Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

sí, per l'explicació de l'incidència tot sembla un error del motorista a l'hora d'obrir portes. En una estació terminal, al treure la clau de govern, el tren es deslocalitza, per la qual cosa no sap a l'estació on es trova i permet l'obertura de portes per ambdós costats. Els trens de les sèries 5000-6000 i 9000 duen un sistema que impideix aquest supòsit.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Miquel »

El LLOP wrote:sí, per l'explicació de l'incidència tot sembla un error del motorista a l'hora d'obrir portes. En una estació terminal, al treure la clau de govern, el tren es deslocalitza, per la qual cosa no sap a l'estació on es trova i permet l'obertura de portes per ambdós costats. Els trens de les sèries 5000-6000 i 9000 duen un sistema que impideix aquest supòsit.
Dons ho vaig veure, la porta que era oberta era la de minusvàlids, la segona començant pel frontal. No recordo quin 5000 era, pero podria ser el 5017-5020 o el 5021-5024, ja que eren els 5000 que corrien per la L3 fà tamps. El cotxe en concret, era el primer direcció Zona Universitària. Potser el motorista va anul·lar els sistemes, ja que va estar més d'un minut a l'estació. Si en voleu proves, porbeu a demanar a FMB les gravacions de l'estació de Montbau de l'anadan dir. Canyelles (en el seu temps), no recordo ni dia, ni mes. Però l'any era el 2006. El Gener el descarto, ja que els 5000, aquell mes feien proves per la L3.
El metro de Barcelona amb motoristes!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by victorcasta »

El LLOP wrote:
Guigui wrote: Suposo que a la L9 els costats per on han d'obrir les portes estaran programats en funció de cada estació.
i a les altres línies també.
Els 2000, 3000 i 4000 no ho porten programat. Els reformats i els 2100 no ho sé.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Proastiakos »

El LLOP wrote:sí, per l'explicació de l'incidència tot sembla un error del motorista a l'hora d'obrir portes. En una estació terminal, al treure la clau de govern, el tren es deslocalitza, per la qual cosa no sap a l'estació on es trova i permet l'obertura de portes per ambdós costats. Els trens de les sèries 5000-6000 i 9000 duen un sistema que impideix aquest supòsit.
A la 4 no és ben bè així...
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

Els 2000, 3000 i 4000 no ho porten programat. Els reformats i els 2100 no ho sé.
ho porten integrat al sistema Cesares però la permisió final d'obrir portes està supervisada per l'ATP. Igual que els reformats i els 2100-5000-6000-9000. La diferència es que els 5000-6000-9000 després de treure la clau de govern, "recorden" durant un temps la seva situació i per això no es deslocalitzen.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Miquel »

El LLOP wrote:ho porten integrat al sistema Cesares però la permisió final d'obrir portes està supervisada per l'ATP. Igual que els reformats i els 2100-5000-6000-9000.
Dons de mica en mica surten coses noves, El Llop, quan va pasar el que explico del 5000, no hi havia ATP a la L3, podria ser aixó.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

Miquel wrote:
El LLOP wrote:ho porten integrat al sistema Cesares però la permisió final d'obrir portes està supervisada per l'ATP. Igual que els reformats i els 2100-5000-6000-9000.
Dons de mica en mica surten coses noves, El Llop, quan va pasar el que explico del 5000, no hi havia ATP a la L3, podria ser aixó.
el que tu dius del 5000, aquesta porta es desbloqueja des de l'interior del tren mitjançant una palanca verda, sempre que el tren estigui aturat. El que tu vas veure va ser un acte de vandalisme pur i dur.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Vandalisme

Post by Guigui »

El LLOP wrote:El que tu vas veure va ser un acte de vandalisme pur i dur.
Per part de qui? De personal autoritzat o delinqüents comuns que van accedir on no podien (i, en aquest cas, caldria veure com va ser possible que hi accedissin)?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

Guigui wrote:
El LLOP wrote:El que tu vas veure va ser un acte de vandalisme pur i dur.
Per part de qui? De personal autoritzat o delinqüents comuns que van accedir on no podien (i, en aquest cas, caldria veure com va ser possible que hi accedissin)?
la palanca verda es trova a dins de la caixa de passatge i es pot manipular per part de qualsevol persona que s'hi trobi dins. En teoria, es per a ús en cas d'emergència per a dessallotjar el tren.
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by fredebcnteatre »

Segons una televisió local la L1 de metro de Barcelona resta completament aturada a aquestes hores (8h09). A saber quan es resoldrà.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by wefer »

fredebcnteatre wrote:Segons una televisió local la L1 de metro de Barcelona resta completament aturada a aquestes hores (8h09). A saber quan es resoldrà.
A les 8:20 ja funcionava, però els trens anaven tant plens que la majoria de gent s'havia de quedar a l'andana, com a mínim a partir de Fabra i Puig

Per cert, que a les 8:40, anunciaven que aleshores era la L9 la que havia deixat de funcionar. Sort que és nova i poc concorreguda, que si no...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by metring »

Ara ja sabem el motiu:

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022

Un perro obliga a interrumpir la circulación de la línea 1 del Metro

EFE
BARCELONA

Un perro ha obligado esta mañana a interrumpir durante casi 15 minutos la circulación de la línea 1 del Metro, la línea roja, según ha confirmado un portavoz de Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB).

Las mismas fuentes han señalado que la circulación de trenes se ha parado a las 07.35 horas y que a las 07.49 se ha abierto parcialmente el servicio entre las estaciones de Fondo y Santa Coloma de Gramenet. Poco después, ha funcionado también el tramo entre Torras i Bages y Hospital de Bellvitge, hasta que sobre las 08.00 horas se ha normalizado el servicio.

Al parecer, el perro que ha provocado este incidente pertenece a un grupo de okupas del barrio del Fondo, de Santa Coloma de Gramenet, que se les ha escapado en la zona de las vías, y desde TMB se ha decidido interrumpir el servicio como medida de precaución.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by mikado »

metring wrote:Ara ja sabem el motiu:

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022

Un perro obliga a interrumpir la circulación de la línea 1 del Metro

EFE
BARCELONA

Un perro ha obligado esta mañana a interrumpir durante casi 15 minutos la circulación de la línea 1 del Metro, la línea roja, según ha confirmado un portavoz de Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB).

Las mismas fuentes han señalado que la circulación de trenes se ha parado a las 07.35 horas y que a las 07.49 se ha abierto parcialmente el servicio entre las estaciones de Fondo y Santa Coloma de Gramenet. Poco después, ha funcionado también el tramo entre Torras i Bages y Hospital de Bellvitge, hasta que sobre las 08.00 horas se ha normalizado el servicio.

Al parecer, el perro que ha provocado este incidente pertenece a un grupo de okupas del barrio del Fondo, de Santa Coloma de Gramenet, que se les ha escapado en la zona de las vías, y desde TMB se ha decidido interrumpir el servicio como medida de precaución.
Em mossego la llengua abans d'escriure sobre certs col.lectius que utilitzen els serveis públics i que a ben segur ,(caldria comprovar-ho), ni havien pagat el bitllet i inutilitzen per a la resta de la ciutat un bé comú.
User avatar
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Posts: 330
Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Trytasa Baldaquino »

A sobre, portant un gos que de ben segur anava brut i sense lligar... Jo hauria engegat els metros i fer com si res. Al cap i a la fi, cada dia moren gossos, gats i conills a les carreteres sense que ningú digui ni piu.

Això sí, haurien de pagar multa gorda per els danys que han causat (que milers de persones arribin tard al seu destí) i que se'ls treguessin les ganes d'anar al metro sense estar pendents del seu gossot.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by davida »

El problema no son els gossos son els seu amos.
A FGC i a Rodalies es pot portar gossos, amb corretja i morrió, sense limitacions horaries i no hi ha cap problema.
Condicions us FGC
Condicions ús Rodalies Barcelona

Curiositat a Madrid hi ha limitacions horaries pels gossos a Rodalies que no hi han al reste de nuclis de Rodalies
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by metring »

La pobre bèstia no té cap culpa de res, en tot cas, els irresponsables dels amos que l'han deixat baixar a la via.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Platanito »

Trytasa Baldaquino wrote:A sobre, portant un gos que de ben segur anava brut i sense lligar...
Si anés lligat no hauria baixat a la via.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Aquí no ha passat res

Post by Guigui »

Segur que els energúmens s'hauran presentat a TMB, i els hauran lliurat el quisso com si res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by BCN2008 »

Al metro esta prohibit portar animals (excepte gossos pigall, i crec que aquest no era el cas), no?
Doncs trobo que els amos d'aquest gos haurien de pagar els bitllets de la gent que ha validat a la L1 durant l'estona del tall.
Per cert, de què serveix el servei parcial entre Fondo i Santa Coloma?
MZA_1600
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 30/08/2008 13:22

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by MZA_1600 »

Si es que esta prohibit portar gossos, aquesta normal se la salten bastants cops; més d'un cop he vist gent portant gossos al metro. Per altre banda trobo lamentable que ara ja es paralitzi la circulació de trens per culpa d'un gos.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”