van fer el 5 de gener amb la línia del Vallès,que els Reis Mags arribin alguna població del Baix Llobregat a bord d'una 211.
al final he pogut pujar la foto.Està feta avui mateix.
Que trist! si... FGC... tant bona que semblava fa un lustre... ara permet aquestes coses.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Doncs aquesta 211 està igual que la que van pujar a La Molina, amb la diferència que a aquella se li han tret els Schafenbergs per a evitar possibles accidents.
alkolo89 wrote:Doncs aquesta 211 està igual que la que van pujar a La Molina, amb la diferència que a aquella se li han tret els Schafenbergs per a evitar possibles accidents.
Salut
Ara m'he perdut. una 211 a la Molina???? Algu ho pot aclarir?
A propòsit de la 211 de la Molina... té pensada alguna cosa el senyor Jordi Hereu pel que fa a la resta d'unitats 211 que queden? Potser amb això de les Olimpiades en podrien repatir unes quantes pel Pirineu...
Jordi Freixas wrote:A propòsit de la 211 de la Molina... té pensada alguna cosa el senyor Jordi Hereu pel que fa a la resta d'unitats 211 que queden?
Amb l'anunci de les olimpiades, el Sr. Hereu no fa sinó pensar en salvar una reelecció que a hores d'ara té ben perduda. Més enllà d'això, no hi ha res que el preocupi, ni tan sols les pròpies olimpiades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver